eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pakosławice › Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 409.000,00 zł na finansowanie wydatków związanych z realizacją zadań inwestycyjnych Gminy Pakosławice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-13

Pakosławice: Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 409.000,00 zł na finansowanie wydatków związanych z realizacją zadań inwestycyjnych Gminy Pakosławice
Numer ogłoszenia: 346314 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 295636 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Pakosławice, Pakosławice 1, 48-314 Pakosławice, woj. opolskie, tel. 077 4357614, faks 077 4357614.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 409.000,00 zł na finansowanie wydatków związanych z realizacją zadań inwestycyjnych Gminy Pakosławice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 409.000,00 zł (słownie: czterysta dziewięć tysięcy złotych) z przeznaczeniem na finansowanie wydatków związanych z realizacją zadań inwestycyjnych pn.: 1)Modernizacja budynku Urzędu Gminy Pakosławice - kredyt do kwoty 65.000,00 zł 2)Rozbudowa remizy OSP w Pakosławicach - kredyt do kwoty 100.000,00 zł 3)Ocieplenie budynku OSP Prusinowice - kredyt do kwoty 17.000,00 zł 4)Pogłębienie studni we wsi Naczków - kredyt do kwoty 12.000,00 zł 5)Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Pakosławice - dotacja dla ZGKIM Pakosławice - kredyt do kwoty 15.000,00 zł 6)Budowa wodociągu Spiny (połączenie wodociągu Spiny z wodociągiem Korzękwice od miejscowości Nowaki do miejscowości Korzękwice- dotacja dla ZGKIM Pakosławice - kredyt do kwoty 200.000,00 zł 2.2. Uruchomienie środków kredytu odbędzie się w ratach, każdorazowo na pisemną dyspozycje Zamawiającego w formie przelewu na wskazany rachunek Zamawiającego w ciągu 2 dni od daty złożenia dyspozycji Zamawiającego jednak nie później niż do dnia 28 grudnia 2012r. 2.3. Zamawiający w dyspozycjach uruchomienia kredytu określi wysokość i termin wypłaty raty kredytu. 2.4. Warunkiem postawienia do dyspozycji Zamawiającego kredytu jest ustanowienie zabezpieczenia w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową z wystawienia Zamawiającego - przy czym dokumenty te będą opatrzone kontrasygnatą Skarbnika. 2.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu bez dodatkowych obciążeń finansowych. 2.6. Obsługa kredytu będzie dotyczyła faktycznej kwoty wykorzystanego kredytu. 2.7. Środki z uruchomionego kredytu bankowego będą przekazane na rachunek Urzędu Gminy Pakosławice wskazany przez Zamawiającego. 2.8. Okres karencji w spłacie kredytu od dnia postawienia do dyspozycji kredytu do 30 marca 2013r. 2.9. Okres spłaty - 5 lat. 2.10. Spłata kwoty zaciągniętego kredytu będzie następowała na wskazany rachunek bankowy w poniżej wskazanych ratach i terminach: 1) I rata w kwocie 50.000,00 zł do dnia 30.03.2013 roku 2) II rata w kwocie 31.800,00 zł do dnia 30.05.2013 roku 3) III rata w kwocie 50.000,00 zł do dnia 30.03.2014 roku 4) IV rata w kwocie 31.800,00 zł do dnia 30.05.2014 roku 5) V rata w kwocie 50.000,00 zł do dnia 30.03.2015 roku 6) VI rata w kwocie 31.800,00 zł do dnia 30.05.2015 roku 7) VII rata w kwocie 50.000,00 zł do dnia 30.03.2016 roku 8) VIII rata w kwocie 31.800,00 zł do dnia 30.05.2016 roku 9) IX rata w kwocie 50.000,00 zł do dnia 30.03.2017 roku 10) X rata w kwocie 31.800,00 zł do dnia 30.05.2017 roku 2.11. W szczególnie uzasadnionych przypadkach na wniosek Zamawiającego dopuszcza się możliwość - za zgodą Wykonawcy - przesunięcia terminu spłaty raty kredytu. Powyższy wniosek powinien być przedłożony przez Zamawiającego nie później niż na 3 dni przed terminem płatności raty kredytu 2.12. Wysokość rat spłat kapitału może ulec zmianie w przypadku wykorzystania przez Zamawiającego mniejszej kwoty kredytu. 2.13. Jeżeli termin spłaty kredytu upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy spłata kredytu może nastąpić w pierwszym dniu roboczym po tym dniu. 2.14. W przypadku uruchomienia przez Zamawiającego mniejszej kwoty kredytu o kwotę niewykorzystaną zostanie pomniejszona najbardziej odległa rata spłaty kredytu. 2.15. Tytułem zabezpieczenia spłat kredytu Zamawiający wystawi weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową- przy czym dokumenty te będą opatrzone kontrasygnatą Skarbnika. 2.16. Dokumenty związane z ustanowieniem prawnego zabezpieczenia dołącza się do Umowy. 2.17. Rodzaj oprocentowania kredytu: zmienna stopa procentowa WIBOR 1-M + marża Banku, która jest stała w okresie kredytowania 2.18. Sposób ustalenia wysokości zmiennej stopy procentowej: Stawka oprocentowania ustalana na okres 1 miesiąca w wysokości stawki WIBOR 1-M jako średnia arytmetyczna ze wszystkich dni miesiąca (tj. razem z dniami wolnymi, gdzie obowiązuje stawka z dnia poprzedniego) i mająca zastosowanie do określenia wysokości oprocentowania począwszy od 1-go dnia następnego miesiąca. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365/366 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze zmiany stawki WIBOR 1-M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. 2.19. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu w części lub całości bez dodatkowych kosztów. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia faktycznej spłaty kredytu, a nie do końca umowy. O zmianie terminu spłaty kredytu zamawiający poinformuje w formie pisemnej wykonawcę. 2.20. O wysokości oprocentowania Wykonawca będzie pisemnie informował Zamawiającego w terminie 10 dni od zmiany oprocentowania. 2.21. Odsetki od kredytu naliczane są w okresach miesięcznych od dnia wykorzystania kredytu/transzy do dnia poprzedzającego dzień spłaty. 2.22. Zamawiający spłaty naliczonych odsetek będzie dokonywał na wskazany rachunek bankowy w ostatnim dniu miesiąca na podstawie przesłanego przez Wykonawcę - Bank zawiadomienia o wysokości naliczonych odsetek. 2.23. Jeżeli ostatni dzień miesiąca jest dniem ustawowo wolnym od pracy spłata odsetek może nastąpić w pierwszym dniu roboczym po tym dniu. 2.24. Marża banku określona w procentach powinna być stała w okresie kredytowania ( obowiązywania umowy). 2.25. Brak prowizji z tytułu udzielenia kredytu. 2.26. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż marża banku oraz oprocentowanie. 2.27. Zamawiający zastrzega sobie, że kredyt nie może być obciążony dodatkowymi prowizjami i opłatami za udzielenie, obsługę i ubezpieczenie kredytu oraz wolny od kosztów manipulacyjnych lub innych. 2.28. Zamawiający nie ponosi dodatkowych opłat i prowizji z tytułu wystawianych przez Wykonawcę zaświadczeń i innych dokumentów niezbędnych Zamawiającemu do prowadzenia ewidencji księgowej i ustalania kwoty zobowiązań finansowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy Oława, ul. Pałacowa, Oława, 55-200 Oława, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76560,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63722,52

  • Oferta z najniższą ceną: 63722,52 / Oferta z najwyższą ceną: 67911,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.