Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-18
Ogłoszenie nr 345991 - 2016 z dnia 2016-11-18 r.
Elbląg: Usługi wywozu i składowania nieczystości stałych oraz wywozu i utylizacji nieczystości płynnych w 2017 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, krajowy numer identyfikacyjny
28138539600000, ul.
ul. Kwiatkowskiego
15,
82300
Elbląg, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
261 313 015, e-mail
, faks
261 313 304.
Adres strony internetowej (URL): www.21wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.21wog.wp.mil.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Adres:
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul.Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wywozu i składowania nieczystości stałych oraz wywozu i utylizacji nieczystości płynnych w 2017 roku
Numer referencyjny: 40/SZP/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Usługi wywozu i składowania nieczystości stałych oraz wywozu i utylizacji nieczystości płynnych w 2017 roku. Część zamówienia nr 1 - Usługa wywozu i utylizacji nieczystości stałych komunalnych segregowanych i niesegregowanych z kompleksów wojskowych w m. Elbląg; Część zamówienia nr 2 - Usługa wywozu i utylizacji nieczystości stałych komunalnych segregowanych i niesegregowanych z kompleksów wojskowych w m. Braniewo; Część zamówienia nr 3 - Usługa wywozu i utylizacji nieczystości stałych komunalnych segregowanych i niesegregowanych z kompleksów wojskowych w m. Bartoszyce; Część zamówienia nr 4 - Usługa wywozu, opróżniania zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości płynnych z kompleksów wojskowych w garnizonie Elbląg. Zakres zamówienia zgodnie z załącznikiem I.
II.5) Główny kod CPV: 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów
Dodatkowe kody CPV:90511200-4, 90513100-7, 90400000-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp, w zakresie do 50% wartości zamówienia podstawowego, w sytuacji, gdy Zamawiający zwiększy zapotrzebowanie na ilość nieczystości stałych lub nieczystości płynnych, objętych przedmiotem zamówienia (w tym o kodach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego). Warunki udzielenia zamówienia będą wynikiem negocjacji dotyczących ustalenia istotnych postanowień realizacji zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin wykonania zmówienia: dla części zamówienia nr 1 - od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 02.01.2017 r. do dnia 31.12.2017 r.; dla części zamówienia nr 2 - od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 02.01.2017 r. do dnia 31.12.2017 r.; dla części zamówienia nr 3 - od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 02.01.2017 r. do dnia 31.12.2017 r.; dla części zamówienia nr 4 - od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 02.01.2017 r. do dnia 31.12.2017 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże: 1)Posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a)dla części zamówienia nr 1- posiada decyzję właściwego organu zezwalającą na transport odpadów objętych zamówieniem, o której mowa w przepisach Ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013, poz. 21 z późn. zm.) - na rodzaje odpadów zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (tj. o kodach 20 03 01; 15 01 01 lub 20 01 01; 15 01 07 lub 20 01 02; 15 01 02 lub 20 01 39; 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07); - wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych (o kodach 20 03 01; 15 01 01 lub 20 01 01; 15 01 07 lub 20 01 02; 15 01 02 lub 20 01 39) od właścicieli nieruchomości w organie, na terenie którego realizowane będzie zamówienie, o którym mowa w Ustawie z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.); b)dla części zamówienia nr 2 - posiada decyzję właściwego organu zezwalającą na transport odpadów objętych zamówieniem, o której mowa w przepisach Ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013, poz. 21 z późn. zm.) - na rodzaje odpadów zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (tj. o kodach 20 03 01; 15 01 01 lub 20 01 01; 15 01 07 lub 20 01 02; 15 01 02 lub 20 01 39; 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07); - wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych (o kodach 20 03 01; 15 01 01 lub 20 01 01; 15 01 07 lub 20 01 02; 15 01 02 lub 20 01 39) od właścicieli nieruchomości w organie, na terenie którego realizowane będzie zamówienie, o którym mowa w Ustawie z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.); c) dla części zamówienia nr 3
