eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa paliwa (tankowanie) do samochodów służbowych O/ZUS w Lublinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-26

Lublin: Dostawa paliwa (tankowanie) do samochodów służbowych O/ZUS w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 346014 - 2010; data zamieszczenia: 26.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie , ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, faks 081 5357402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa (tankowanie) do samochodów służbowych O/ZUS w Lublinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia, o wartości poniżej 125 tys. euro, jest bezgotówkowa sprzedaż benzyny bezołowiowej PB95 w maksymalnej ilości 47 000 litrów i oleju napędowego, odpowiedniego do pory roku, w maksymalnej ilości 50 000 litrów do samochodów służbowych Zamawiającego. Sprzedaż paliwa polega na sukcesywnym tankowaniu samochodów służbowych będących na stanie Zamawiającego, w okresie od 01.01.2011r. do 31.12.2013r. Wymienione ilości obejmują również dostawę (w formie pobierania do kanistra przez kierowców samochodów służbowych) paliwa do ciągnika rolniczego oraz do sprzętu gospodarczego Zamawiającego (kosiarka, odśnieżarka, kosa spalinowa). 1.1. Przewidywane ilości paliwa są maksymalnymi wielkościami szacunkowymi. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia zakresu dostawy w każdym rodzaju paliwa do 75% podanych wielkości. 1.2. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV : 09132100 - 4 - benzyna bezołowiowa, 09134100 -8 - olej napędowy. 2.Paliwa, będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221 z 2008 r., poz. 1441). 3.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2. nw. części i dopuszcza możliwość składanie ofert częściowych na dowolną ilość części zamówienia: 3.1. Część 1 pn.: Radzyń Podlaski, obejmującą bezgotówkową sprzedaż w Radzyniu Podlaskim benzyny bezołowiowej PB95 w maksymalnej ilości 11 000 litrów. Sprzedaż benzyny realizowana będzie w formie sukcesywnego tankowania samochodów służbowych będących na stanie Zamawiającego oraz tankowania benzyny do kanistrów na potrzeby sprzętu gospodarczego (np. kosiarka, odśnieżarka) 3.2. Część 2 pn.: Lublin, obejmującą bezgotówkową sprzedaż w Lublinie benzyny bezołowiowej PB95 w maksymalnej ilości 36 000 litrów i oleju napędowego (odpowiedniego do pory roku) w maksymalnej ilości 50 000 litrów. Sprzedaż paliwa realizowana będzie w formie sukcesywnego tankowania samochodów służbowych będących na stanie Zamawiającego oraz tankowania paliwa do kanistrów na potrzeby sprzętu gospodarczego (np. kosiarka, odśnieżarka) oraz ciągnika gospodarczego i agregatu prądotwórczego. 4.Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej: ustawą..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzya) posiadają aktualną koncesję, określoną w art. 32, ust. 1, pkt. 4 ustawy z dn. 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.), na obrót paliwami, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, co potwierdzą dołączając do oferty ww. koncesję.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną stacją paliw zlokalizowaną odpowiednio: - Część 1 - na terenie miasta Radzynia Podlaskiego; - Cześć 2 - na terenie miasta Lublina. W przypadku sprzedaży bezgotówkowej na podstawie kart płatniczych, wykonawca powinien dysponować minimum jedną stację honorującą kartę paliwową na terenie ww. miast ( Radzynia Podlaskiego - w przypadku części 1. lub Lublina - w przypadku części 2. zamówienia). Na potwierdzenie spełniania ww. warunku, wykonawca złoży wraz z ofertą wykaz stacji paliwowych (wg załącznika nr 4 lub 4A do SIWZ), będących w jego dyspozycji spełniających powyższe wymagania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku składania oferty wspólnej (np. przez konsorcjum) oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.4.1) (art.22 ustawy), składa pełnomocnik wykonawcy; przy czym pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, natomiast oświadczenie (art. 24 ust. 1 ustawy) i aktualny odpis z właściwego rejestru, o których mowa w pkt. III.4.2), składa każdy ze wspólników. 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z datą wymaganą dla tych dokumentów (6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy , polega na potencjale technicznym innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest do załączenia do oferty pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. (Nie dotyczy wykonawców spełniających samodzielnie warunki udziału w postępowaniu).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX, pokój nr 914.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2010 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX, pokój nr 914.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej Zamawiającego: www.zus.pl od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (ogłoszenie opublikowano w BZP w dniu 26.10.2010r. na portalu UZP) do upływu terminu składania ofert. 2. SIWZ w wersji papierowej /bezpłatna/ można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX, pokój nr 914 - budynek 38C lub otrzymać pocztą. 3. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest Włodzimierz Koczkodaj tel./fax: (81) 535-77-94 w godz. 07:15 -15:15; 4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.11.2010r. o godzinie 09:30 w siedzibie Zamawiającego, piętro IX, pok. 914-budynek 38C 5. zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Ustanawianie dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy niniejszego zamówienia. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, o których mowa w art.151a ustawy. 8. Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją zamówienia (o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy), tj. dotyczących zatrudnienia osób bezrobotnych i młodocianych w celu przygotowania zawodowego, niepełnosprawnych i innych , o których mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 9. Zamawiający ustala faksową (nr faksu: 81 535-77-94) formę przekazywania informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień ; przy czym każda ze stron , na żądanie drugiej , potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania korespondencji. Niezależnie od powyższego ustalenia zawsze dopuszczalna jest forma pisemna z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie. W zakresie określonym ustawą , Zamawiający będzie zamieszczał dokumenty i informacje dotyczące niniejszego postępowania na stronie internetowej www.zus.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.