eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawy rękawiczek roboczych i jednorazowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-18

Ogłoszenie nr 346471 - 2016 z dnia 2016-11-18 r.

Warszawa: Dostawy rękawiczek roboczych i jednorazowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 316580-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji, krajowy numer identyfikacyjny 1212648200000, ul. ul. Nowolipie  2, 00150   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 6038608. 6037691, faks 226 037 642, e-mail zamowienia@ksp.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.policja.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy rękawiczek roboczych i jednorazowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WZP-3912/16/196/Z

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zawarcie umowy ramowej na dostawy rękawic roboczych i jednorazowych zwanych dalej w SIWZ "rękawicami". 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na dwa zadania: a) Zadanie nr 1 Rękawice robocze. W ramach zadania nr 1 Zamawiający planuje zakup: 1) 980 par rękawic bawełnianych; 2) 900 par rękawic pokrytych poliuretanem; 3) 850 par rękawic powlekanych lateksem; 4) 850 par rękawic bawełnianych powlekanych szorstkowym lateksem; 5) 60 par rękawic spawalniczych; 6) 1000 par rękawic gospodarczych gumowych; 7) 600 par rękawic zimowych ocieplanych; 8) 50 par rękawic wzmacnianych skórą; 9) 30 par rękawic antywibracyjnych. b) Zadanie nr 2 Rękawice jednorazowe. W ramach zadania nr 2 Zamawiający planuje zakup: 1) 10000 opakowań rękawiczek nitrylowych (op. 100 szt.); 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który będzie zakupywany w ramach zamówień publicznych realizowanych na podstawie zawartych umów ramowych zawierają (odpowiednio do zadania) załączniki nr 2a/2b do SIWZ. 4. Zamawiający dokonywał będzie zakupów rękawic (w każdym zadaniu) w ramach umów wykonawczych w ilościach, rozmiarach i rodzajach wynikających z rzeczywistych potrzeb w tym zakresie, przy czym łączna wartość udzielonych w ramach umowy ramowej zamówień publicznych nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej. 5. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie dokonuje zakupu rękawic. Celem niniejszego postępowania jest zawarcie (w każdym zadaniu) umów ramowych przez Zamawiającego z maksymalnie 5 (pięcioma) Wykonawcami, których ceny ofert wyliczone przez Zamawiającego zgodnie z zapisem Rozdz. XII pkt. 1 SIWZ, nie przekroczą kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia i uzyskają w kryteriach oceny ofert pozycje od 1 do 5 chyba, że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców. 6. Zamawiający będzie udzielał zamówień publicznych (w każdym zadaniu) wysyłając do Wykonawców, z którymi zawrze umowę ramową zaproszenia do złożenia oferty, w których określi ilość, rozmiar i rodzaj rękawic. Postanowienia zawarte w umowie ramowej będą wiążące dla Stron. 7. Cena jednostkowa netto w PLN za dany rodzaj rękawic zaoferowana przez Wykonawcę w ofercie złożonej w wyniku przekazanego przez Zamawiającego zaproszenia, o którym mowa powyżej, nie może być mniej korzystna od wskazanej w ofercie złożonej przez tego Wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej. W przypadku złożenia oferty, w której cena netto w PLN za dany rodzaj rękawic będzie wyższa od wskazanej w ofercie złożonej w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej, Zamawiający odrzuci taką ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 Ustawy. 8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który w wyniku przekazanego zaproszenia złoży ofertę najkorzystniejszą, tj. taką, która uzyska najwyższą wartość punktową wyliczoną zgodnie z zapisem Rozdz. XIII pkt. 4 SIWZ. Z Wykonawcą tym zostanie zawarta umowa wykonawcza, która stanowić będzie podstawę realizacji zamówienia. Wzór umowy wykonawczej stanowi załącznik nr 1 do ogólnych warunków umowy ramowej. 9. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) dostawy rękawic zgodnych ze wskazanymi w załącznikach nr 2a/2b do SIWZ oraz zaproszeniem, własnym transportem i na własny koszt do obiektu, o którym mowa w Rozdz. II pkt. 19 SIWZ; b) rozładunku dostarczonych rękawic do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 10. Zamawiający wymaga, aby rękawice były fabrycznie nowe, zgodne z parametrami określonymi w załącznikach nr 2a/2b do SIWZ oraz wolne od wad uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył rękawice w oryginalnych opakowaniach producenta, zgodnych z wymaganiami, o których mowa w załącznikach nr 2a i 2b do SIWZ, zabezpieczających je przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz zawierających oznaczenie rozmiaru, nazwy modelu i ilości sztuk w pudełku. 12. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji (rękojmi) na dostarczone rękawice liczonych od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru ilościowego. 13. Wymagany minimalny okres przydatności do użycia: minimum 24 miesiące na rękawice nitrylowe (dotyczy zadania nr 2), liczony od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru ilościowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 18141000-9
Dodatkowe kody CPV: 18424300-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Rękawice robocze
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT22647.77
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"LULEX" Michał Lulkowski,  marketing@lulex.pl,  Ul. 3 Maja 108,  26-110,  Skarżysko-Kamienna,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
PPHU "ANEX" Krzysztof Wrona,  anex@anex-bhp.com,  Ul. Zachodnia 58/60,  42-230,  Koniecpol,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i Wspólnicy Sp. j.,  mada@mada.com.pl,  Ul. Słowicza 17,  02-170,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28199,60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23754,25
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28199,60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Rękawice jednorazowe
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT139933.33
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ABOOK sp. z o.o.,  biuro@abook.com.pl,  Ul. Brzostowska 22,  04-985,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
PPHU "ANEX" Krzysztof Wrona,  anex@anex-bhp.com,  Ul. Zachodnia 58/60,  42-230,  Koniecpol,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
"LULEX" Michał Lulkowski,  marketing@lulex.pl,  Ul. 3 Maja 108,  26-110,  Skarżysko-Kamienna,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i Wspólnicy Sp. j.,  mada@mada.com.pl,  Ul. Słowicza 17,  02-170,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 171775,16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 86700,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 127400,00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.