- posiada decyzję właściwego organu zezwalającą na transport odpadów objętych zamówieniem, o której mowa w przepisach Ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013, poz. 21 z późn. zm.) - na rodzaje odpadów zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (tj. o kodach 20 03 01; 15 01 01 lub 20 01 01; 15 01 07 lub 20 01 02; 15 01 02 lub 20 01 39; 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07); - wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych (o kodach 20 03 01; 15 01 01 lub 20 01 01; 15 01 07 lub 20 01 02; 15 01 02 lub 20 01 39) od właścicieli nieruchomości w organie, na terenie którego realizowane będzie zamówienie, o którym mowa w Ustawie z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.); d) dla części zamówienia nr 4 - posiada decyzję właściwego organu, na terenie którego realizowane będzie zamówienie, zezwalającą na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, o których mowa w Ustawie z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U.z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2)Dokumenty, o których mowa w ppkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 2) stosuje się odpowiednio. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 1 lub 2 składa każdy z tych Wykonawców.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Dla części zamówienia nr 1 - zezwolenie właściwego organu na transport odpadów objętych zamówieniem, o którym mowa w przepisach Ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013, poz. 21 z późn. zm.) - na rodzaje odpadów zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (tj. o kodach 20 03 01; 15 01 01 lub 20 01 01; 15 01 07 lub 20 01 02; 15 01 02 lub 20 01 39; 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07); - dokument potwierdzający wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych (o kodach 20 03 01; 15 01 01 lub 20 01 01; 15 01 07 lub 20 01 02; 15 01 02 lub 20 01 39) od właścicieli nieruchomości w organie, na terenie którego realizowane będzie zamówienie, o którym mowa w Ustawie z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.); 2)dla części zamówienia nr 2 - zezwolenie właściwego organu na transport odpadów objętych zamówieniem, o którym mowa w przepisach Ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013, poz. 21 z późn. zm.) - na rodzaje odpadów zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (tj. o kodach 20 03 01; 15 01 01 lub 20 01 01; 15 01 07 lub 20 01 02; 15 01 02 lub 20 01 39; 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07); - dokument potwierdzający wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych (o kodach 20 03 01; 15 01 01 lub 20 01 01; 15 01 07 lub 20 01 02; 15 01 02 lub 20 01 39) od właścicieli nieruchomości w organie, na terenie którego realizowane będzie zamówienie, o którym mowa w Ustawie z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.); 3) dla części zamówienia nr 3 - zezwolenie właściwego organu na transport odpadów objętych zamówieniem, o którym mowa w przepisach Ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013, poz. 21 z późn. zm.) - na rodzaje odpadów zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (tj. o kodach 20 03 01; 15 01 01 lub 20 01 01; 15 01 07 lub 20 01 02; 15 01 02 lub 20 01 39; 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07); - dokument potwierdzający wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych (o kodach 20 03 01; 15 01 01 lub 20 01 01; 15 01 07 lub 20 01 02; 15 01 02 lub 20 01 39) od właścicieli nieruchomości w organie, na terenie którego realizowane będzie zamówienie, o którym mowa w Ustawie z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.); 4)dla części zamówienia nr 4 - zezwolenie właściwego organu, na terenie którego realizowane będzie zamówienie, na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, o których mowa w Ustawie z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
dla części zamówienia nr 1 - 1 340,00 PLN; dla części zamówienia nr 2 - 520,00 PLN; dla części zamówienia nr 3 - 1 290,00 PLN; dla części zamówienia nr 4 - 360,00 PLN.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60 |
Czas reakcji | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dla części zamówienia nr 1,2,3 Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku: 1)zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonanie umowy; 2)zmiany stawek za składowanie i utylizację nieczystości stałych - odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych - papier, szkło, tworzywa sztuczne i zmieszanych odpadów z betonu, gruzu ceglanego, odpadów materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia na podstawie Uchwały Rady Miasta lub Rady Gminy, wyłącznie w zakresie regulowanym przez te uchwały o wysokość tej zmiany. O zmianie opłat Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego niezwłocznie na piśmie oraz musi załączyć Uchwałę Rady Miasta lub Rady Gminy o zmianie stawek, przy czym nowa wysokość opłat obowiązywać będzie od daty wynikającej z treści uchwał, ale nie wcześniej niż od pierwszego miesiąca następującego po miesiącu, w którym powiadomiono Zamawiającego; 3)zmniejszenia ilości i wartości usługi na skutek likwidacji jednostek; 4)wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp; 5)zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT; 6)zmiany sposobu spełniania świadczenia w sytuacji, gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy. Dla części zamówienia 4 Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku: 1)zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonanie umowy; 2)zmniejszenia ilości i wartości usługi na skutek likwidacji jednostek lub podłączenia do kanalizacji miejskiej lub gminnej; 3)wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp; 4)zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT; 5)zmiany sposobu spełniania świadczenia w sytuacji, gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28/11/2016, godzina: 9:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Usługa wywozu i utylizacji nieczystości stałych komunalnych segregowanych i niesegregowanych z kompleksów wojskowych w m. Elbląg
