eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sali prób i sanitariatów Teatru im J. Osterwy w Lublinie w zakresie prac ogólnobudowlanych.



Ogłoszenie z dnia 2008-12-02

Lublin: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sali prób i sanitariatów Teatru im J. Osterwy w Lublinie w zakresie prac ogólnobudowlanych.
Numer ogłoszenia: 346211 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr im. Juliusza Osterwy w Lublinie , ul. Narutowicza 17, 20-004 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5322935.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrosterwy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sali prób i sanitariatów Teatru im J. Osterwy w Lublinie w zakresie prac ogólnobudowlanych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sali prób i sanitariatów Teatru im J. Osterwy w Lublinie w zakresie prac ogólnobudowlanych, obejmujących: Rozebrania posadzek z płytek na zaprawie cementowej Rozbiórkę konstrukcji z cegły, na zaprawie cementowej Wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych kategorii III, wykonywanych ręcznie na ścianach i słupach bez osiatkowania Licowanie ścian i słupów płytkami z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej, ściany, płytki 30x30cm Wykonanie posadzek i cokolików płytkowych z kamieni sztucznych posadzki jedno-i i dwubarwne z płytek terakotowych naklejanych 20x20 mm Instalowanie ościeżnic drewnianych zwykłe Instalowanie skrzydeł drzwiowych wewnętrznych fabrycznie wykończonych, szklonych Demontaż urządzeń sanitarnych, instancji ustępu z miską porcelanową lub żeliwną Demontaż baterii umywalkowej lub zmywakowej ściennej Demontaż urządzeń sanitarnych, instancji umywalki porcelanowej Instancję umywalki pojedynczej porcelanowej z syfonem gruszkowym Wymiany baterii umywalkowych lub zlewozmywakowych Instancji ustępu z płuczką, typu /kompakt/ Instalacja zaworów przelotowych i zwrotnych, instalacji wodociągowych z rur stalowych, Dn 15mm Położenie rurociągów z tworzyw sztucznych (PP, PE, PB) o połączeniach zgrzewanych na ścianach w budynkach mieszkalnych, Fi zew. 20 mm Instalację grzejników stalowych, 1-płytowych o wymiarach: wysokość 300-500 mm, długość do 1600 mm Instalację grzejników stalowych, 2-płytowych, o wymiarach: wysokość 600-900 mm, długość do 1600 mm Instalację zaworów grzejnikowych, Dn 15 mm Położenie okładziny gipsowo-kartonowe, pojedynczych na stropach, na ruszcie metalowym, profile nośne co 20 cm Położenie parapetów, ponad 100x0-40 cm, grubość do 22 mm Malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych podłoży gipsowych z gruntowaniem, 2-krotne Malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych podłoży gipsowych z gruntowaniem, dodatek za każde następne malowanie Instancja ścianek działowych GR z płyt gipsowo-kartonowych na pojedynczych rusztach metalowych o pokryciu obustronnym i ściankach jednowarstwowych, typ 100-101 Ocyklinowanie posadzek z deszczułek, deszczułki stare bardzo zniszczone lub pokryte pyłochłonem Lakierowanie posadzek i parkietów Wykonanie cokołu dla posadzek z deszczułek i parkietu Szczegółowy zakres robót opisany jest w przedmiarach robót, który jest załącznikiem do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,: którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 p.z.p. i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., co potwierdzone zostanie oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 p.z.p. i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w sprawie udzielenia zamówienia /art. 24 ust. 2 pkt 3 p.z.p./, co potwierdzi odpowiednie oświadczenie dołączone do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w par. 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): Wykonawca są obowiązani załączyć do oferty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA KULTURY z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, który w par. 8.1 stanowi, iż nad pracami restauracyjnymi przy zabytkach nieruchomych nadzór mogą sprawować osoby, które odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, przy czym zgodnie z par. 13 cytowanego rozporządzania osoby, które uzyskały zaświadczenie o kwalifikacjach na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych /Dz. U. Nr 31, poz. 197/ oraz par.17-19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16, poz. 55), zachowują uprawnienia wskazane w tym zaświadczeniu w dotychczasowym zakresie w odniesieniu do prac konserwatorskich w rozumieniu rozporządzenia Ministra Kultury z 9/06/2004 r. 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą kierować zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia branżowe (drogowe) oraz należą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa to jest: - decyzję odpowiedniej miejscowo Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa stwierdzającą uprawnienia budowlane - ogólnobudowlane, - zaświadczenie wystawione przez odpowiednią miejscowo Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa zaświadczającą, iż kierownik budowy jest członkiem Izby oraz posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, obejmujące okresem co najmniej termin wykonywania przez Wykonawcę prac budowlanych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatrosterwy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Narutowicza 17, 20-004 Lublin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Lublin, ul. Narutowicza 17, II piętro, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 21.01.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.