eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Debrzno › Opracowanie zmiany dwóch miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-28

Debrzno: Opracowanie zmiany dwóch miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
Numer ogłoszenia: 346499 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 332179 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Debrznie, ul. Traugutta 2, 77-310 Debrzno, woj. pomorskie, tel. 059 8335366, faks 059 8335351.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmiany dwóch miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany dwóch miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Debrzno przyjętego uchwałą nr XLVII/300/2006 Rady Miejskiej w Debrznie z dnia 24 lutego 2006r., dla obszarów przedstawionych w uchwale Nr XVI/96/2011 z dnia 13 grudnia 2011r. W sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Debrzno; zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów przeznaczonych pod zalesienie w gminie Debrzno Nr LVI/271/2009 Rady Miejskiej w Debrznie z dnia 22 grudnia 2009 roku; korekta opracowania ekofizjograficznego wynikająca ze zmiany w/w planów miejscowych; korekta prognozy oddziaływania na środowisko wynikająca ze zmiany w/w planów miejscowych; korekta prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego wynikająca ze zmiany w/w planów miejscowych. Opracowanie ekofizjograficzne należy wykonać jako podstawowe oraz problemowe, jeżeli w toku prac planistycznych zostaną ujawnione dodatkowe problemy środowiskowe wymagające bardziej szczegółowego rozpoznania cech wybranych elementów przyrodniczych lub określenia wielkości konkretnych zagrożeń środowiska i zdrowia ludzi. Opracowanie ekofizjograficzne należy sporządzić na potrzeby projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na aktualnych mapach sytuacyjno-wysokościowych, w tej samej skali, w której ma być wykonany projekt planu. Do przedmiotu zamówienia należą prace planistyczne w tym: prace o charakterze proceduralnym - redakcja ogłoszeń prasowych, obwieszczeń, zawiadomień - wraz z rozdzielnikiem; prace wstępne, przygotowawcze, analiza wniosków do planu; prace studialne i projektowe - prezentacja koncepcji, opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, udział we wszelkich prezentacjach projektu planu, w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, jak również w innych posiedzeniach dotyczących przedmiotu zamówienia; prezentacja projektu planu; opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach; wprowadzenie zmian do tekstu i rysunku projektu planu odpowiednio do uwzględnionych uwag, opracowanie zmiany prognozy oddziaływania na środowisko i prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, w związku ze zmianami w projekcie planu; zorganizowanie wspólnie z Zamawiającym dyskusji publicznej dotyczącej projektu planu zagospodarowania przestrzennego, prezentacja projektu planu podczas dyskusji publicznej w trakcie wyłożenia projektu planu; rozpatrzenie uwag i wniosków wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko; wprowadzenie zmian do tekstu planu i rysunku projektu planu odpowiednio do uwzględnionych uwag; przygotowanie listy nieuwzględnionych uwag; przygotowanie projektu oświadczenia o zgodności projektu planu z ustaleniami studium; przygotowanie projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji, zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej; przygotowanie wystąpienia do wojewody w sprawie oceny zgodności z przepisami prawnymi Uchwały Rady Gminy wraz z załącznikami; przygotowanie materiałów do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego. Projekt planu winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy z uwzględnieniem potrzeb przedmiotowego zamówienia. Projekt planu winien uwzględniać aktualny stan wiedzy oraz stan prawny, służyć celowi, dla którego zostanie wykonany oraz uzyskać pozytywną opinię Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony Zamawiającemu oddzielnie dla każdego zadania w sposób następujący: opracowanie ekofizjograficzne - 3 egz, projekt planu do akceptacji Burmistrza i zaopiniowania przez gminną komisję urbanistyczno-architektoniczną - 1 egz, projekt planu do ustawowego uzgadniania i opiniowania - (ilość zgodna z rozdzielnikiem), prognoza oddziaływania na środowisko - 3 egz, prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - 3 egz, projekt planu do wyłożenia do publicznego wglądu - 1 egz, strategiczna ocena oddziaływania na środowisko - 3 egz., projekt planu do przedłożenia Radzie Miejskiej do uchwalenia - 9 egz, projekt planu w wersji do publikacji w Dzienniku Urzędowym - 1 egz, opracowanie ekofizjograficzne, prognozę oddziaływania na środowisko oraz ostateczną wersję planu na elektronicznym nośniku danych - 1 egz...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DIOGENES STUDIO Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 4, 80-315 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59349,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 56000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 81000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.