eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › KONSERWACJA I CZYSZCZENIE 24 SEPARATORÓW NA MIEJSKIEJ SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ W GORZOWIE WLKP.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-03

Gorzów Wielkopolski: KONSERWACJA I CZYSZCZENIE 24 SEPARATORÓW NA MIEJSKIEJ SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ W GORZOWIE WLKP.
Numer ogłoszenia: 346575 - 2008; data zamieszczenia: 03.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA I CZYSZCZENIE 24 SEPARATORÓW NA MIEJSKIEJ SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ W GORZOWIE WLKP..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i czyszczenie 24 separatorów na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w mieście Gorzowie Wlkp. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy: a)Przeprowadzać kontrolę separatorów, b)Wybierać zalegające piaski oraz mieszaninę wodno-olejową oraz usuwać nagromadzone substancje ropopochodne, c)Gruntownie wyczyścić każdy z separatorów, d)Wykonać badania jakości oczyszczonych ścieków zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, e)Prowadzić książki eksploatacji dla każdego separatora. Szacunkowa wartość zamówienia:65184.54 Euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp i spełniający poniższe warunki udziału: a. zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę w zakresie przeglądu i czyszczenia separatorów, trwającą nie krócej niż 6 miesięcy oraz załączyli dokumenty potwierdzające, że usługa ta została należycie wykonana (np. Referencje), b. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będą dysponować takimi osobami i przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających niezbędne kwalifikacje tj.: co najmniej jedna osoba posiadająca co najmniej średnie wykształcenie w branży sanitarnej lub pokrewne np. ochrona środowiska, c. dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami lub będą dysponować i przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, tj: - co najmniej 1 samochód próżniowo-ciśnieniowy, - co najmniej 1 specjalistyczny samochód do przewozu materiałów niebezpiecznych, dopuszcza się alternatywę 1 pojazd spełniający obie ww. funkcje - co najmniej 1 agregat wysokociśnieniowy do płukania filtrów koalescencyjnych, - co najmniej 1 wciągarka filtrów koalescencyjnych, d. posiadają aktualne zezwolenie, które nakłada ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. Z 2001 r. Nr 62 poz. 628 z póź. zm.) w formie decyzji na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych na terenie m. Gorzowa Wlkp. e. posiadają zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych, zezwolenie na odbiór i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych lub mieć podpisaną umowę z firmą posiadającą ww. zezwolenia w zakresie transportu, odbioru i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych f. posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 zł. W przypadku polisy zawartej na krótszy okres Wykonawca musi do oferty załączyć zobowiązanie do przedłużenia ważności polisy na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia; Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w swojej ofercie przedstawi następujące dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany Formularz Oferty stanowiący Załącznik Nr 1, 2.Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, 3.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, złożone na druku, stanowiącym Załącznik Nr 2 - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie podpisuje każdy ze wspólników spółki cywilnej, każdy z członków konsorcjum, na jednym druku oświadczenia. Z Oświadczenia musi wynikać w imieniu kogo jest ono składane (nazwa firmy/firm). 4.Zakres robót, które zostaną zlecone podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 3. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 wraz z kserokopiami dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje zawodowe. Wymagania dotyczące w/w osób zostały przedstawione w Rozdziale VIIb SIWZ. Jeżeli Wykonawca wskaże w Załączniku Nr 4 osoby, którymi będzie dysponował - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w Rozdziale VIIb SIWZ - przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wymagania dotyczące narzędzi i urządzeń zostały przedstawione w Rozdziale VIIc SIWZ. Jeżeli Wykonawca wskaże w Załączniku Nr 5 narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w Rozdziale VIIc SIWZ - przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 7.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymagania dotyczące w/w usług zostały przedstawione w Rozdziale VIIa SIWZ i należy je złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 wraz z dokumentami (np. Referencje) potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie 8.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości określonej w Rozdziale VIIc SIWZ. 11.Aktualne zezwolenia na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych na terenie m. Gorzowa Wlkp. 12.Aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych lub kopie umowy z firmą prowadzącą ww. działalność. 13. Aktualne zezwolenie na odbiór i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych lub kopie umowy z firmą prowadzącą ww. działalność..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp.; ul. Sikorskiego 3-4; 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, Kancelaria Ogólna (parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.