eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Dostawa drobnego sprzętu medycznego dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji w Kamiennej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-06

Kamienna Góra: Dostawa drobnego sprzętu medycznego dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji w Kamiennej Górze
Numer ogłoszenia: 34669 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. , ul. Korczaka 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7462570, faks 075 7462577.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcrnzoz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji w Kamiennej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze. Przedmiot zamówienia podzielony został na siedem grup, stanowiących odrębne części (pakiety) zamówienia. Szczegółowe zestawienie asortymentowe zamawianego sprzętu medycznego i jego szacunkowe ilości określono w załącznikach. Oferowany sprzęt musi być wprowadzony do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 Nr 93 poz. 896 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest posiadać wymagane przepisami dokumenty potwierdzające wprowadzenie oferowanego sprzętu do obrotu i używania i zobowiązany jest okazać te dokumenty Zamawiającemu na każde jego żądanie. Zamawiający na bazie doświadczeń z lat ubiegłych oszacował zapotrzebowanie na sprzęt medyczny na okres 12 miesięcy. Ilości te (podane w załącznikach ) stanowią wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość sprzętu zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie. Miejscem dostawy jest Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze z siedzibą przy ul. J. Korczaka 1, Pawilon II, Apteka Zakładowa - parter. Zamawiający będzie składał zamówienia w miarę potrzeb, telefonicznie lub faksem. Oczekiwany czas na realizację dostawy wynosi 5 dni od złożenia zamówienia (dotyczy dni roboczych). Za dni robocze zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt. Dostarczony sprzęt musi posiadać minimum 24-miesięczną gwarancję, licząc od daty jego otrzymania przez Zamawiającego. W przypadku wykrycia wad zamówionego sprzętu lub jego niezgodności asortymentowej i ilościowej ze złożonym zamówieniem, Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę i prześle mu protokół opisujący stwierdzone nieprawidłowości. W przypadku złożenia uzasadnionej reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest wymienić niezwłocznie i na własny koszt towar wadliwy na wolny od wad i/lub dostarczyć (uzupełnić) asortyment i ilości zgodnie z zamówieniem. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest pisemnie potwierdzić fakt przyjęcia reklamacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie co najmniej dwie dostawy sprzętu medycznego o wartości brutto minimum 10.000 zł. każda. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1 oraz stosownie do sytuacji Wykonawcy : Dokument 2A lub Dokument 2B. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz zrealizowanych dostaw sprzętu medycznego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości minimum 10.000 zł. brutto. Wykaz powinien zawierać następujące dane: przedmiot zamówienia, wartość brutto dostaw, daty realizacji i nazwy odbiorców. 4. Dokumenty potwierdzające, że dostawy określone w pkt 3 zostały wykonane należycie. 5. Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcrnzoz.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. przy ul. J. Korczaka 1, Pawilon I (parter).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. przy ul. J. Korczaka 1, Pawilon I, sekretariat (parter),.