eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie całodobowej usługi w zakresie bezpośredniej fizycznej ochrony obiektów i mienia Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza położonego przy ul. Warszawskiej 2 we Wrocławiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-05

Wrocław: Świadczenie całodobowej usługi w zakresie bezpośredniej fizycznej ochrony obiektów i mienia Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza położonego przy ul. Warszawskiej 2 we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 346276 - 2009; data zamieszczenia: 05.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza , ul. Warszawska 2, 52-114 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3428631, faks 071 3465172.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkiewicza.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie całodobowej usługi w zakresie bezpośredniej fizycznej ochrony obiektów i mienia Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza położonego przy ul. Warszawskiej 2 we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) Świadczenie całodobowej usługi w zakresie bezpośredniej fizycznej ochrony obiektów i mienia Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza położonego przy ul. Warszawskiej 2 we Wrocławiu. Ochrona realizowana jest przez trzy posterunki: - Posterunek nr 1 - Portiernia w holu głównym - ruch osobowy - jednoosobowa ochrona całodobowa we wszystkie dni tygodnia; - Posterunek nr 2 - Brama wjazdowa - ruch samochodowy (pojazdy dostawcze, pojazdy prywatne pracowników szpitala) oraz ruch osobowy - jednoosobowa ochrona całodobowa we wszystkie dni tygodnia; - Posterunek nr 3 - Obchodowy - jednoosobowy w godz. od 7.00 do 19.00 we wszystkie dni tygodnia- cały teren Szpitala oraz wspomaganie innych posterunków interwencyjnie; b) Ochrona kasy Szpitala poprzez monitorowanie systemu sygnalizacji włamania; c) Zabezpieczenie mienia Zamawiającego poprzez zainstalowanie na koszt Wykonawcy Systemu Telewizji Dozorowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 373,67 zł Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Termin wniesienia wadium upływa dnia 14.10.2009r., o godzinie 11.00. 2) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42, poz. 275). 3) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, albo f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw i nie udowodnił, że wynika to z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. Wadium składane przez Konsorcjum w formie poręczeń lub gwarancji ma wskazywać Lidera (Pełnomocnika) Konsorcjum i pozostałych konsorcjantów. Gwarancja lub poręczenie wadium musi dodatkowo zawierać klauzulę wypłaty kwoty wadialnej Beneficjentowi gwarancji lub poręczenia, zarówno wówczas gdy Lider Konsorcjum uchyli się od zawarcia umowy z Zamawiającym w przypadku, gdy zostanie wybrana oferta Konsorcjum, jak i wtedy, gdy od zawarcia umowy uchyli się którykolwiek z pozostałych członków Konsorcjum. Wykonawca, który nie wniesie wadium zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej SIWZ zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: BGŻ 50203000451110000001000730 5) Oryginał wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz należy zdeponować w Kasie Zamawiającego, w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 800 do 1400 , a jego kserokopię, poświadczoną za zgodność z oryginałem, złożyć wraz z ofertą. 6) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym w pkt. 6 przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj.: - przedstawią koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej - zgodnie z ustawą z 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005r. nr 145, poz. 1221 ze zm.). 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.: - przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych minimum 2 usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, tj. - przedłożą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; suma ubezpieczenia polisy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej winna wynosić co najmniej 100 000,00 PLN. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj.: - przedstawią dokumenty wymienione w § 1.1. pkt. 3 - 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane. 2. Spełnienie warunków opisanych w części V należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia wg. załącznika nr 6 do SIWZ oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części VI (tabela). 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana metodą zero - jedynkową wg. formuły spełnia - nie spełnia. 4. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki. 5. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek Dokumenty lub oświadczenia na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. - koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej - zgodnie z ustawą z 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005r. nr 145, poz. 1221 ze zm.). - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Doświadczenie. - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych minimum 2 usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 3. Potencjał ekonomiczno-finansowy. - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; suma ubezpieczenia polisy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej winna wynosić co najmniej 100 000,00 PLN. 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. a. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 4) ponadto, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp Dokumenty wymienione w punkcie 1,3 i 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument o którym mowa w punkcie 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. d. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W/w. dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.falkiewicza.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocław, ul. Warszawska 2, (II piętro - Dział Administracji i Zamówień Publicznych) lub za zaliczeniem pocztowym, po uprzednim przesłaniu wniosku faksem..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat w siedzibie Zamawiającego: Wrocław, ul. Warszawska 2, (parter, pok. nr 2)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.