eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrozy › Dostawa aparatury i sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-26

Mrozy: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 346334 - 2010; data zamieszczenia: 26.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina , Rudka, Al. Teodora Dunina 1, 05-320 Mrozy, woj. mazowieckie, tel. 25 757 43 43, faks 25 757 43 43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudka.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest dostawa aparatury i sprzętu medycznego z montażem i przeszkoleniem personelu z podziałem na 14 części: część I - defibrylator, część II - kardiomonitor modułowy, część III - łóżko do intensywnej terapii szt. 2, część IV - ssak przenośny szt. 2, część V - respirator stacjonarny szt.2, część VI - zestaw do intubacji i wentylacji, część VII - pompa infuzyjna dwustrzykawkowa szt. 2, część VIII - pompa objętościowa do żywienia pozajelitowego szt. 2, część IX - aparat do ogrzewania płynów infuzyjnych, część X - wózek do dezynfekcji narzędzi, część XI - wózek medyczny wielofunkcyjny, część XII - wózek transportowy, część XIII - moduł pomiarowy dyfuzji, część XIV - termometr lekarski szt. 150. Oferowana aparatura i sprzęt medyczny muszą być fabrycznie nowe, posiadać wymagane prawem, a w szczególności ustawy o wyrobach medycznych dopuszczenia do stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie RP i być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2009 r.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.21.00-0, 33.19.51.10-7, 33.19.21.00-3, 33.17.00.00-2, 33.14.16.20-2, 33.19.41.10-0, 33.18.62.00-9, 33.19.23.00-5, 33.12.41.00-6, 38.41.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1)opis każdego oferowanego przedmiotu zamówienia, w języku polskim, z uwzględnieniem wszystkich parametrów technicznych wskazanych przez zamawiającego w pkt. 3.1 SIWZ wraz z materiałami informacyjnymi (foldery, ulotki, instrukcje itp.) potwierdzającymi spełnienie wymagań w zakresie parametrów technicznych, z nazwą i siedzibą producenta; Zamawiający wymaga wyraźnego oznaczenia w dokumentacji oferowanych wyrobów (foldery, ulotki, instrukcje itp.) wartości parametrów technicznych będących potwierdzeniem spełnienia wymagań SIWZ. 2)potwierdzenia dopuszczenia do obrotu oferowanej aparatury medycznej na terenie RP zgodnie z obowiązującym prawem, a w szczególności ustawy o wyrobach medycznych. Zamawiający wymaga odpowiednio dokumentów: a)deklaracji zgodności z odpowiednimi dyrektywami UE, b)certyfikatu CE, c)wpisu lub zgłoszenia do Rejestru wyrobów medycznych (o ile jest wymagane).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający dopuszcza istotne zmiany niniejszej umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie zaoferowanego aparatu aparatem równoważnym lub o wyższych parametrach technicznych w przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie jest w stanie dostarczyć go w terminie wskazanym przez Zamawiającego, przy czym cena nie może ulec zmianie. 2)Zmawiający dopuszcza zmianę stawki podatku VAT w przypadku zmian przepisów prawa

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudka.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunian, Al. T. Dunina 1, Rudka, 05-320 Mrozy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Specjalistycznego Zespoł Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunian, Al. T. Dunina 1, Rudka, 05-3u20 Mrozy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: defibrylator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator: pełna polska wersja językowa - oprogramowanie, opisy elementów sterujących, komunikaty na ekranie; urządzenie przenośne - waga max 7 kg; automatyczny codzienny test prawidłowości funkcjonowania nie wymagający włączania defibrylatora - na panelu wskaźnik / kontrolka informująca o stanie aparatu (sprawny / niesprawny) oraz automatyczny wydruk raportu; zasilanie sieciowe 230V; zasilanie akumulatorowe - czas pracy: - min. 4 godz ciągłego monitorowania EKG lub - min. 100 defibrylacji z maksymalną energią; wskaźnik poziomu naładowania akumulatora; defibrylacja i kardiowersja w systemie dwufazowym; monitoring i zapis EKG (min. 3 odprowadzenia) przez uniwersalne elektrody defibrylacyjne i niezależne elektrody monitorujące, kardiowersja, pomiar tętna, saturacji, możliwość obserwacji krzywej pletyzmograficznej; defibrylacja ręczna i półautomatyczna z trybem doradczym; energia defibrylacji do 200J; min. 18 poziomów energii zewnętrznej; czas ładowania do energii maksymalnej równej bądź wyższej - 7 sekund przy energii defibrylacji 200J; sygnalizacja alarmów dla wszystkich monitorowanych parametrów życiowych oraz alarmów technicznych, możliwość zawieszenia i wyłączenia alarmów; ekran kolorowy przekątna min. 6,5cala; wbudowana drukarka lub rejestrator; wózek/stolik pod defibrylator.