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw do znieczulenia zewnątrz oponowego-rozszerzony elementy: igła Tuohy, kateter epioluralny dł. 100 cm, filtr p/bakteryjny płaski 0,2 um, strzykawka niskooporowa 10 ml, strzykawka 10 ml, grot do nacinania skóry, igła do podawania leków 0,9 x 40 mm, igła do znieczuleń 0,5 x 25 mm 18 G / 80 mm szt. 10 19 G / 50 mm szt. 25 2 Zestaw do znieczulenia kombinowanego (podpajęczynówkowo-zewnątrzoponowy rozszerzony elementy: igła Tuohy, igla p/paj.26 G, cewnik epioluralny, filtr p/bakteryjny, płaski 0,2 mm, strzykawka niskooporowa 10 mm, grot do nacinania skóry, igła do podawania leków 0,9 x 40 mm, igła do znieczuleń 0,5 x 25 mm 18 G / igła 26 G / 130 mm szt. 25 3 Zestaw do znieczuleia kombinowanego podpajęczyn.-zewnątrz opon.mały elementy: igła Tuohy, igła podpajęczyn. 26 G 18 G / igła 26 G / 130 mm szt. 20 4 Zestaw do analgezji ran pooperacyjnych elementy: kateter epiduralny 16 G-19 G z nasadką (otwory 5a 15 cm), filtr p/bakteryjny 0,2 um 18 G / 90 cm szt. 30 19 G / 90 cm szt. 30 5 Zestaw do znieczulenia podpajęczynówkowego z igłą Pencil - Point elementy: igła 24 G-27G Pencil - Point (ostrze whitacre), igła prowadząca 20G-22G, igła do znieczuleń 0,5 x 25 mm, igła do podawania leków 0,9 x 40 mm, strzykawki 2,5ml, 5ml 25 G - 20 G (igła PP 25G) szt. 25 26 G - 20 G (igła PP 26G) szt. 25 27 G - 22 G (igła PP 27G) szt. 25 6 Igła do znieczulenia typ Pencil-Point 25 G / 90 mm szt. 30 26 G / 90 mm szt. 1200 27 G / 90 mm szt. 50 7 Igła do znieczulenia podpajęczynówkowego STANDARD 22 G / 90 mm szt. 100 26 G / 130 mm szt. 50 27 G / 90 mm szt. 50.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren do odsysania typu Redon 1 F 8/50 cm szt. 150 2 F10/70 cm szt. 1000 3 F12/70 cm szt. 1000 4 F14/70 cm szt. 500 5 F16/70 cm szt. 800 Dren do odsysania pola operacyjnego 6 Typ A z dwoma rozszerzeniami 5,0 x 3,4 / 3000 mm szt. 1500 7 Typ B z dwoma rozszerzeniami 9,0 x 6,6 / 3000 mm szt. 1000 Końcówka do odsysania pola operacyjnego, typ G-Yankauera ze zgiętą końcówką (6,0 x 4,5/250) 8 rozmiar 18 szt. 100 9 rozmiar 22 szt. 200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Szczotka do rąk wielorazowego użytku Super Brush szt. 40 2 Kranik trójdrożny szt. 400 3 Przyrząd do szybkiego przetaczania krwi szt. 10 4 Cewnik Nelaton CH 10-20 szt. 600 5 Cewnik Foley Ch 8 silikonowany 1x użytku szt. 20 6 Cewnik Foley CH 10 silikonowany 1x użytku szt. 30 7 Cewnik Foley CH 12-24 silikonowany 1x użytku szt. 1800 8 Kieliszki do leków szklane szt. 100 9 Kieliszki do leków plastikowe (1 op. = 70 szt.) op. 100 10 Elektroda EKG z żelem - dla dorosłych szt. 7800 11 Elektroda EKG z żelem - dla dzieci szt. 300 12 Basen sanitarny plastik szt. 50 13 Cewnik do podawania tlenu przez nos szt. 1200 14 Szczotka do chirurgicznego mycia rąk - jednorazowa, nasączona 4% glukomianem chlorheksydyny - sterylna szt. 1000 15 Pinceta medyczna jednorazowego użytku szt. 700 16 Kaczka sanitarna plastik z przymocowaną przykrywką op 80 Filtr antybakteryjny oddechowy mechaniczny 17 - dla dorosłych szt. 300 18 - dla dzieci op 50 Igły jednorazowego użytku (op. = 100 szt.): 19 0,45 x 16 op 10 20 0,40 x 20 op 10 21 0,50 x 25 op 60 22 0,60 x 32 op 10 23 0,70 x 30 op 60 24 0,80 x 40 op 300 25 0,90 x 40 op 50 26 1,20 x 40 op 400 Pojemnik na zużyte igły i odpady szpitalne 27 0,7 L szt. 700 28 2,0 L szt. 400 29 10 L szt. 300 30 Worek do zbiórki moczu 2000 ml z zastawką antyrefleksyjną, skalowany co 50 ml szt. 1000 Strzykawki jednorazowego użytku: 31 2 ml szt. 7000 32 5 ml szt. 15000 33 10 ml szt. 30000 34 20 ml szt. 6000 35 50 ml do pomp infuzyjnych szt. 400 36 100 ml t. Janet szt. 200 37 1 ml z igłą 0,4 x 13 - do insuliny szt. 400.