eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie deficytu budżetu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-26

Brodnica: Udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie deficytu budżetu
Numer ogłoszenia: 346044 - 2010; data zamieszczenia: 26.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314358 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Brodnicy, Brodnica 41, 63-112 Brodnica, woj. wielkopolskie, tel. 061 2823527, faks 061 2823558.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie deficytu budżetu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia wg CPV - 66113000-5 jest usługa udzielenia Gminie kredytu długoterminowego w walucie polskiej do wysokości 1.179.000,00 zł (słownie: Jeden milion sto siedemdziesiąt dziewięć tysięcy złotych 00/100) na finansowanie planowanego deficytu budżetu. 2. Opis przedmiotu zamówienia: - kwota kredytu 1.179.000,00 zł, - okres kredytowania od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2022 r. - karencja w spłacie rat kapitałowych do dnia 31 stycznia 2011 r. - spłata rat kapitałowych na ostatni dzień każdego miesiąca, - rozpoczęcie spłaty kapitału 31.01.2011 roku zakończenie spłaty 31 grudnia 2022 r., - spłat kredytu w ratach według harmonogramu spłat: rok 2011 98.250,00 (12 rat w kwocie 8.187,50 zł), rok 2012 98.250,00 (12 rat w kwocie 8.187,50 zł), rok 2013 98.250,00 (12 rat w kwocie 8.187,50 zł), rok 2014 98.250,00 (12 rat w kwocie 8.187,50 zł), rok 2015 98.250,00 (12 rat w kwocie 8.187,50 zł), rok 2016 98.250,00 (12 rat w kwocie 8.187,50 zł), rok 2017 98.250,00 (12 rat w kwocie 8.187,50 zł), rok 2018 70.250,00 (1 rata w kwocie 5.900,00 zł 11 rat w kwocie 5.850,00 zł rok 2019 98.250,00 (12 rat w kwocie 8.187,50 zł), rok 2020 98.250,00 (12 rat w kwocie 8.187,50 zł), rok 2021 98.250,00 (12 rat w kwocie 8.187,50 zł), rok 2022 126.250,00 (1 rata w kwocie 10.530,00 zł 11 rat w kwocie 10.520,00 zł, - harmonogram spłat będzie stanowił załącznik do umowy, - spłata odsetek w okresach miesięcznych - na ostatni dzień każdego miesiąca, zgodnie z faktyczną liczbą dni miesiąca kalendarzowego i płatne nie później niż ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, - odsetki będą naliczane na bazie 365 dni w roku (366 w roku przestępnym), w miesiącu przyjmuje się liczbę dni kalendarzowych przypadających w danym miesiącu, - podstawa oprocentowania określona według stopy WIBOR 1M (za miesiąc poprzedzający tj. wrzesień 2010)(+/-) marża banku, co stanowi kwotę .................zł.(słownie złotych) - prowizja za uruchomienie kredytu będzie naliczona i pobrana przez Wykonawcę proporcjonalnie od kwoty uruchomionej transzy kredytu, - udzielenie kredytu w dwóch transzach: I transza w wysokości 429.000,00 zł postawiona będzie do dyspozycji 15 listopada 2010, II transza w wysokości 750.000,00 zł postawiona będzie do dyspozycji 15 grudnia 2010 r., - ostateczny termin wykorzystania kredytu 31.12.2010 r, - zabezpieczenie spłaty kredytu - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości, kwot i terminów transz kredytu, rezygnacji z części kredytu w uzasadnionych okolicznościach, niewykorzystania pełnej wartości przyznanego kredytu oraz prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych oraz nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających oraz zawarcia umowy ramowej. 5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Mosinie, ul. Dworcowa 9, 62-050 Mosina, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 449000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 381630,92

  • Oferta z najniższą ceną: 381630,92 / Oferta z najwyższą ceną: 381630,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.