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kardiomonitor modułowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitor modułowy - szt.1: moduł EKG, ST, ciśnienie nieinwazyjne, temperatura, pulsoksymetr, respiracja, kapnografia (strumień główny i boczny), przywołanie personelu medycznego, możliwość rozszerzania o dodatkowe moduły; szybka i prosta wymiana modułów przez użytkownika z automatyczną rekonfiguracją ekranu; zapis trendów min. 48 h dający pełen obraz monitorowanych parametrów przy łóżku i w czasie transportu; ekran kolorowy, dotykowy min 15 cali; zasilanie sieciowe i akumulatorowe, minimalny czas pracy przy zasilaniu akumulatorowym 40 minut; wózek transportowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: łóżko do intensywnej terapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżko do intensywnej terapii - szt. 2: 4 segmentowe z materacem przeciwodleżynowym; konstrukcja wykonana z kształtowników stalowych malowanych proszkowo; szczyty łóżka łatwo demontowalne, wypełnione tworzywem sztucznym odpornym na wilgoć; rama leża wypełniona demontowalnym tworzywem sztucznym odpornym na wilgoć; elektryczna regulacja wysokości leża oraz: - segmentu oparcia pleców (kąt 0-80stopni), - segmentu uda (kąt 0-50stopni), - pozycja Trendelenburga (20stopni), - pozycja anty- Trendelenburga (20stopni), - tolerancja ustawień +/- 5%; możliwość uzyskania pozycji kardiologicznej - pozycji siedzącej; wbudowany akumulator podtrzymujący działanie funkcji łóżka przy braku zasilania sieciowego lub transporcie - min. 30 minut; możliwość blokowania elektrycznych funkcji łóżka przez personel medyczny; wysuwana półka na pościel, niewystająca poza obrys ramy; panel nożny sterowania wysokością leża; elektryczna natychmiastowa pozycja antyszokowa, uruchamiana jednym przyciskiem z panelu centralnego; funkcja szybkiego poziomowania do pozycji reanimacyjnej, uruchamiana jednym przyciskiem z panelu centralnego; funkcja CPR manualna i elektryczna; barierki boczne chromowane składane wzdłuż ramy leża z możliwością szybkiego montażu i demontażu; łóżko oraz wszystkie elementy wyposażenia przystosowane do mycia ciśnieniowymi urządzeniami myjącymi, z użyciem stosowanych w ochronie zdrowia środków myjących i dezynfekujących.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ssak przenośny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssak przenośny - szt. 2: zasilanie sieciowo akumulatorowe (min. 60 minut); przystosowany do pracy ciągłej; pojemnik na treść i identyczny pojemnik zapasowy; pneumatyczna pompa bezolejowa; płynna regulacja ssania; zabezpieczenie przed przepełnieniem naczynia; możliwość sterylizacji pojemników wraz z pokrywą; uchwyt umożliwiający przenoszenie; możliwość zastosowania pojemników różnej pojemności.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: respirator stacjonarny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respirator stacjonarny - szt. 2: przeznaczenie: pneumonologia i intensywna opieka medyczna; zasilanie sieciowo akumulatorowe (min. 40 minut); ekran dotykowy min. 13cali; rodzaje wentylacji: nieinwazyjna, inwazyjna, dzieci, dorośli; tryby wentylacji: IPPV-CMV, CMV/Asisist, SIMV, PEEP/CPAP, oddech VCV; stężenie tlenu w mieszaninie oddechowej regulowane płynnie w granicach 21-100%; wskaźnik trybu wentylacji; własne źródło powietrza medycznego - turbina; zasilanie w tlen - butla 40 l; możliwość rozbudowy o dodatkowe moduły; stolik/wózek na respirator; statyw do butli.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zestaw do intubacji i wentylacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do intubacji i wentylacji - szt. 1: a)laryngoskop światłowodowy: - rękojeść średnia 2szt., - łyżka światłowodowa typu MAC1 - 2 szt.,- łyżka światłowodowa typu MAC2 - 2 szt.,- łyżka światłowodowa typu MAC3 - 2 szt., - łyżka światłowodowa typu MAC4 - 2 szt., b)laryngoskop do trudnej intubacji z łyżką z ruchomą końcówką: - rękojeść średnia 2 szt., - łyżka światłowodowa z ruchomą końcówką typu MAC3,5 - 2 szt.; c) worek samorozprężalny dla dorosłych z maską twarzową co 3 rozm, min. 3 rozmiary - 2 zestawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pompa