eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Wywóz nieczystości stałych pochodzących z nieruchomości administrowanych przez Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych w Chrzanowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-02

Chrzanów: Wywóz nieczystości stałych pochodzących z nieruchomości administrowanych przez Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych w Chrzanowie
Numer ogłoszenia: 346029 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych , ul. Garncarska 4, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6233191, faks 032 6230058.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych pochodzących z nieruchomości administrowanych przez Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych w Chrzanowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia, objętym niniejszym postępowaniem, jest wywóz nieczystości stałych pochodzących z nieruchomości administrowanych przez Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych w Chrzanowie. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wywóz nieczystości stałych z pojemników usytuowanych na stanowiskach wysypowych przy budynkach administrowanych przez MZZK w Chrzanowie wraz z podstawieniem, eksploatacją i konserwacją pojemników; b) selektywną zbiórkę odpadów wraz z podstawieniem pojemników i eksploatacją. Szczegółowy wykaz stanowisk wysypowych przy budynkach administrowanych przez MZZK, zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2.Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy, który stanowi integralną część SIWZ - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: a)posiadają zezwolenie wydane przez Burmistrza Miasta Chrzanowa na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, a w przypadku gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących działalność na obszarze własnej gminy udokumentują zwolnienie zgodnie z ww. ustawą z obowiązku uzyskania przedmiotowego zezwolenia; b)posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. Warunki przedstawione w pkt 1 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszę spełnić odrębnie. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a)wykonali (lub nadal wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 usługę w zakresie wywozu nieczystości stałych w ramach jednej umowy trwającej nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy kalendarzowych; b)dysponują sprzętem do obsługi w zakresie odbioru i wywozu nieczystości stałych, tj. przynajmniej 1 pojazdem o minimalnej ładowności 5 m 3 ; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy ww. sprzętu. Warunki przedstawione w pkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić łącznie. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia minimum 500.000,00 zł. Warunek przedstawiony w pkt 3 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać odrębnie. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 i 2 pkt 1-4 ustawy PZP. A. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z metodą 0 - 1, tj. nie spełnia lub spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 5 SIWZ i dołączonych do oferty. B. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę Formularz ofertowy, sporządzony według załącznika nr 1 do specyfikacji 2.Pełnomocnictwo dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonych w SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak również nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP (załącznik nr 1 do formularza ofertowego) W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 5.Zezwolenie wydane przez Burmistrza Miasta Chrzanowa na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, a w przypadku gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących działalność na obszarze własnej gminy oświadczenie Wykonawcy o zwolnieniu zgodnie z ww. ustawą z obowiązku uzyskania przedmiotowego zezwolenia. 6.Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach lub udokumentowanie zwolnienia z obowiązku posiadania takiego zezwolenia. 7.Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz wykonanej (lub nadal wykonywanej) usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu , daty wykonania i odbiorcy - sporządzony według załącznika nr 2 do formularza ofertowego, wraz z dokumentami potwierdzającymi jej należyte wykonanie. 8.Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, sporządzony według załącznika nr 3 do formularza ofertowego. 9.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 8 tabeli, wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował. 10.Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11.Informacja o zakresie robót, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom, sporządzona według załącznika nr 4 do formularza ofertowego. Dokument niewymagany w przypadku gdy wykonawca nie przewiduje powierzenia części zamówienia podwykonawcom. 12.Podpisany projekt umowy (załącznik nr 2 do specyfikacji) fakultatywnie 13.W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu, o których mowa w pozycji 4 wykazu, zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia PRM z dn. 19.05.06r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie www.chrzanow.pl lub można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, Dział ZP, II p., pokój nr 32..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Garncarskiej 4, 32-500 Chrzanów, sekretariat - pokój nr 34 II p..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Z wybranym Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę zawierającą postanowienia określone w projekcie umowy, który stanowi integralną część SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie, w trakcie realizacji umowy, możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości mieszkańców, jak również powierzchni lokali użytkowych, określonych w załączniku nr 2 do specyfikacji, który stanowi odpowiednio załącznik nr 1 do umowy. Zamawiający będzie na bieżąco powiadamiał Wykonawcę w formie pisemnej o zmianach w zasobach nieruchomości administrowanych przez MZZK, określonych ww. załączniku i na tej podstawie dokonywał będzie odpowiednich zmian w umowie..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.