eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych oraz drogi wojewódzkiej nr 331 w okresie letnim i zimowym - zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Polkowice w sezonie 2016/2017 w podziale na dwie części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-18

Ogłoszenie nr 346329 - 2016 z dnia 2016-11-18 r.

Polkowice: Utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych oraz drogi wojewódzkiej nr 331 w okresie letnim i zimowym - zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Polkowice w sezonie 2016/2017 w podziale na dwie części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 330299-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, krajowy numer identyfikacyjny , ul. Rynek  1, 59100   Polkowice, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780, e-mail zp@ug.polkowice.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.ug.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych oraz drogi wojewódzkiej nr 331 w okresie letnim i zimowym - zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Polkowice w sezonie 2016/2017 w podziale na dwie części

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.68.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych oraz drogi wojewódzkiej nr 331 w okresie letnim i zimowym - zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Polkowice w sezonie 2016/2017 w ramach zadań: - "utrzymanie dróg wojewódzkich w okresie letnim i zimowym - porozumienie z samorządem województwa dolnośląskiego", - "utrzymanie dróg gminnych w okresie letnim i zimowym", - "utrzymanie dróg wewnętrznych w okresie letnim i zimowym". CZĘŚĆ I - zakres zadania obejmuje: a) ciągłe zimowe utrzymanie dróg zlokalizowanych na terenie miasta Polkowice (z wyłączeniem dróg nie będących w zarządzie i utrzymaniu gminy Polkowice), b) interwencyjne zimowe utrzymanie dróg ujętych i nie ujętych w ciągłym utrzymaniu (wg potrzeb; c) interwencyjny wywóz nadmiaru śniegu spowodowany wystąpieniem obfitych opadów (anomalia pogodowa) na miejsce wskazane przez Zamawiającego (wg potrzeb). d) zakres i termin wykonania prac interwencyjnych, określonych w pkt b) i c) ustalany będzie każdorazowo w protokołach konieczności robót spisanych przez przedstawiciela Zamawiającego, w obecności przedstawiciela Wykonawcy po zatwierdzeniu przez Dyrektora Wydziału merytorycznie odpowiedzialnego, w tym: - odśnieżanie i posypywanie dróg mieszanką piaskowo-solną - ok. 90,0 km (powierzchnia ok. 485.000 m2); - uprzątnięcie dróg z piasku w ciągu 10 dni przed zakończeniem ciągłego zimowego utrzymania dróg objętych zamówieniem (ok. 485.000 m2). W przypadku nie zalegania śniegu na drogach przez okres: a) dłuższy niż 7 dni Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia piasku, w czasie trwania akcji zima, z dróg ujętych w I standardzie zimowego utrzymania; b) dłuższy niż 14 dni Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia piasku, w czasie trwania akcji zima, z pozostałych dróg o nawierzchni utwardzonej z II i III standardu. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia wraz z podziałem na standardy odśnieżania wyszczególniono w załącznikach nr 1, 2, 3, 4 będących integralną częścią umowy. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy. CZĘŚĆ II - zakres zadania obejmuje: a) ciągłe zimowe utrzymanie dróg zlokalizowanych na terenie 15 miejscowości gminy Polkowice tj.: Biedrzychowa, Dąbrowa, Guzice, Jędrzychów, Kaźmierzów, Komorniki, Moskorzyn, Nowa Wieś Lubińska, Pieszkowice, Sobin, Sucha Górna, Tarnówek, Trzebcz, Żelazny Most, Żuków (z wyłączeniem dróg nie będących w zarządzie gminy Polkowice); b) interwencyjne zimowe utrzymanie dróg ujętych i nie ujętych w ciągłym utrzymaniu (wg potrzeb); c) interwencyjny wywóz nadmiaru śniegu spowodowany wystąpieniem obfitych opadów (anomalia pogodowa) na miejsce wskazane przez Zamawiającego (wg potrzeb); d) zakres i termin wykonania prac interwencyjnych, określonych w pkt b) i c) ustalany będzie każdorazowo w protokołach konieczności robót spisanych przez przedstawiciela Zamawiającego, w obecności przedstawiciela Wykonawcy po zatwierdzeniu przez Dyrektora Wydziału merytorycznie odpowiedzialnego, w tym: - odśnieżanie dróg - ok. 17,0 km (powierzchnia ok. 85.000 m2); - posypywanie dróg mieszanką piaskowo-solną - ok. 10,0 km (powierzchnia ok. 50.000 m2); - uprzątnięcie dróg z piasku w ciągu 10 dni przed zakończeniem ciągłego zimowego utrzymania dróg objętych zamówieniem (ok. 50.000 m2). W przypadku nie zalegania śniegu na drogach przez okres dłuższy niż 14 dni Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia piasku, w czasie trwania akcji zima, z dróg o nawierzchni utwardzonej ujętych w III standardzie. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia wraz z podziałem na standardy odśnieżania wyszczególniono w załącznikach nr 5 i 6, będących integralną częścią umowy. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1  
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT711500.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o. ,  pgm@pgm-polkowice.com.pl,  ul. Dąbrowskiego 2,  59-100,  ul. Dąbrowskiego 2,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 557704,88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 557704,88
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 557704,88
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2  
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT136500.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BOROWCZYK Joanna Borowczyk ,  biuro@pwborowczyk.pl,  Biedrzychowa 6a,  59-101,  Polkowice,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 154220,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 154220,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 154220,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.