infuzyjna dwustrzykawkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa - szt. 2: programowanie dawki z możliwością ustawienia: prędkości, prędkości i objętości, prędkości i czasu, objętości i czasu; niezależne programowanie obydwu strzykawek; możliwość podglądu i zmiany parametrów w trakcie infuzji; strzykawki 10-60 ml; funkcja bezpiecznego podawania dawki uderzeniowej; wbudowana biblioteka leków; możliwość mocowania na statywie, na łóżku; zasilanie sieciowe i akumulatorowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pompa objętościowa do żywienia pozajelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa objętościowa do żywienia pozajelitowego - szt. 2: możliwość zmiany parametrów w trakcie infuzji; programowanie w trybie objętościowym i wagowym; wbudowana biblioteka leków; ręczny wybór poziomu ciśnienia (okluzji); monitorowanie objętości infuzji; możliwość podawania krwi i preparatów krwiopochodnych przez zastosowanie aparatów dedykowanych do infuzji; regulowana szybkość podawania dawki uderzeniowej; objętość dawki uderzeniowej od 0 do min. 99 ml/h co 0,1 ml; funkcja bezpiecznego podawania dawki uderzeniowej; wykrywanie pęcherzyków powietrza w drenie; funkcja utrzymania drożności naczyń po zakończeniu infuzji; funkcja wypełniania i przepłukiwania przewodu infuzyjnego; zasilanie sieciowe i akumulatorowe; statyw.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: aparat do ogrzewania płynów infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do ogrzewania płynów infuzyjnych - szt. 1: praca ciągła; możliwość mocowania do stojaków, kroplówek; możliwość suchego grzania - bez udziału wody; wymiennik ciepła w postaci jednorazowej kasety w wersji dla płynów oraz z filtrem w wersji dla krwi; zasilanie sieciowe i akumulatorowe; alarm zbyt niskiej i zbyt wysokiej temperatury; przepływ min. 125ml/minutę; zakres temperatur 28-42oC; automatyczne wyłączenie grzałki po przekroczeniu temperatury 45oC.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.62.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: wózek do dezynfekcji narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do dezynfekcji narzędzi - szt. 1: konstrukcja ze stali kwasoodpornej; dwa blaty zagłębione; dwa pojemniki (jeden z pokrywą); uchwyt do prowadzenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: wózek medyczny wielofunkcyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek medyczny wielofunkcyjny - szt. 1: uchwyt i podstawa do mocowania butli na tlen medyczny; 3-4 szuflady; półka/półki (nadblatowe) na sprzęt medyczny; uchwyt na opakowanie rękawiczek jednorazowych; uchwyt do mocowania worka na odpady; druciane kosze na sprzęt medyczny (z boku wózka); orientacyjne wymiary: wysokość bez wysięgników ok. 900mm, szerokość bez dodatkowych elementów ok. 600mm, głębokość bez podstawy butli ok. 500mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: wózek transportowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek transportowy - szt. 1: do przewożenia pacjentów; hydrauliczny mechanizm wysokości; pozycja Trendelenburga; ręcznie sterowany system hamulcowy; regulowany segment plecowy od pozycji poziomej do prawie pionowej; teleskopowy wieszak infuzyjny; mocowanie na butlę o poj. 5l z tlenem z boku wózka; odbojniki; orientacyjne wymiary długość - 2100mm, szerokość - 700mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: moduł pomiarowy dyfuzji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Moduł pomiarowy dyfuzji - szt. 1: wymagana jest współpraca z systemem Lungtest 1000; w ramach dostawy wykonawca przystosuje oferowany moduł i będący w posiadaniu zamawiającego system spirometryczny Lungtest 1000 do współpracy z jego modułami pomiarowymi: bodypletyzmografia, FRC, opory metodą okluzji RRS, podatność statyczna i dynamiczna; skład modułu: komputer z monitorem 19 cali i drukarką kolorową; oprogramowanie + bezpłatne nowe wersje oprogramowania w okresie gwarancji i po jego zakończeniu; głowica pneumotachograficzna wymienna dla każdego pacjenta; głowica dyfuzyjna łatwo sterylizowana w całości; analizator CO; analizator He; dyfuzja metodą single breath VCIN, VA, RV, FRC, TLC, RV%TLC, FRC%TLC, DCOSB, DCOSBk, DCOSB/VA, TA, FICO, FACO, FIHe, FAHe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: termometr lekarski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termometr lekarski - szt. 150: szklany, analogowy, wypełniony galem, możliwość dezynfekcji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.