eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › Ogłoszenie o postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206.000 euro

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-06

Żory: Ogłoszenie o postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206.000 euro
Numer ogłoszenia: 34605 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna w Żorach , Os. Pawlikowskiego PU-13, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 0-32 4343197 w. 21, faks 0-32 4344584.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.zory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kultura.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ogłoszenie o postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206.000 euro.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa książek (nowości wydawniczych i wznowień) z zakresu literatury pięknej, popularnonaukowej, naukowej (w tym wydawnictwa regionalne - druki zwarte) oraz literatury dla dzieci i młodzieży w roku 2009 do siedziby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Żorach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.30.00 - Książki biblioteczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 1 do oferty, 2) wykaz wykonanych dostaw lub usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości ok. 60.000,00 zł., z podaniem ich wartości, przedmiotu,dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy / usługi te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 2 do oferty, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia) oraz, wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -dokument ten będzie stanowić załącznik nr 3 do oferty, 4) oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, opatrzone datą sporządzania oferty - dokument ten będzie stanowić załącznik nr 4 do oferty, 5) oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat na rzecz Urzędu Skarbowego opatrzone datą sporządzania oferty - dokument ten będzie stanowić załącznik nr 5 do oferty, 6.B) Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca winien przedłożyć w postępowaniu zawiera również druk oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 6.C) Oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych musi spełniać następujące warunki: 1) zawierać pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i ewentualnie w czynnościach zawarcia umowy. Z pełnomocnictwa powinna wynikać wola Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno być zgodne z przepisami Kodeksu Cywilnego (zapis dotyczy również podmiotów występujących wspólnie w formie spółki cywilnej). 2) zawierać dokumenty wymienione w pkcie 6 A ppkt 1, 3, 4, 5, od każdego podmiotu, natomiast dokumenty wymienione w pkcie 6 A ppkt 2, które to winien złożyć, co najmniej jeden z podmiotów, 3) Zamawiający przy ocenie spełniania warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie, 4) musi być podpisana tak, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony, 5) oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów, winna wskazywać adres Wykonawcy lub Wykonawców, na który Zamawiający będzie kierował korespondencję w sprawie zamówienia publicznego, 6) podmioty gospodarcze występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 7) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, to przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, należy przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 0.0
  • 2 - wysokość upustu od ceny określonej przez Wydawcę - 50
  • 3 - kompleksowość oferty - 40
  • 4 - częstotliwość dostaw wzornika do siedziby Biblioteki - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biblioteka.zory.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Biblioteka Publiczna w Żorach 44-240 Żory,Os. Pawlikowskiego PU- 13 Telefon: 032 43- 44-584 Faks: 032 43 -43-197.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejska Biblioteka Publiczna w Żorach 44-240 Żory,Os. Pawlikowskiego PU- 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.