Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-06
Barwice: Dostawa urządzenia do pomiaru prędkości i rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość dla Straży Miejskiej w Barwicach- przetarg II
Numer ogłoszenia: 34647 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Barwice , ul. Zwycięzców 22, 78-460 Barwice, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 37336309, faks 094 3736349.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.barwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzenia do pomiaru prędkości i rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość dla Straży Miejskiej w Barwicach- przetarg II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym z jednoczesną rejestracją wykroczeń w formie zdjęcia wykonanego techniką cyfrową (FOTORADARU) wraz z wyposażeniem komputerowym do obróbki materiału zdjęciowego i emisji kompletnej dokumentacji mandatowej oraz przeszkolenie pracowników Straży Miejskiej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.60.00 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania od Wykonawców wnoszenia wadium zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 cytowanej ustawy, oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj.: 5. dostarczą urządzenie posiadające zatwierdzenie Typu wydane przez Główny Urząd Miar, orzeczenie uprawnionego laboratorium, aktualne świadectwo legalizacji, 6. udzielą minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony fotoradar oraz minimum 5 letni serwis pogwarancyjny, 7. załączą zdjęcia wykonane przez pomocy oferowanego przyrządu w różnych warunkach atmosferycznych. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta Wykonawcy musi zawierać: 1) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Zamawiający żąda: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda: a) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, tj. zrealizował w wymienionym okresie co najmniej dwa zadania z zakresu dostawy urządzenia do pomiaru prędkości i rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, 3) Wykonawca zobowiązany jest również do złożenia następujących dokumentów: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, c) wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, d) parafowany projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ, e) zatwierdzenie Trybu urządzenia wydane przez Główny Urząd Miar o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 11 maja 2001 roku Prawo o miarach (Dz.U. z 2004r. Nr 243, poz.2441 ze zmianami), f) orzeczenia uprawnionego laboratorium ochrony radarowej przy Przemysłowym Instytucie Telekomunikacji w Warszawie lub innego uprawnionego laboratorium lub instytucji o braku zagrożenia dla ludzi i środowiska, g) aktualne świadectwo legalizacji wydane przez Okręgowy Urząd Miar, h) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, i) przykładowe zdjęcia wykonane przy pomocy oferowanego urządzenia i spełniającego warunki określone w załączniku nr 1 SIWZ - opis przedmiotu zamówienia urządzenia w różnych warunkach atmosferycznych i różnych okresach w ciągu doby tj.: - 10 kolejno ponumerowanych zdjęć wykonanych w godzinach porannych: 0600-0900, - 10 kolejno ponumerowanych zdjęć wykonanych w godzinach południowych: 13.00-14.00, - 10 kolejno ponumerowanych zdjęć wykonanych w godzinach wieczornych: 20.00-22.00..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - jakość wykonanego zdjęcia - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.barwice.pl/home/Zamowienia-Publiczne/Zamowienia-publiczne/Ogloszenia-przetargow.aspx.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Barwice, Referat Infrastruktury i Ochrony Środowiska-pokój nr 4, ul. Zwycięzców 22, 78-460 Barwice, tel. (094) 373 63 09 wew.20, e-mail: piotrslawek@umig.barwice.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Barwice, Referat Infrastruktury i Ochrony Środowiska-pokój nr 4, ul. Zwycięzców 22, 78-460 Barwice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.