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Test paskowy para w. Comply 1251 x 480 opak. 30 2 Test paskowy para w. Comply 1250 x 480 opak. 80 3 Test biologiczny Attest para w. 1262 (1 op. = 10 szt.) opak. 10 4 Test biologiczny Attest tlenek etylenu 1264 opak. 6 5 taśma wskaźnikowa z indykatorem 19x 50 para wodna szt. 300 6 Papier do sterylizacji 120 x 120 zielony (1 op. = 100 szt.) opak. 20 7 papier do sterylizacji 90 x 90 zielony (1 op. = 100 szt.) opak. 60 8 Papier termoczuły 110 x 30 rolka 15 9 Papier termoczuły 38 x 30 rolka 40 10 Papier termoczuły 57 x 30 rolka 30 11 Rurki intubacyjne zbrojone z mankietem 4,0 - 9,5 szt. 150 12 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym 3,0 - 9,5 szt. 300 13 Rurki intubacyjne 3,0 - 9,5 szt. 100 14 Rurki Guedel 000-3 szt. 30 Butelka do długotrwałego odsysania ran 15 Typu Redon 200 ml szt. 7000 16 Typu Redon 400 ml szt. 2000 17 Typu Redon 400 ml z końcówką do połączenia z drenem nr18 szt. 500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Skalpel 1 x użytku nr 11 (1 op. = 10 szt.) op. 50 2 Skalpel 1 x użytku nr 15 (1 op. = 10 szt.) op 50 3 Skalpel 1 x użytku nr 22 (1 op. = 10 szt.) op 50 4 Ostrze chirurgiczne nr 10 , 15 , 20 , 21 , 22 (1 op. = 100 szt.) op 100 5 Przedłużacz do pompy infuzyjnej 150 cm bursztynowy szt. 200 6 Przedłużacz do pompy infuzyjnej 20 cm szt. 100 7 Pojnik dla chorych szt. 100 8 Maska tlenowa dla dorosłych + dren szt. 100 9 Maska tlenowa dla dzieci + dren szt. 40 10 Kaniula dożylna typu Motylek 0,5 x 19mm-25G szt. 150 11 Fartuch foliowy biały (1 op. = 100 szt.) op 40 12 Rękawice foliowe damskie (1 op. = 100 szt.) op 1500 13 Termometr lekarski - w etui szt. 300 14 Szyna aluminiowa palcowa Zimmera 460 x 18 (450 x 20 ) szt. 100 15 Miska nerkowa 20 cm szt. 20 16 Miska nerkowa 28 cm szt. 40 17 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych szt. 3000 18 Przyrząd do przetaczania krwi szt. 1000 19 Palnik bakt. TUV-30 szt. 10 20 Wanienka do dezynfekcji narzędzi plastikowa 5 l szt. 3 21 Wanienka do dezynfekcji narzędzi plastikowa 10 l szt. 3 22 Żarówka bezcieniowa 24 V szt. 30 23 Zestaw do lewatywy niesterylny worek z wężem zakończony miękką kanką z jednym otworem i otworami bocznymi szt. 1000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw do połączonego znieczulenia podpajęczynówkowego zewnątrzoponowego z systemem blokowania igły p.p. w igle z.o. szt. 10 2 Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych pediatryczna typu pencil point 27 G dł 50 mm szt. 25 3 Igła do znieczuleń zewnątrzoponowych pediatryczna 22 G dł 50 mm szt. 50 4 Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych pediatryczny (cewnik z.o. G 24, igła do znieczuleń z.o. 20 G x 50 mm, filtr z.o., strzykawka niskooporowa, łącznik) szt. 20 5 Zestaw do ciąłego znieczulenia podpajęczynówkowego (cewnik p.p. 24 G x 28, igła pp 29 G, igła epiduralna G 18, strzykawka niskooporowa, filtr z.o., łącznik) szt. 50 6 Igła Stimuplex 24 G - 25 mm szt. 200 7 Łącznik FINGERTIP szt. 100 8 Combifix-adapter REKORD-Luer (4090306) szt. 200 9 Aparat do pobierania i przygotowywania leków z filtrem przeciwbakteryjnym z zamknięciem dwu-zatrzaskowym szt. 100 10 Zatyczka do cewników szt. 200 Igła do znieczuleń zewnątrzoponowych 11 ATRAUCAN (4504739) - 0,47 x 88 mm/26G x 3,1/2 szt. 20 12 ATRAUCAN 0,90 x 35 mm/20G x 1,3/8 szt. 20 13 EPICAN PAED (4502400) - 30 mm x 0,53/25G x 1,1/8 szt. 30.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula dożylna z portem z poliuretanu z czterema paskami kontrastującymi pod RTG, kształt końca kaniuli i igły z tylnym szlifem celem łatwiejszego wprowadzenia, samozamykający się port, informacja o prędkości przepływu na opakowaniu jednostkowym, membrana hydrofobowa chroniąca przed wypływem krwi po zakłuciu: 1 0,7 - 24G szt. 100 2 0,9 - 22G szt. 1800 3 1,1 - 20G szt. 1800 4 1,3 - 18G szt. 1200 5 1,5 - 17G szt. 500 6 1,7 - 16G szt. 100.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.