Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-03
Kołobrzeg: Zakup paliw płynnych, olejów, gazu i materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 346557 - 2008; data zamieszczenia: 03.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu , ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3528810, faks 094 3528810.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.kolobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliw płynnych, olejów, gazu i materiałów eksploatacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup paliw płynnych, olejów, gazu i materiałów eksploatacyjnych opis przedmiotu zamówienia: Zakup paliw płynnych, olejów i materiałów eksploatacyjnych wg specyfikacji podanej poniżej: 1.Benzyna Pb 95 - do 1800 l 2.Benzyna Pb 98 - do 3900 l 3.Olej napędowy - do 70 000 l 4.Gaz samochodowy - do 1500 l 5.Olej Lotos City (CLASSIC) lub równoważny - do 150 l 6.Olej Turdus lub równoważny - do 600 l 7.Olej Mobil lub równoważny - do 80 l 8.Olej Hipol HL 46 lub równoważny - do 520 l 9.Olej LUX lub równoważny - do 250 l 10.Olej Castrol lub równoważny- do 150 l 11.Olej ATF lub równoważny- do 300 l 12.Smar STP lub równoważny - do 280 kg 13.Płyn Petrygo lub równoważny - do 500 l 14.Płyn hamulcowy DA-1 lub równoważny - do 50 l 15.Gaz w butlach 12 kg - do 360 szt. -Miejsce poboru paliwa, olejów i materiałów eksploatacyjnych musi znajdować się na obszarze miasta Kołobrzeg. -Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu innej ilości paliw płynnych, olejów i materiałów eksploatacyjnych według własnych potrzeb. - Paliwa, oleje i materiały eksploatacyjne muszą spełniać obowiązujące normy, posiadać atest lub świadectwo jakości. -Wynagrodzenie ustalane będzie na podstawie ustalonych cen jednostkowych wyszczególnionych w formularzu cenowym, oraz faktycznych ilości pobranych paliw, olejów i materiałów eksploatacyjnych pięć razy w miesiącu. Zapłata należności nastąpi w ciągu 30 dni od dnia dostarczenia faktury zamawiającemu. - Wykonawca może podwyższyć ceną jednostkową paliw, olejów i materiałów eksploatacyjnych w przypadku podwyżki cen tych artykułów na rynku krajowym, w przypadku obniżki cen, wykonawca ma obowiązek obniżenia cen. Każdorazowo Sprzedawca jest zobowiązany informować Zamawiającego pisemnie o zmianach cen. -Wykonawca będzie wydawał w/w artykuły pracownikom Zarządu Dróg Powiatowych w Kołobrzegu na podstawie okazanej karty drogowej lub innego upoważnienia wydanego przez Dyrektora ZDP Kołobrzeg oraz potwierdzał ich wydanie. -Ceny jednostkowe paliw, olejów i materiałów eksploatacyjnych ustalone na skutek podwyżki lub obniżki cen tych artykułów na rynku krajowym nie mogą być wyższe niż średnia cen tych artykułów obowiązujących na kołobrzeskich stacjach paliw: PKN ORLEN S.A. w Kołobrzegu, SHELL Polska Sp. z o.o. w Kołobrzegu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.15.20.00 - 23.15.20.00 23.11.21.00 - 23.11.21.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -Wykonawcy ubiegający się o zamówienie powinni spełniać warunki wskazane na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie powinni podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych -Powinni posiadać koncesje, zezwolenia lub licencje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem i dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zmówienie posiadają wymagane uprawnienia. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 9 niniejszej specyfikacji, według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.kolobrzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Kołobrzeski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu
ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg, tel./fax (094) 35 288 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiat Kołobrzeski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg, tel./fax (094) 35 288 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Iluminacja Bazyliki Konkatedralnej i Ratusza w Kołobrzegu
- Likwidacja dzikich wysypisk wraz z oczyszczeniem terenów na obszarze Gminy Miasto Kołobrzeg
- Przebudowa istniejącego odpływu kanalizacji deszczowej w ul. Łopuskiego, odprowadzającego wody opadowe i roztopowe do Kanału Drzewnego.
- Modernizacja Psiego Wybiegu w Podczelu
- Przebudowa placu zabaw przy ul. Unii Lubelskiej w Kołobrzegu.
- Dostawa ładunków, staplerów, nożyczek oraz trokarów wraz z pozostałym sprzętem stosowanym na bloku operacyjnym Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.