eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Bezgotówkowe tankowanie paliwa w pojazdach ZDiTM w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Szczecin: Bezgotówkowe tankowanie paliwa w pojazdach ZDiTM w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 346622 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego , ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4800444,4800434, faks 91 4393003, 4800453.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowe tankowanie paliwa w pojazdach ZDiTM w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowe tankowanie paliwa : Etyliny 95 (E-95) oraz Oleju napędowego (ON), do pojazdów Zamawiającego (wykaz pojazdów będzie załącznikiem do umowy) w szacunkowej ilości : a) olej napędowy ON - około 37.100 litrów b) etylina bezołowiowa E-95 - około 44.700 litrów W/w liczby zostały oszacowane na podstawie dotychczasowego zużycia paliwa przez samochody i sprzęty Zamawiającego i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do ich nabycia. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie pobrane dostawy. Zapłata za zakupione dostawy będzie dokonywana w oparciu o cenę dzienną na stacji paliw (cena dystrybutora). Cena podana w formularzu ofertowym przez Wykonawcę będzie mieć jedynie charakter deklaratywny i służyć do oceny złożonych ofert. Wykonawca zapewnia właściwą jakość paliwa zgodnie z obowiązującymi normami i wymaganiami jakościowymi - Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441) Parametry paliw nie ujęte w rozporządzeniu muszą być zgodne z obowiązującymi Polskimi Normami. 2. Kody CPV : a) benzyna bezołowiowa - 09132100-4 ; b) olej napędowy - 09134100-8 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Zamówienie obejmuje sukcesywny zakup paliwa do pojazdów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej, za pomocą kart paliwowych dla Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie. Każde tankowanie będzie dokumentowane przez Wykonawcę wydaniem osobie tankującej potwierdzenia zakupu, zawierającego datę, rodzaj, ilość i cenę sprzedaży paliwa (obowiązującą na danej stacji w dniu dokonania bezgotówkowej transakcji) oraz numer rejestracyjny pojazdu i nazwisko kierowcy (dane te mogą być zastąpione wpisaniem numeru karty paliwowej i czytelnym podpisem kierowcy). 2) Położenie stacji powinno umożliwiać swobodny dojazd i tankowanie pojazdów osobowych i dostawczych. Ponadto wszystkie stacje paliw płynnych muszą spełniać wymogi przewidziane w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2013r., poz. 1058) i umożliwiać dokonanie transakcji bezgotówkowo za pomocą wydanych zamawiającemu kart paliwowych. 3) Stacje paliwa winny być wyposażone w monitoring rejestrujący tankowanie paliwa do pojazdu Zamawiającego umożliwiający jego zgranie z okresu minimum 21 dni. 4) Paliwo pobierane na karty wystawione na markę i nr rej. pojazdu odbywać się będzie tylko do zbiornika paliwa pojazdu. W przypadku ujawnienia tankowania paliwa do innych pojemników obsługa stacji ma obowiązek poinformować każdorazowo Zamawiającego na nr tel. 91 48 00 496 lub e-mail; mpawlow@zditm.szczecin.pl, oraz zabezpieczyć nagranie monitoringu. 5) Zakupy paliwa rozliczane będą przez Wykonawcę po cenach detalicznych obowiązujących w dniu ich zakupu, pomniejszonych o stałe upusty cenowe określone w formularzu cenowym. 6) Rozliczenia z tytułu zawartej umowy następować będą w terminach ustalonych na warunkach określonych przez Wykonawcę w systemie rozliczeń bezgotówkowych. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich z wykorzystaniem kart płatniczych Wykonawcy. 7) Wykonawca zobowiązany jest wystawić karty paliwowe do bezgotówkowego tankowania dla każdego tankowanego pojazdu Zamawiającego (wykaz pojazdów stanowi załącznik do wzoru umowy) oraz dodatkowo 3 karty wystawione na ZDiTM w Szczecinie. Osobą uprawnioną do posługiwania się kartą będzie kierowca poruszający się pojazdem o numerze rejestracyjnym zgodnym z numerem pojazdu, na który została wystawiona przedmiotowa karta. 8) Za wydanie pierwszych kart paliwowych dla każdego pojazdu służbowego Zamawiającego oraz pierwszych kart na okaziciela Wykonawca nie pobiera opłaty. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej albo utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych. Opłata za wystawienie karty nie może przekroczyć 20,00 zł brutto za 1 kartę. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 9) Zakupy paliwa rozliczane będą dwa razy w miesiącu - w okresach od 1 do 15 dnia miesiąca oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca - na podstawie wcześniej dostarczonych zestawień transakcji bezgotówkowych dokonanych w danym okresie rozliczeniowym. 10) Do każdej faktury Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć wykaz zawierający następujące informacje: a) miejsce i data tankowania; b) rodzaj i ilość pobranego paliwa; c) numer rejestracyjny tankującego pojazdu;.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnej na dzień składania ofert w przedmiotowym postępowaniu koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U.2012.1059 j.t) wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zezwalającej na obrót paliwami.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej trzema stacjami paliw zlokalizowanymi na terenie miasta Szczecin, zapewniającymi możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); 4) dokument potwierdzający cenę detaliczną (brutto) 1 litra oleju napędowego i benzyny bezołowiowej PB 95 na dystrybutorze Wykonawcy wystawiony nie wcześniej niż na 4 dni przed datą otwarcia ofert. (np. paragon fiskalny). Cena na dokumencie musi odpowiadać cenie za 1 litr paliwa podanej w ofercie cenowej. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji, gdy: 1) wystąpi konieczność zmiany ilości tankowanych pojazdów bądź zmiany numerów rejestracyjnych pojazdów tankujących paliwo, 2) ulegnie zmianie urzędowa stawka podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, pok. nr 318, III piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2014 godzina 08:30, miejsce: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, sala nr 402, IV piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.