eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Roboty uzupełniające dla zadaniaWymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 przy ul. Glinianej 2 w Rudzie Śląskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-24

Ruda Śląska: Roboty uzupełniające dla zadania: Wymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 przy ul. Glinianej 2 w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 34666 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 518446 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty uzupełniające dla zadania: Wymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 przy ul. Glinianej 2 w Rudzie Śląskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty uzupełniające dla zadania: Wymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 przy ul. Glinianej 2 w Rudzie Śląskiej. Zamawiający określił zakres robót uzupełniających poprzez sporządzenie przedmiaru tych robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PERFEKT LUBELSKA FABRYKA OKIEN Jan Moroziewicz, ul. Mełgiewska 99, 20-234 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 244427,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 121770,00

  • Oferta z najniższą ceną: 121770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 121770,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający - Miasto Ruda Śląska w dniu 05.09.2012 r. ogłosił przetarg nieograniczony na wymianę stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 przy ul. Glinianej 2 w Rudzie Śląskiej. Przedmiotem zamówienia były, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia następujące roboty: 1. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi w elewacji wschodniej i północnej (obróbka ościeży i parapetów, roboty malarskie), 2. wymiana podokienników zewnętrznych, 3. wymiana podokienników wewnętrznych, 4. zamurowanie otworów w ścianach w miejscach wskazanych w projekcie, 5. osadzenie nadproży stalowych. Umowa na realizację zamówienia została podpisana w dniu 03.10.2012 r. z wyłonionym w przetargu Wykonawcą, firmą PERFEKT LUBELSKA FABRYKA OKIEN Jan Moroziewicz. Zamawiający w rozdziale V SIWZ jednoznacznie przewidział udzielenie zamówienia uzupełniającego, polegającego na wymianie stolarki drzwiowej i okiennej wraz z robotami towarzyszącymi, od strony południowej i/lub zachodniej zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ust. Informacja o przewidywanym zamówieniu uzupełniającym została zawarta również w ogłoszeniu o zamówieniu. Mając na uwadze powyższe, dopuszczalne jest udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Podstawa prawna udzielenia zamówienia - art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.