eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Dostawa komputerów i drukarek wraz z oprogramowaniem i innych urządzeń peryferyjnych w ramach realizacji projektuSz@nsa - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Słupsk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-28

Słupsk: Dostawa komputerów i drukarek wraz z oprogramowaniem i innych urządzeń peryferyjnych w ramach realizacji projektu: Sz@nsa - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Słupsk
Numer ogłoszenia: 346250 - 2013; data zamieszczenia: 28.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 302740 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Słupsk, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54, faks 059 8429254.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów i drukarek wraz z oprogramowaniem i innych urządzeń peryferyjnych w ramach realizacji projektu: Sz@nsa - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Słupsk.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów i drukarek wraz z oprogramowaniem i innych urządzeń peryferyjnych w ramach realizacji projektu: Sz@nsa - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Słupsk. 2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1) zestawy komputerowe (w tym monitory i urządzenia peryferyjne) z systemem operacyjnym, antywirusowym i biurowym dla gospodarstw domowych - 35 szt., 2) zestawy komputerowe (w tym monitory i urządzenia peryferyjne) z systemem operacyjnym, antywirusowym i biurowym dla jednostek podległych Zamawiającemu - 67 szt., 3) komputery przenośne (laptopy) z systemem operacyjnym, antywirusowym i biurowym dla jednostek podległych Zamawiającemu - 32 szt., 4) komputer przenośny (laptop o zwiększonych parametrach) z systemem operacyjnym, antywirusowym i biurowym dla jednostki podległej Zamawiającemu - 1 szt., 5) drukarki dla jednostek podległych Zamawiającemu - 25 szt., 6) drukarka (o zwiększonych parametrach) dla jednostki podległej Zamawiającemu - 1 szt., 7) router UTM Typ I dla jednostek podległych Zamawiającemu - 5 szt., 8) router UTM Typ II dla jednostek podległych Zamawiającemu - 6 szt., 9) listwy zasilające - 135 szt., 10) drukarki dla gospodarstw domowych - 35 szt. 3. Szczegółowy zakres zamówienia jest określony w parametrach technicznych - zał. Nr 8 do SIWZ, który zawiera minimalne wymagane parametry sprzętu wraz z określeniem dokumentów (certyfikaty, atesty, aprobaty, deklaracje zgodności, testy itp.), które Wykonawca jest w obowiązku załączyć do oferty.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający informuje, że niniejsza inwestycja jest przedsięwzięciem dofinansowywanym ze środków Unii Europejskiej w ramach POIG na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMAGE Recording Solutions Pomorze Sp. z o.o., ul. Świętokrzyska 32/90, 00-116 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 450125,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 549871,50

  • Oferta z najniższą ceną: 549871,50 / Oferta z najwyższą ceną: 559670,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.