eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komańcza › Wykonanie uzupełniających geodezyjnych prac przygotowawczych do sporządzenia projektu planu urządzenia lasu Nadleśnictwa Komańcza na lata 2016 - 2025 wraz z bieżącą aktualizacją ewidencji gruntów, oraz doprowadzenie do zgodności wpisów w EGiB z SILP dla gruntów w zarządzie PGL LP Nadleśnictwa Komańcza (DZ.270.2.5.2015)



Ogłoszenie z dnia 2015-12-17

Komańcza: Wykonanie uzupełniających geodezyjnych prac przygotowawczych do sporządzenia projektu planu urządzenia lasu Nadleśnictwa Komańcza na lata 2016 - 2025 wraz z bieżącą aktualizacją ewidencji gruntów, oraz doprowadzenie do zgodności wpisów w EGiB z SILP dla gruntów w zarządzie PGL LP Nadleśnictwa Komańcza (DZ.270.2.5.2015)
Numer ogłoszenia: 346016 - 2015; data zamieszczenia: 17.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Komańcza, Komańcza 125, 38-543 Komańcza, woj. podkarpackie, tel. 013 4677014, 4677331, faks 013 4677014.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie uzupełniających geodezyjnych prac przygotowawczych do sporządzenia projektu planu urządzenia lasu Nadleśnictwa Komańcza na lata 2016 - 2025 wraz z bieżącą aktualizacją ewidencji gruntów, oraz doprowadzenie do zgodności wpisów w EGiB z SILP dla gruntów w zarządzie PGL LP Nadleśnictwa Komańcza (DZ.270.2.5.2015).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres prac: 1. Prowadzenie nadzoru merytorycznego wykonawcy projektu PUL w trakcie realizowanych prac geodezyjno- kartograficznych dla gruntów przyległych do PGL oraz modernizacji EGiB dla obrębu ewidencyjnego, w którym znajdują się grunty PGL - 4 obiekty(obręby ewidencyjne Czystogarb, Duszatyn, Jawornik, Prełuki). 2. Opracowanie do celów prawnych: mapa uzupełniająca, podziały nieruchomości obejmujące zmianę granic działek wewnątrz kompleksów leśnych PGL pomiędzy gruntami Nadleśnictwa Komańcza a wodami państwowymi - wydzielenie działek na dwie - 2, wydzielenie każdej następnej działki powyżej dwu ilość 61. 3. Pozyskanie danych źródłowych do aktualizacji LMN i EGiB w zakresie granic zewnętrznych, obejmujących oznakowanie granic gruntów PGL w trybie obowiązujących przepisów - dla niezgodnych przebiegów granic - wyznaczenie punktów granicznych i wznowienie znaków granicznych 40 punktów, oraz rozgraniczenia nieruchomości 16 punktów granicznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe 71.35.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego 72.32.00.00 - Usługi bazy danych 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Urządzania Lasu i Geodezji Leśnej Oddział w Przemyślu, ul. Wysockiego 46A, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 48000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48000,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Udzielone zamówienie jest zamówieniem uzupełniającym do zamówienia podstawowego, które zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego znak sprawy: DZ-2710-7/13, w dniu 13.11.2013 r. Zamówienie uzupełniające udzielono w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, jego wartość stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zostały spełnione wszystkie warunki z art. 67 ust. 1 pkt 6, w związku z tym udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.