eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodynie › Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami dla wsiMłynki, Ruda Wolińska, Ruda Szostkowska, Helenów i Budy oraz cz. wsi Wola Wodyńska kol. i Szostek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-03

Wodynie: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami dla wsi: Młynki, Ruda Wolińska, Ruda Szostkowska, Helenów i Budy oraz cz. wsi Wola Wodyńska kol. i Szostek
Numer ogłoszenia: 3464 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 436764 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Wodynie, ul. Siedlecka 43, 08-117 Wodynie, woj. , tel. 0 25 631 26 58, faks 0 25 631 26 58.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami dla wsi: Młynki, Ruda Wolińska, Ruda Szostkowska, Helenów i Budy oraz cz. wsi Wola Wodyńska kol. i Szostek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane p.n.Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami dla wsi: Młynki, Ruda Wolińska, Ruda Szostkowska, Helenów i Budy oraz część wsi Wola Wodyńska, Kol. i Szostek 2.Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej rozdzielczej z rur PVC fi z90-160 mm wraz z hydrantami p.poż. i zasuwami liniowymi oraz przyłączami, z włączeniem do wodociągu grupowego Oleśnica a stanowiącą: - włączenie w m. Wola Wodyńska do końcówki sieci istniejącej 160 PVC z przedłużeniem we wsi Wola Wodyńska do wsi Młynki, Ruda Wolińska oraz Ruda Szostkowska, zlokalizowanym w pasie drogi gminnej oraz wojewódzkiej Siedlce - Wodynie, - odgałęzienie sieci j.w. we wsi Młynki w kierunku wsi Helenów oraz kol. Wola Wodyńska rurociągiem 160 PVC zlokalizowanym na działkach prywatnych oraz w pasie dróg powiatowych i gminnych, - włączenie do istniejącej końcówki sieci wodociągowej 110 PVC we wsi Szostek z przedłużeniem dla wsi Budy zlokalizowanym w drodze i pasie drogi gminnej i działkach prywatnych. Łącznie do wykonania sieć wodociągowa rozdzielcza PVC fi 90-160 o długości ogółem L = 13 030 m, w tym: - fi z 160 mm PVC - L = 6 401 m, - fi z 110 mm PVC - L = 5 108 m, - fi z 90 mm PVC - L = 1 521 m Przyłącza wodociągowe z rur PE80 fi z40 - 63 mm do budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz działek budowlanych przewiduje się około 146 przyłączy o długości łącznej L = 3 798 m, w tym: - fi 40 mm - L = 3 341 m, - fi 50 mm - L = 432 m, - fi 63 - L = 25 m Każde przyłącze zakończone będzie jednym punktem czerpalnym z wodomierzem umożliwiającym rozliczenie właściciela z pobranej wody. 3.Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W/w opracowania stanowią załączniki do SIWZ. 4.Roboty (przyłącza) wykonywane i objęte dokumentacją techniczną należy wykonywać w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru i Zamawiającym. 5.O ile w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub określenia wskazujące na określone pochodzenie produktów lub nazwy własne wyrobów, urządzeń materiałów lub rozwiązań technologicznych należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standartów jakościowych jakim mają odpowiadać wymagane rozwiązania techniczne i materiałowe. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych niż wskazane w treści dokumentacji przetargowej. 6.Dopuszcza się użycie tylko tych materiałów, które posiadają Polskie aprobaty techniczne do stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oryginały dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych warunków na żądanie Zamawiającego. 7.Wymagany okres rękojmi i gwarancji: 3 lata od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych, zaś na urządzenia gwarancja producenta, lecz nie mniej niż 24 miesiące (2 lata) od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie tych wymagań należy załączyć oświadczenie (wzór oświadczenia zawarty jest we wzorze formularza oferty stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ.) 8.Podane w kosztorysie ofertowym wartości netto elementów zamówienia w całym okresie nie mogą ulec zmianie. 9.Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem przetargu oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy. 10.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z: 1)obsługą geodezyjną (wytyczenie trasy sieci, szkice i mapy inwentaryzacji powykonawczej wraz z wykazem działek przez które przebiega inwestycja, metrażu i ewentualnymi odstępstwami od pierwotnego projektu budowlanego), 2)wykonaniem dokumentacji zamiennej, gdy zaistnieje taka konieczność i czynnościami związanymi z zalegalizowaniem (w przypadku zmiany przebiegu trasy wodociągu po uzgodnieniu z Zamawiającym), 3)sporządzeniem projektu organizacji ruchu dla robót w pasie dróg wojewódzkich, powiatowych i gminnych, 4)sporządzeniem dokumentacji powykonawczej i kosztorysem wykonanych robót, 5)sporządzeniem planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 6)badaniem stopnia zagęszczenia gruntu w pasie dróg, 7)urządzeniem i zagospodarowaniem placu budowy oraz jego zabezpieczeniem, 8)odtworzeniem i przywróceniem do stanu pierwotnego terenów, na których prowadzone będą prace budowlane, związane z wykonaniem sieci i przyłączy, 9)wykonaniem wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych (między innymi prób szczelności sieci, badanie zagęszczenia gruntu, odbiór zajętego pasa drogowego), 10)zgłoszeniem do wszystkich jednostek branżowych, faktu rozpoczęcia robót oraz współpraca z tymi jednostkami w zakresie realizowanego zadania inwestycyjnego, 11) uzyskaniem decyzji na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót i pokrycia kosztów z tym związanych. Decyzje o umieszczeniu urządzeń obcych w pasie drogowym, będą stanowiły odrębne decyzje wystawione na wniosek Zamawiającego. Opłaty związane z umieszczeniem urządzeń obcych w pasie drogowym pokryje bezpośrednio Zamawiający na podstawie otrzymanej decyzji od Zarządcy drogi, 12)pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji, a wynikających z winy Wykonawcy, 13)wykonanie i ustawienie tablic promujących w ilości 2 szt. 14)ewentualnymi innymi kosztami, które trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych HYDROSERVICE S. Szulawa & S. Kamiński, ul. Wiejska 46, 20-134 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1340079,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 913792,47

  • Oferta z najniższą ceną: 913792,47 / Oferta z najwyższą ceną: 1664903,87

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.