eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanica-Zdrój › Sukcesywna dostawa soli leczniczej dla NZOZ ZUK SA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-05

Polanica-Zdrój: Sukcesywna dostawa soli leczniczej dla NZOZ ZUK SA
Numer ogłoszenia: 345990 - 2009; data zamieszczenia: 05.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Uzdrowisk Kłodzkich S.A. , ul. Zdrojowa 39, 57-320 Polanica-Zdrój, tel. 074 8680397, 8680211, faks 074 8681663.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk-sa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa soli leczniczej dla NZOZ ZUK SA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy sukcesywnej dostawy soli leczniczej dla NZOZ ZUK SA,w postaci krystalicznego proszku do stosowania zewnętrznego, wydawanego bez recepty, zakwalifikowanego jako produkt farmaceutyczny- leczniczy, o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 206 000 euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.45.00.00 - Sól w solance .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy potwierdzą, że: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotowego zamówienia; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. formularz ofertowy (z wykorzystaniem wzoru) wraz z dokumentem potwierdzającym posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę do podpisania oferty, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych - (zał. nr 1 do SIWZ); 2. wypełnione i podpisany formularz cenowe ( z wykorzystaniem wzoru)- Załącznik nr 1 do oferty; 3. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu/ nie spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych (z wykorzystaniem wzoru)- Załącznik nr 2 do oferty; 4. oświadczenie, że aktualnie wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (z wykorzystaniem wzoru)- Załącznik nr 3 do oferty; 5. parafowany przez wykonawcę formularz postanowień umownych (z wykorzystaniem wzoru) -Załącznik nr 4 do oferty; 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. dokument potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia posiada stosowne dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymaganiami określonymi w Ustawie z dnia 06 września 2001 roku- Prawo farmaceutyczne ( Dz. U. z 2001 roku nr 126 poz. 1381), 8. koncesja, zezwolenie lub licencja , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. dla asortymentu, którego wykonawca nie jest producentem dokumenty jw. - wystawione dla firmy będącej źródłem pozyskania produktu - 9. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (z wykorzystaniem wzoru)- Załącznik nr 5 do oferty, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy/a zostały/a wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności faktur - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk-sa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Kontroli Jakości i Eksploatacji ZUK SA mieszcząca się w Polanicy Zdroju 57-320, ul. Zdrojowa 39.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekcja Kontroli Jakości i Eksploatacji ZUK SA mieszcząca się w Polanicy Zdroju 57-320, ul. Zdrojowa 39.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.