eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Dostawa staplerów oraz ładunków do staplerów dla SP ZOZ w Poddębicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-02

Poddębice: Dostawa staplerów oraz ładunków do staplerów dla SP ZOZ w Poddębicach.
Numer ogłoszenia: 346125 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach , ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 678 36 22, faks 043 678 20 21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa staplerów oraz ładunków do staplerów dla SP ZOZ w Poddębicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa staplerów oraz ładunków do staplerów w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku Nr 3 do SIWZ dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Poddębicach. 2. Podane w Załączniku nr 3 do SIWZ ilości przedmiotu zamówienia są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji zamówienia. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 3. Faktyczna ilość składanych zamówień na dostawę staplerów, ładunków do staplerów zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, składanych na piśmie za pomocą faksu, za potwierdzeniem transmisji, przez aptekę Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego ilości nie stanowią zobowiązań do całościowego złożenia zamówienia dostawy staplerów, ładunków do staplerów u Wykonawcy i nie mogą być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. CPV 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych określony został w załączniku nr 3 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia (użyczenia) na czas trwania umowy staplera wielorazowego użytku - do oferowanych ładunków (dotyczy Pakietu nr 1 - Załącznik nr 3 do SIWZ). 6. Wykonawca do oferty załączy oryginalne katalogi lub foldery producenta, celem potwierdzenia, że sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego. 7. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896 z późniejszymi zmianami). 8. Przedmiot dostawy musi odpowiadać wymaganiom polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub też - w przypadku ich braku - europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych (art.30 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). 9. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2008 roku, kompletny i po zainstalowaniu gotowy do pracy, bez dodatkowych kosztów. 10. Dostarczony sprzęt musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 11. Dostawy staplerów wraz z ładunkami będą odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy do apteki szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Zamawiającego, w godz. 7:25 -15:00, sukcesywnie w zależności od potrzeb. 12. Wykonawca musi dostarczyć zamówione staplery w ciągu 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia przez pracownika apteki Zamawiającego w sposób opisany w 3. 13. Reklamacje dotyczące ilości lub nazw zamówionych staplerów oraz ładunków Wykonawca zobowiązuje się rozpatrzyć najpóźniej w ciągu 24 godzin od zgłoszenia reklamacji. W przypadku uznania reklamacji za zasadną Wykonawca zobowiązany jest w terminie 72 h od chwili złożenia reklamacji wymienić towar na wolny od wad bądź uzupełnić braki ilościowe na własny koszt i we własnym zakresie. 14. Do składanej oferty Wykonawca jest zobowiązany załączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane urządzenia posiadają: - Deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego); - Wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004r. o Wyrobach Medycznych- w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie); 15. Wykonawca na dostarczony sprzęt medyczny udziela gwarancji nie krótszej niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania umowy. 16. Zamawiający wymaga aby dostarczone staplery i ładunki do staplerów posiadały termin ważności nie krótszy niż 36 miesięcy. Ładunki, o terminie ważności krótszym niż 36 miesięcy mogą być dostarczone do apteki Zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu z kierownikiem apteki, w formie pisemnej lub za potwierdzeniem faksu, za potwierdzeniem transmisji pod rygorem nieważności. 17. Wykonawca wskaże w załączniku nr 4 do SIWZ podwykonawców, przy udziale których będzie realizował przedmiot zamówienia z podaniem ich nazwy, siedziby oraz zakresu czynności jakie im powierzył. 18. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie pakiety lub na wybraną przez siebie część zamówienia tj. pakiety od 1 do 3. Oferta złożona na poszczególny pakiet musi obejmować wszystkie pozycje danego pakietu. 19. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających o których mowa w art.67 ust.1 pkt.7 ustawy Pzp. 20. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1pkt. 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy : w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, albo jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie wykonali co najmniej 2 dostawy sprzętu medycznego odpowiadającego swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. W tym zakresie (odnośnik 3 i 4), Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli oświadczenie - załącznik nr 6 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony w wymaganym terminie przez organ wydający ww. dokument. 6.2. Wykaz podwykonawców - jeżeli będą zatrudniani podwykonawcy musza być ujęci w ww. wykazie wraz z podaniem zakresu wykonywanych robót - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 6.3. Wykaz wykonanych 2 dostaw w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem / sprzęt medyczny / i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu dostawy, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów / referencje / potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ. 6.4. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 6 do SIWZ. Inne dokumenty wymagane SIWZ: 6.5. Dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt medyczny posiada : - Deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego); - Wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004r. o Wyrobach Medycznych- w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie); 6.6. Oryginalne katalogi lub foldery producenta opisujące parametry techniczne oferowanego sprzętu medycznego. Informacja o zawartości oferty: Ofertę stanowi - załącznik nr 1 do SIWZ Dokumenty składane z ofertą: - dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6.1 do 6.4. - deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego); - certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III); - Wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004r. o Wyrobach Medycznych- w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie); - katalogi lub foldery opisujące parametry techniczne oferowanego sprzętu medycznego;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-poddebice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach ul. Mickiewicza 16 99-200 Poddębice Sekretariat I piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach ul. Mickiewicza 16 99-200 Poddębice Sekretariat I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Ładunki do staplerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ładunek jednorazowego użytku długości 50-60 mm do staplera wielorazowego użytku. Szew w postaci podwójnej linni tytanowych zszywek ułożonych naprzemiennie. Wysokość zszywek 3,5 mm i 4,8 mm. Ilość poszczególnych zszywek w zależności od potrzeb. Stapler należy załączyć wraz z pierwszą dostawą ładunków. Ewentualnie w ilości dostosowanej do możliwości danego staplera. Sztuk - 100. 2. Ładunek jednorazowego użytku długości 50-60 mm z nożem do wykonywania resekcji i zespoleń do staplera wielorazowego użytku. Szew w postaci dwóch podwójnych linii zszywek ułożonych naprzemiennie. Stapler należy załączyć wraz z pierwszą dostawą ładunku. Ewentualnie w ilości dostosowanej do możliwości danego staplera. Sztuk - 50..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Staplery jednorazowe I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler okrężny jednorazowy prosty o średnicy 28-29 mm o płaskim kowadełku. Sztuk - 100. 2. Stapler jednorazowy zamykający ze zginaną główką do 80 stopni o długości linii szycia 50-60 mm do tkanki grubej i standardowej. Zamawiający każdorazowo określi rodzaj staplera przy zamówieniu. Sztuk - 5. 3. Stapler jednorazowy liniowy automatyczny do tkanek normalnych i grubych długości 50-60 mm z podwójną linią zszywek ułożonych naprzemiennie. Sztuk - 20..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Staplery jednorazowe II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler okrężny jednorazowy zakrzywiony z łamanym kowadełkiem średnicy 25 m. Sztuk - 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.