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wywozu i utylizacji nieczystości stałych komunalnych niesegregowanych (kod odpadu: 20 03 01) i segregowanych - papier (kod odpadu: 15 01 01 lub 20 01 01), szkło (kod odpadu: 15 01 07 lub 20 01 02) i tworzywa sztuczne (kod odpadu: 15 01 02 lub 20 01 39) oraz zmieszanych odpadów z betonu, gruzu ceglanego, odpadów materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia (kod odpadu: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07) z kompleksów wojskowych administrowanych przez 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2, 90511200-4,
90513100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60 |
Czas reakcji | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Usługa wywozu i utylizacji nieczystości stałych komunalnych segregowanych i niesegregowanych z kompleksów wojskowych w m. Braniewo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wywozu i utylizacji nieczystości stałych komunalnych niesegregowanych (kod odpadu: 20 03 01) i segregowanych - papier (kod odpadu: 15 01 01 lub 20 01 01), szkło (kod odpadu: 15 01 07 lub 20 01 02) i tworzywa sztuczne (kod odpadu: 15 01 02 lub 20 01 39) oraz zmieszanych odpadów z betonu, gruzu ceglanego, odpadów materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia (kod odpadu: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07) z kompleksów wojskowych administrowanych przez 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2, 90511200-4,
90513100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60 |
Czas reakcji | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Usługa wywozu i utylizacji nieczystości stałych komunalnych segregowanych i niesegregowanych z kompleksów wojskowych w m. Bartoszyce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wywozu i utylizacji nieczystości stałych komunalnych niesegregowanych (kod odpadu: 20 03 01) i segregowanych - papier (kod odpadu: 15 01 01 lub 20 01 01), szkło (kod odpadu: 15 01 07 lub 20 01 02) i tworzywa sztuczne (kod odpadu: 15 01 02 lub 20 01 39) oraz zmieszanych odpadów z betonu, gruzu ceglanego, odpadów materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia (kod odpadu: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07) z kompleksów wojskowych administrowanych przez 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2, 90511200-4,
90513100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60 |
Czas reakcji | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: Usługa wywozu, opróżniania zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości płynnych z kompleksów wojskowych w garnizonie Elbląg
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa systematycznego wywozu, opróżniania zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości płynnych do stacji zlewnych z kompleksów wojskowych garnizonu Elbląg administrowanego przez 21 WOG w Elblągu: K - 1350 Wilkowo gmina Milejewo; K - 1316 Strzelnica Elbląg ul. Łęczycka; K - 1317 Elbląg ul. Kwiatkowskiego 15
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90400000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60 |
Czas reakcji | 40 |
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Zakup densytometru.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie: 16 01 03 - zużyte opony oraz 19 12 04 - tworzywa sztuczne i guma
- Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz świadczenia usług pogotowia drogowego w mieście Elblągu
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bielnik Drugi, gmina Elbląg
- Remont instalacji gazowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Elblągu.
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja, pielęgnacja, obsługa dnia meczowego Stadionu Piłkarskiego w ArcelorMittal Park w Sosnowcu
- Świadczenie usług opróżniania i czyszczenia z substancji ropopochodnych urządzeń na kanalizacji deszczowej na terenie Krakowa
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów zarządzanych przez Urząd Gminy Nieporęt oraz likwidacja nielegalnych wysypisk odpadów komunalnych
- "Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych na rzecz Kopalni Soli "Wieliczka""
- Wywóz, odbiór i utylizację odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych oraz specjalnych wytwarzanych w SPZOZ w Hajnówce
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.