eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Dostawa leków materiałów medycznych i dezynfekcyjnych dla Domu pomocy Społecznej w Ostrowcu Św.ul.Grabowiecka7 na 2016 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-17

Ostrowiec Świętokrzyski: Dostawa leków materiałów medycznych i dezynfekcyjnych dla Domu pomocy Społecznej w Ostrowcu Św.ul.Grabowiecka7 na 2016 r.
Numer ogłoszenia: 346472 - 2015; data zamieszczenia: 17.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178755 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Grabowiecka 7, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2620023 (24), faks 0-41 2665855.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc Społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków materiałów medycznych i dezynfekcyjnych dla Domu pomocy Społecznej w Ostrowcu Św.ul.Grabowiecka7 na 2016 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup leków, materiałów medycznych i dezynfekcyjnych, pieluchomajtek na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. na podstawie recept wystawionych przez lekarzy, wniosków i zapotrzebowania wystawionego przez uprawnione osoby z Domu Pomocy Społecznej , realizowane w ilościach i terminach zgodnie z zamówieniem Zamawiającego. Szacunkowe zapotrzebowanie na leki, materiały medyczne, dezynfekcyjne i pieluchomajtki w okresie trwania umowy stanowią Załączniki Nr 1, Załącznik Nr 2 i Załącznik Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Załączniki do SIWZ stanowią integralną część niniejszej specyfikacji. Zamówienie zostało podzielone na pakiety. W ramach pakietu należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji w ramach pakietu będzie skutkowało odrzuceniem oferty. I.Pakiet 1: Leki. II. Pakiet 2: Materiały medyczne i środki dezynfekcyjne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Leki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Apteka Mandarynka, ul.Kielecka 18, 26-060 Chęciny, kraj/woj. świętokrzyskie.
  • Nowa Farmacja, ul.Wiejska 71 lok6, 15-351 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
  • Nasza Apteka sp.z o.o., ul.Romera 37, 20-473 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
  • Admi Spółka Jawna z ograniczoną odpowiedzialnością., Chlebna 126, 38-460 Jedlicze, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 123685,33

  • Oferta z najniższą ceną: 123685,33 / Oferta z najwyższą ceną: 139173,95

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Materiały medyczne i dezynfekcyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ines Spółka Jawna z o.o., Jana Pawła II, 35-317 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 108703,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 106945,64

  • Oferta z najniższą ceną: 106945,64 / Oferta z najwyższą ceną: 106945,64

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.