eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › BUDOWA ODWODNIENIA ULICMARCINKOWSKIEGO, RÓŻYCKIEGO DO UL. TARGOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ ODCINKA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W AL. NIEPODLEGŁOŚCI ODPROWADZAJĄCEGO WODY DESZCZOWE OD STRONY UL. MARCINKOWSKIEGO W LĘBORKU. Przedsięwzięcie stanowi element Projektu pn. Gospodarka wodami opadowymi i roztopowymi - budowa i przebudowa systemu odbioru, odprowadzania i oczyszczania wód opadowych i roztopowych w Lęborku współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-26

Lębork: BUDOWA ODWODNIENIA ULIC: MARCINKOWSKIEGO, RÓŻYCKIEGO DO UL. TARGOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ ODCINKA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W AL. NIEPODLEGŁOŚCI ODPROWADZAJĄCEGO WODY DESZCZOWE OD STRONY UL. MARCINKOWSKIEGO W LĘBORKU. Przedsięwzięcie stanowi element Projektu pn. Gospodarka wodami opadowymi i roztopowymi - budowa i przebudowa systemu odbioru, odprowadzania i oczyszczania wód opadowych i roztopowych w Lęborku współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Numer ogłoszenia: 346350 - 2010; data zamieszczenia: 26.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork , ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 0-59 862 42 80, faks 0-59 862 24 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl, www.wybierzlebork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ODWODNIENIA ULIC: MARCINKOWSKIEGO, RÓŻYCKIEGO DO UL. TARGOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ ODCINKA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W AL. NIEPODLEGŁOŚCI ODPROWADZAJĄCEGO WODY DESZCZOWE OD STRONY UL. MARCINKOWSKIEGO W LĘBORKU. Przedsięwzięcie stanowi element Projektu pn. Gospodarka wodami opadowymi i roztopowymi - budowa i przebudowa systemu odbioru, odprowadzania i oczyszczania wód opadowych i roztopowych w Lęborku współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. Budowa odwodnienia ulic: Marcinkowskiego, Różyckiego do ul. Targowej wraz z budową odcinka kanalizacji deszczowej w Al. Niepodległości odprowadzającego wody deszczowe od strony ul. Marcinkowskiego w Lęborku, którego zakres określony jest: 1.1.w dokumentacji projektowej Odwodnienie ulic Marcinkowskiego, Różyckiego do ul. Targowej w Lęborku opracowanej przez firmę Projektowanie Nadzory; Tadeusz Mazurkiewicz: a)Projekt budowlano - wykonawczy - Załącznik nr 7 do SIWZ. b)Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 8 do SIWZ. c)Przedmiar robót - Załącznik nr 9 do SIWZ. 1.2.w dokumentacji projektowej Modernizacja Alei Niepodległości na odcinku od ul. Zwycięstwa do ul. Waryńskiego I etap - budowa odcinka kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody deszczowe od strony ul. Marcinkowskiego opracowanej przez mgr inż. Tomasza Gałkę i mgr inż. Tadeusza Mazurkiewicza: a)Projekt budowlany- Załącznik nr 10 do SIWZ. b)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 11 do SIWZ. c)Przedmiar robót - Załącznik nr 12 do SIWZ. 1.3 Wykonać i uwzględnić w cenie ryczałtowej uzupełnienia rozwiązań, dotyczące opracowania wymienionego w pkt. 1.1. polegające na: 1.3.1. podłączeniu trzech istniejących wpustów ulicznych do projektowanej studzienki D13 wg Załącznika nr 13 1.3.2. remoncie nawierzchni jezdni i chodników ul. Marcinkowskiego na odcinku od granicy zakresu projektu ul. Marcinkowskiego do granicy dz. 83 z dz. 61 (Al. Niepodległości) wg Załącznika nr 14. Rodzaj nawierzchni zgodny z rodzajami nawierzchni przyjętymi w projekcie: Odwodnienie ulic Marcinkowskiego, Różyckiego do ul. Targowej w Lęborku 1.4 Wykonać i uwzględnić w cenie ryczałtowej uzupełnienia rozwiązań, dotyczące opracowania wymienionego w pkt. 1.2. polegające na: 1.4.1.niedemontowaniu istniejącego odcinka kolektora deszczowego na dz. 61 (Al. Niepodległości) i wylotu do rz. Łeby wg Załącznika nr 13 1.4.2.wykonaniu korka betonowego w pozostawionej końcówce kolektora. Korek powinien znajdować się na dz. 83, przy granicy z dz. 61 wg Załącznika nr 13 1.5.Prace budowlane muszą być wykonane zgodnie z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, z zasadami wiedzy technicznej, oraz sztuką budowlaną. 2.Charakterystyka przedsięwzięcia inwestycyjnego, realizowanego w ramach umowy na roboty budowlane: Budowa odwodnienia ulic: Marcinkowskiego, Różyckiego do ul. Targowej wraz z budową odcinka kanalizacji deszczowej w Al. Niepodległości odprowadzającego wody deszczowe od strony ul. Marcinkowskiego w Lęborku podzielona jest na branże: sanitarną i drogową. Część sanitarna obejmuje: - rozbiórkę istniejących kolektorów kanalizacji deszczowej o średnicy 400 mm i długości ok. 302 m - budowę sieci kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody deszczowe z jezdni i chodników o średnicy 630 mm i długości 170,5 m oraz o średnicy 500 mm i długości 106,6 m - montaż separatora lamelowego o przepustowości 60/600 z osadnikiem o głębokości 1800 mm i całkowitej pojemności części osadowej i magazynowania oleju równej 1780 dm3, przeznaczony do oddzielania związków lekkich przy maksymalnym przepływie ścieków 600 dm3/s - podłączenie istniejących odpływów z ulic: Węgrzynowicza i Różyckiego Część drogowa obejmuje przebudowę dróg - ulic: Marcinkowskiego i Różyckiego tj: - rozbiórkę starej i wykonanie nowej nawierzchni jezdni o powierzchni ok. 2190 m2 - rozbiórkę starych i budowę nowych chodników, miejsc postojowych i wjazdów na posesje o powierzchni ok. 1490 m2. 