eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa artykułów hotelarskich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-18

Ogłoszenie nr 346482 - 2016 z dnia 2016-11-18 r.

Warszawa: Dostawa artykułów hotelarskich
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 334935


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuki Wojennej, krajowy numer identyfikacyjny 011574244, ul. al. Gen. A. Chruściela  103, 00-910  Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 261814085, faks 261813217, e-mail i.lopacinska@akademia.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.akademia.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa artykułów hotelarskich

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

78/2016/ASzWoj

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienie jest dostawa artykułów hotelarskich. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:Koc 150x200cm szt. 1020 Poszwa - biała szt. 1200 Poszewka-biała szt. 1200 Kołdra 160x200 cm szt. 400 Poduszka z pierza 70x80 cm szt. 350 Prześcieradło 160x200 cm szt. 1000 Ręcznik dwustronny jednokolorowy 50x100cm szt. 1000 Ręcznik dwustronny jednokolorowy 70x140cm szt. 1400 Wieszak ramiączko drewniany szt. 2220 Ścierka 48x74 cm szt. 152 Obrus plamoodporny - 8 m szt. 5 Obrus plamoodporny - 10 m szt. 5 Obrus plamoodporny - 12 m szt. 5 Obrus plamoodporny 140x140 cm szt. 400 Deska do prasowania szt. 10 Żelazko szt. 10 Dywanik łazienkowy 50x70 cm szt. 455 Dywanik łazienkowy 35x50 cm szt. 66 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w przedmiocie zamówienia i gwarantuje odbiór ilości asortymentu ujętego w tabeli załącznika nr 2 do umowy na poziomie 70% z dopuszczeniem zmian ilościowych w poszczególnych asortymentach według pozycji ujętych w załączniku nr 1. Pozostałe 30% zostanie opcjonalnie wykorzystane w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania ilości wskazanych w tabeli formularza ofertowego lub Zamawiający zakupi asortyment ujęty w tabeli formularza ofertowego do wyczerpania kwoty przeznaczonej na ten cel tj. ............. zł. (kwota odczytana na otwarciu ofert, którą Zamawiający przeznacza na sfinansowanie zamówienia ) bez względu na ilość wskazaną w tabeli formularza ofertowego. W takim zakresie odpowiednio może ulec modyfikacji wartość umowy, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy. 2) Wykonawca dostarczy produkty opatrzone wyłącznie znakami, atestami i zezwoleniami dopuszczającymi te artykuły do obrotu rynkowego. 3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy oraz załącznik nr 2 do umowy -opis przedmiotu zamówienia, 4) Wykonawca na towar udzieli 24 miesięcznej gwarancji jakości od daty dostarczenia. 5) przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy a stosowane tkaniny muszą posiadać certyfikaty dla wyrobów włókienniczych Oeko-Tex(R) Standard 100 lub równoważny; 6) Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania aktualnej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (nie niższej wartości niż wartość składanej oferty) posiadającą rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego i spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia obowiązującą przez cały okres zobowiązania umową. 7) sposób realizacji umowy: a) dostawy będą realizowane sukcesywnie w ciągu nie dłuższym niż (3,4,5,6 lub 7) dni liczone od dnia następnego po otrzymania zamówienia złożonego faxem przez Zamawiającego; b) realizacja dostaw będzie się odbywała w godzinach: od 8.00 do 13.00; c) Zamawiający będzie składał zamówienia faksem, w którym wyszczególni: ? nazwę i adres Wykonawcy; ? nazwę i adres Zamawiającego; ? numer i datę zamówienia; ? asortyment i ilość towarów; d) zamówienie będzie opatrzone podpisem upoważnionych osób i pieczęcią Zamawiającego; e) Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzania na kopiach zamówienia przyjęcia zamówień do realizacji; f) Wykonawca zobowiązany będzie także do przyjęcia doraźnego zamówienia, z pilnym trybem realizacji dostawy, asortymentów, którymi dysponuje; 4. Termin i miejsce wykonania zamówienia: 1) Termin realizacji zamówienia - od daty podpisania umowy przez okres 12-tu miesięcy lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia 2) Zamówienie będzie realizowane w siedzibie Zamawiającego w miejscu przez niego wyznaczonym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 39313000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT199956.85
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Produkcji Pościeli, "ŚWIT" Izabela Wintoniak,  ,  ul. Błotna 5B,  65-133,  Zielona Góra ,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 222299,50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 222299,50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 222299,50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.