eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zaplanowanie i realizacja kampanii wizerunkowo-promocyjnej dot. Funduszy Europejskich dla Małopolski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-21

Kraków: Zaplanowanie i realizacja kampanii wizerunkowo-promocyjnej dot. Funduszy Europejskich dla Małopolski
Numer ogłoszenia: 346152 - 2011; data zamieszczenia: 21.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198232 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaplanowanie i realizacja kampanii wizerunkowo-promocyjnej dot. Funduszy Europejskich dla Małopolski.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaplanowanie oraz realizacja kampanii wizerunkowo-promocyjnej dotyczącej Funduszy Europejskich dla Małopolski, dostępnych w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich. Efektem kampanii będzie stworzenie świadomości marki Fundusze Europejskie dla Małopolski. Fundusze Europejskie dla Małopolski to impuls dla nowoczesności - lepszego, łatwiejszego i wygodniejszego życia. Kampania będzie realizowana poprzez m.in. działania z zakresu ATL, BTL i PR. Kampania będzie trwała nie krócej niż 4 tygodnie. Zamawiający przewiduje przyznanie nagród dla Wykonawców, którzy w dialogu przedstawią rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert - tj. zaproponowali koncepcję kampanii lub jej elementy, najbardziej spełniające potrzeby Zamawiającego, które następnie zostaną wykorzystane przy konstruowaniu opisu przedmiotu zamówienia zamieszczonym w SIWZ. Zamawiający planuje przyznanie maksymalnie 5 nagród w kwotach: 40 tys. zł brutto, 20 tys. zł brutto, 10 tys. zł brutto, 9 tys. zł brutto i 6 tys. zł brutto, przy czym zastrzega sobie możliwość zmiany wysokości kwot poszczególnych nagród oraz ich ilości. Maksymalny budżet przewidziany na nagrody to 85 tys. zł brutto. Szacunkowa wartość zamówienia w części produkcja oraz realizacja: 570 tys. zł netto.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Dialog konkurencyjny

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 oraz Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamy i Marketingu Marketing Plus Dariusz Selak, Ul. Senatorska 15, 30-106 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 570000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 565000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 565000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 694959,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.