3. Budowa odwodnienia ulic: Marcinkowskiego, Różyckiego do ul. Targowej wraz z budową odcinka kanalizacji deszczowej w Al. Niepodległości odprowadzającego wody deszczowe od strony ul. Marcinkowskiego w Lęborku objęta jest dofinansowaniem w ramach Projektu pn. Gospodarka wodami opadowymi i roztopowymi - budowa i przebudowa systemu odbioru, odprowadzania i oczyszczania wód opadowych i roztopowych w Lęborku współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013. 4.SIWZ nie narzuca zastosowania wyrobów konkretnego producenta. Dopuszczalne jest zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do zaproponowanych w projekcie. Równoważność odnosi się w szczególności do cech funkcjonalnych, właściwości technicznych i jakości zastosowanych materiałów i urządzeń. 5.Ponadto w zakresie robót i wartości ryczałtowej należy uwzględnić: 5.1.wykonanie i umieszczenie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej, informującej o zakresie realizowanego projektu i wsparciu ze strony funduszy unijnych; tablica ta musi być wykonana zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji projektów UE, stanowiącymi załącznik nr 12 do Przewodnika Beneficjenta RPO WP 2007-2013 - pkt. 1.1.1. wytycznych (Wzór 1): wymiary nie mogą być mniejsze niż 1,5 m na 2 m. W/w wytyczne dostępne są na stronie Departamentu Programów Regionalnych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego: www.dpr.woj-pomorskie.pl w zakładce Przewodnik Beneficjenta RPO WP 2007-2013. Szczegóły zapisów na tablicy i miejsce umieszczenia - do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie podpisania umowy o roboty budowlane. Po zakończeniu robót ww. tablicę należy przekazać UM Lębork. 5.2.koszt wykonania niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych; 5.3.organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media; 5.4.usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją, 5.5.koszty związane ze spełnieniem warunków zawartych w Decyzji nr ZDW-5/hs/542/1780/214/2009 Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku wraz z opłatą za umieszczenie urządzeń w pasie drogowym drogi wojewódzkiej za rok 2011, która jest częścią projektu: Modernizacja Alei Niepodległości na odcinku od ul. Zwycięstwa do ul. Waryńskiego I etap - budowa odcinka kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody deszczowe od strony ul. Marcinkowskiego 5.6.przełączenie istniejących przykanalików odchodzących od rur spustowych, włączonych do istniejącego kolektora deszczowego 5.7.organizację ruchu drogowego w trakcie robót, właściwe oznakowanie robót i zabezpieczenie terenu budowy, wykonanie ewentualnych niezbędnych objazdów, geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie, właściwą organizację robót (bariery, przejścia tymczasowe, pomosty), próby zagęszczenia gruntu, odtworzenie nawierzchni, uprzątnięcie terenu robót, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą; 5.8.prace będą prowadzone na czynnym kolektorze deszczowym - w zakresie robót i wartości ryczałtowej należy uwzględnić koszty związane z koniecznością odcinkowego demontażu istniejących przewodów kanalizacji deszczowej, umożliwiając tymczasowe odprowadzenie bieżących wód opadowych z terenu całej zlewni przyporządkowanej do ul. Targowej. 5.9.ziemia z wykopu (poza gruzem) jest własnością Zamawiającego; 5.10.miejsce wywózki ziemi z wykopu (poza gruzem) zostanie wskazane przez Zamawiającego w odległości nie większej niż 2 km od terenu budowy. 5.11.Wymagany termin gwarancji wynosi pięć lat od dnia odbioru robót budowlanych. 5.12.Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokonać wizji w terenie oraz przeanalizować opis przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem korekt i uszczegółowień do projektu oraz innymi robotami wchodzącymi w skład zamówienia. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wpłynąć na wykonawstwo przyjętych robót. 6.Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty opisu przedmiotu zamówienia, wymienione w Rozdziale III SIWZ . 7.Zakres zadania określa szczegółowo projekt umowy o roboty budowlane stanowiący Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany i modyfikacji SIWZ w szczególnie uzasadnionych przypadkach. Modyfikacja może mieć miejsce w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wyko?nawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ. Modyfikacja treści SIWZ zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1.Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające mogą obejmować zwiększenie zakresu prac do 20% wartości realizowanego zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 180.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: pieniądzu - przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Lęborku przy ul. Armii Krajowej 14 (Bank Millennium nr konta 95 1160 2202 0000 0001 2713 3211), poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.). 4.1. W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 15.11.2010 do godziny 1100, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony. 4.2. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie. 6.Zamawiający zwróci wadium: 6.1. Wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3. Niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 6.1., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie dokumentów, nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie należytego zrealizowania przez Wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia jednocześnie: 1.1. co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie kolektorów wód opadowych z separatorem, o wartości tych robót co najmniej 500.000,00 zł brutto. 1.2. co najmniej jednej inwestycji obejmującej budowę jezdni z mas bitumicznych o pow. co najmniej 1000 m2. Jako należyte wykonanie robót budowlanych należy rozumieć wykonanie ich zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ich ukończenie oraz doprowadzenie, co najmniej do wystawienia protokółu odbioru robót. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI pkt 1.1. SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie: posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę, co najmniej 500000 zł. Ocena będzie dokonywana na podstawie formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI pkt 1.2. SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony Załącznik nr 3 do SIWZ. 2.Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy; 3.Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji inwestycji - wypełniony Załącznik nr 6 do SIWZ będący jednocześnie Załącznikiem Nr 1 do umowy (pouczenie: niewypełniony w/w harmonogram powoduje, że zapłata 100% wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi po całkowitym zakończeniu robót budowlanych opisanych w rozdz. III niniejszej SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Prawa zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej w wyniku postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający określa następujące warunki zmiany: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie: 1.1. w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych lub uzupełniających, jeżeli ich wykonanie spowoduje taką konieczność. 1.2. w przypadku opóźnienia w wykonaniu zamówienia z następujących przyczyn: 1.2.1. warunki atmosferyczne - m.in. klęski żywiołowe, warunki uniemożliwiające prowadzenie robót, prób, sprawdzeń, odbiorów 1.2.2. warunki realizacji (m.in. geologiczne, archeologiczne, terenowe, m.in. wykopaliska archeologiczne, niewypały i niewybuchy, niezinwentaryzowane instalacje), których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty 1.2.3. przyczyny, leżące po stronie Zamawiającego, m.in. wstrzymanie robót, nieterminowe udostępnienie terenu budowy, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacjach projektowych, konieczność dokonania ustaleń i udzielenia wyjaśnień. 1.2.4. inne przyczyny, za które nie odpowiada Wykonawca 2. W przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT możliwe będzie zawarcie aneksu w zakresie zmiany wynagrodzenia dla Wykonawcy w zakresie wynikającym ze zmiany stawki 3. W przypadku zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ. Zmiana tych osób nie wymaga aneksu do umowy, wymaga zgody Zamawiającego na zaproponowane osoby. 4. dopuszczalne są zmiany umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które będą korzystne dla Zamawiającego, a które nie będą wykraczać poza treść oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.lebork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14, pok.C104.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miejskiego w Lęborku - BOX nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Budowa odwodnienia ulic: Marcinkowskiego, Różyckiego do ul. Targowej wraz z budową odcinka kanalizacji deszczowej w Al. Niepodległości odprowadzającego wody deszczowe od strony ul. Marcinkowskiego w Lęborku objęta jest dofinansowaniem w ramach Projektu pn. Gospodarka wodami opadowymi i roztopowymi - budowa i przebudowa systemu odbioru, odprowadzania i oczyszczania wód opadowych i roztopowych w Lęborku współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013. 2. Roboty budowlane muszą rozpocząć się nie później niż: 31.12.2010r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.