eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › USŁUGA ODŚNIEŻANIA DACHÓW, DRÓG I PLACÓW WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A. W TARNOWSKICH GÓRACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-17

Tarnowskie Góry: USŁUGA ODŚNIEŻANIA DACHÓW, DRÓG I PLACÓW WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A. W TARNOWSKICH GÓRACH
Numer ogłoszenia: 346182 - 2015; data zamieszczenia: 17.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 315840 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna, ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA ODŚNIEŻANIA DACHÓW, DRÓG I PLACÓW WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A. W TARNOWSKICH GÓRACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług odśnieżania dachów, dróg i placów w obiektach Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A., zlokalizowanych w Tarnowskich Górach przy ulicy: Pyskowickiej 47-51, Opolskiej 21. 1.1. Wykaz powierzchni przeznaczonych do odśnieżania: 1.1.1) przy ul. Pyskowickiej 47-51 a) budynek główny - papa 1 768,21 m2 b) budynek kuchni centralnej - papa 736,05 m2 c) budynek oddziału psychiatrycznego - papa 1 541,40 m2 d) budynek poradni - papa 405,20 m2 e) budynek rozdzielni el. - papa 131,60 m2 f.) drogi i place - 3 150,00 m2 1.1.2) przy ul. Opolskiej 21 a) budynek oddziału wewnętrznego - dachówka karpiówka 856,30 m2 b) budynek przychodni - papa 485,00 m2 c) budynek rozdzielni el. - papa 85,30 m2 d) budynek warsztatu - papa 131,20 m2 e) budynek garażu - papa 69,30 m2 f) drogi i place - 1570,00 m2 1.2. Zamówienie składa się z 2 części tzw. Pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Nr pakietu Nazwa Pakiet 1 Odśnieżanie dachów Pakiet 2 Odśnieżanie dróg i placów z posypywaniem solą z piaskiem 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Wykonawca jest zobowiązany do: realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale osób posiadających ważne, aktualne i specjalistyczne badanie lekarskie stwierdzające zdolność do wykonywania prac, a w przypadku pakietu nr 1do wykonywania prac na wysokości powyżej 3 m; wykonywania usługi zgodnie z wymogami i przepisami BHP; wykonywania prac własnymi narzędziami i materiałami; posiadania ważnego w całym okresie wykonywania umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących zatrudnionych pracowników; wykonywania usługi w taki sposób, który nie spowoduje uszkodzenia elementów budynków; wywozu śniegu i lodu na własny koszt. 2.2 Odśnieżanie następować będzie: a) na podstawie zgłoszenia przez pracownika administracji szpitala - w przypadku pakietu nr 1 - w zakresie odśnieżania dachów, b) na podstawie zgłoszenia przez pracownika administracji szpitala, a w szczególności w godzinach wieczornych (po godz. 19:00) lub porannych (05:00-07:00) - w przypadku pakietu nr 2 - w zakresie odśnieżania dróg i placów. W przypadku opadów intensywnych również według potrzeby. c) posypywanie solą dróg wewnętrznych przy ul. Pyskowickiej 47-54 i ul. Opolskiej 21 wg potrzeb Zamawiającego. 2.3 Ilość zleceń uzależniona będzie od warunków atmosferycznych i potrzeb Zamawiającego. 2.4 Osobą upoważnioną do zgłoszenia będzie pracownik Działu Technicznego. 2.5 Czas przystąpienia Wykonawcy do realizacji zlecenia ustala się na: a) do 12 godzin od zgłoszenia przez pracownika administracji szpitala - dotyczy pakietu nr 1 - w zakresie odśnieżania dachów, b) do 4 godzin od zgłoszenia przez pracownika administracji szpitala - dotyczy pakietu nr 2 - w zakresie odśnieżania dróg i placów. 2.6 Wyznaczeni przez Zamawiającego pracownicy będą uprawnieni do nadzoru nad wykonaniem zleconych prac. 2.7 Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania telefonicznie, niezwłocznie po zakończeniu robót, osobę, która wydała polecenie rozpoczęcia akcji, o zakończeniu prac. 2.8 Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za rzeczywisty zakres wykonanych i odebranych prac oraz ustalone w oparciu o podane w załączniku C SIWZ ceny jednostkowe prac. 2.9 Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji zamówienia w pełnym zakresie a Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia. 2.10 Po zakończeniu każdego miesiąca do 14 dni Wykonawca wystawi fakturę na podstawie potwierdzonego pod względem ilości i jakości protokołu odbioru wykonanych prac, sygnowany podpisami pełnomocników stron..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Red Seven Dariusz Drewiczewski, ul. Podmiejska 25, 41-940 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1,97

  • Oferta z najniższą ceną: 1,97 / Oferta z najwyższą ceną: 5,29

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wieczorek Sp. z o.o., ul. Wł. Łokietka 4, 41-933 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 0,60

  • Oferta z najniższą ceną: 0,60 / Oferta z najwyższą ceną: 0,86

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.