eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-03

Łódź: Wykonanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości
Numer ogłoszenia: 34596 - 2011; data zamieszczenia: 03.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu , ul. Sienkiewicza 3, 90-954 Łódź, tel. 0-42 6337191, 6335575, faks 0-42 6329311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkiwschodni.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny wartości rynkowej nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Przybyszewskiego, obręb G-5 Łódź-Górna, oznaczonej na mapie sytuacyjnej do celów prawnych z projektem podziału Nr 5/7194 jako działka nr 48/22 o pow. 316 m2 według stanu na dzień wywłaszczenia oraz stanu na dzień zwrotu oraz waloryzacją odszkodowania wypłaconego poprzednim właścicielom nieruchomości z tytułu jej wywłaszczenia zgodnie z art. 140 ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). Zadanie 2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności dla nieruchomości Skarbu Państwa, w trybie przepisów ustawy z dnia 29.07.2005r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz. U. z 2005 r. Nr 175, poz. 1459 z późn. zm.) dla nieruchomości położonej w: Koluszki, obręb 4, dz. nr 415/14. Zadanie 3 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności dla nieruchomości Skarbu Państwa, w trybie przepisów ustawy z dnia 29.07.2005r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz. U. z 2005 r. Nr 175, poz. 1459 z późn. zm.) dla nieruchomości położonej w: Rzgów, obręb 4 Gospodarz, dz. nr 112/43. Zadanie 4 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny wartości rynkowej nieruchomości według stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji Starosty Łódzkiego Wschodniego Nr 3/10 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - tj. 17.12.2010 r. oraz według aktualnej wartości - zgodnie z art. 18 w zw. z art. 12 ustawy z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 z późn. zm.) w zw. z art. 128 i nast. ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) dla nieruchomości położonej w gminie Tuszyn, obręb 14 - Tuszynek Majoracki, oznaczonej na mapie dc. prawnych z projektem podziału nr 689-609/08 zewidencjonowanej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej dnia 12.12.2008 r jako działka nr 52/25 o pow. 0,0284 ha, która powstała w wyniku podziału nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 52/6 o pow. 0,07 ha dla której prowadzona jest księga wieczysta KW Nr PT1P/00046015/8. Zadanie 5 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny wartości rynkowej nieruchomości według stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji Starosty Łódzkiego Wschodniego Nr 3/10 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - tj. 17.12.2010 r. oraz według aktualnej wartości - zgodnie z art. 18 w zw. z art. 12 ustawy z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 z późn. zm.) w zw. z art. 128 i nast. ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) dla nieruchomości położonej w gminie Tuszyn, obręb 14 - Tuszynek Majoracki, oznaczonej na mapie dc. prawnych z projektem podziału nr 689-609/08 zewidencjonowanej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej dnia 12.12.2008 r jako działka nr 52/24 o pow. 0,0240 ha, która powstała w wyniku podziału nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 52/10 o pow. 0,06 ha dla której prowadzona jest księga wieczysta KW Nr PT1P/00046382/1. Zadanie 6 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny wartości rynkowej prawa własności nieruchomości oraz ograniczonych praw rzeczowych według stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji Starosty Łódzkiego Wschodniego Nr 3/10 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - tj. 17.12.2010 r. oraz według aktualnej wartości - zgodnie z art. 18 w zw. z art. 12 ustawy z dnia 10.04.2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2008r. Nr 193, poz. 1194 z późn. zm.) w zw. z art. 128 i nast. ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) dla nieruchomości położonych w gminie Tuszyn, obręb 14 - Tuszynek Majoracki, oznaczonych na mapie dc. prawnych z projektem podziału nr 689-609/08 zewidencjonowanej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej dnia 12.12.2008 r jako działki nr: 52/22 o pow. 0,0841 ha i 52/23 o pow. 0,0369 ha, które powstały w wyniku podziału nieruchomości oznaczonych w ewidencji gruntów odpowiednio jako działka nr 52/8 o pow. 0,20 ha i 52/9 o pow. 0,09 ha dla których prowadzona jest księga wieczysta KW Nr PT1P/00046796/6. Zadanie 7 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny wartości rynkowej nieruchomości według stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji Starosty Łódzkiego Wschodniego Nr 3/10 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - tj. 17.12.2010 r. oraz według aktualnej wartości - zgodnie z art. 18 w zw. z art. 12 ustawy z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 z późn. zm.) w zw. z art. 128 i nast. ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) dla nieruchomości położonej w gminie Tuszyn, obręb 14 - Tuszynek Majoracki, oznaczonej na mapie dc. prawnych z projektem podziału nr 689-609/08 zewidencjonowanej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej dnia 12.12.2008 r jako działka nr 56/2 o pow. 0,0115 ha, która powstała w wyniku podziału nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 56 o pow. 0,14 ha dla której nie jest prowadzona księga wieczysta. W ewidencji gruntów działka jest sklasyfikowana jako W: Wody - Rowy. Zadanie 8 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny wartości rynkowej prawa własności nieruchomości oraz ograniczonych praw rzeczowych według stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji Starosty Łódzkiego Wschodniego Nr 3/10 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - tj. 17.12.2010 r. oraz według aktualnej wartości - zgodnie z art. 18 w zw. z art. 12 ustawy z dnia 10.04.2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2008r. Nr 193, poz. 1194 z późn. zm.) w zw. z art. 128 i nast. ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) dla nieruchomości położonej w gminie Tuszyn, obręb 14 - Tuszynek Majoracki, oznaczonej na mapie dc. prawnych z projektem podziału nr 689-609/08 zewidencjonowanej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej dnia 12.12.2008 r jako działka nr 53/54 o pow. 0,0014 ha, która powstała w wyniku podziału nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 53/24 o pow. 0,05 ha, dla której prowadzona jest księga wieczysta KW Nr PT1P/00044825/5. Zadanie 9 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny wartości rynkowej prawa własności nieruchomości według stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji Starosty Łódzkiego Wschodniego Nr 3/10 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - tj. 17.12.2010 r. oraz według aktualnej wartości - zgodnie z art. 18 w zw. z art. 12 ustawy z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 z późn. zm.) w zw. z art. 128 i nast. ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) dla nieruchomości położonych w gminie Tuszyn, obręb 14 - Tuszynek Majoracki, oznaczonych na mapie dc. prawnych z projektem podziału nr 689-609/08 zewidencjonowanej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej dnia 12.12.2008 r jako działki nr: 53/51 o pow. 0,0412 ha, 53/56 o pow. 0,0058 ha, 53/53 o pow. 0,0282 ha, 53/52 o pow. 0,0554 ha, które powstały w wyniku podziału nieruchomości oznaczonych w ewidencji gruntów odpowiednio jako działki nr: 53/8 o pow. 0,10 ha, 53/9 o pow. 0,01 ha, 53/45 o pow. 0,0840 ha oraz 53/46 o pow. 0,1194 ha dla których prowadzona jest księga wieczysta KW Nr PT1P/00085619/7. Zadanie 10 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny wartości rynkowej prawa własności nieruchomości oraz ograniczonych praw rzeczowych według stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji Starosty Łódzkiego Wschodniego Nr 3/10 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - tj. 17.12.2010 r. oraz według aktualnej wartości - zgodnie z art. 18 w zw. z art. 12 ustawy z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 z późn. zm.) w zw. z art. 128 i nast. ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) dla nieruchomości położonej w gminie Tuszyn, obręb 14 - Tuszynek Majoracki, oznaczonej na mapie dc. prawnych z projektem podziału nr 689-609/08 zewidencjonowanej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej dnia 12.12.2008 r jako działka nr 55/11 o pow. 0,0013 ha, która powstała w wyniku podziału nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 55/9 o pow. 4,35 ha, dla której prowadzona jest księga wieczysta KW Nr PT1P/00043981/9. Zadanie 11 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego, celem sprzedaży nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa , położonych w obrębie 16 Miasta Tuszyn, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki: nr 7 o pow. 0,4631 ha, nr 9 o pow. 3,6905 ha, nr 12/15 o pow. 5,1380 ha, nr 12/16 o pow. 2,8599 ha, nr 12/17 o pow. 6,4441 ha , nr 12/8 o pow. 0,6826 ha, dla których prowadzona jest księga wieczysta KW Nr PT1P/00067889/8. Działka nr 7 jest niezabudowana i nieuzbrojona, porośnięta krzewami i drzewami. Działka nr 9 jest w północnej części pokryta lasem, w południowo-zachodniej części działki znajdują się: budynek mieszkalny, budynek gospodarczy, budynek chlewni I, budynek chlewni II, budynek chlewni III oraz budynek magazynu. Działki nr: 12/15, 12/16, 12/17 oraz 12/8 są niezabudowane, pokryte lasem. Zadanie 12 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego celem ustalenia odszkodowania za działkę zajętą pod drogę publiczną położoną w Łodzi , przy ulicy Marzanny 10 róg ulicy Żabieniec, obręb B-3 oznaczoną w ewidencji gruntów jako działka 105/24 o pow. 0,1062 ha zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu rzeczoznawcy majątkowego w zakresie szacowania nieruchomości nadanych w trybie ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j Dz. U. z 2004 r., Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.). Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i/lub oświadczeń załączonych do oferty, wskazanych w Specyfikacji, wg. formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i/lub oświadczeń załączonych do oferty, wskazanych w Specyfikacji, wg. formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i/lub oświadczeń załączonych do oferty, wskazanych w Specyfikacji, wg. formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i/lub oświadczeń załączonych do oferty, wskazanych w Specyfikacji, wg. formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (związanej z przedmiotem zamówienia). Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i/lub oświadczeń załączonych do oferty, wskazanych w Specyfikacji, wg. formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do Specyfikacji. 2. jeżeli z innego załączanego dokumentu nie wynika zasada reprezentacji - dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy (np. wpis do ewidencji działalności gospodarczej), a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W stosunku do treści oferty w przypadku: 1) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy. W takim wypadku nastąpi zmniejszenie wynagrodzenia ryczałtowego i ustalenie jego nowej wartości. Zmiany postanowień zawartej umowy będą sporządzone w postaci aneksu do umowy. 2) wystąpienia zdarzeń niezawinionych przez Wykonawcę o charakterze nadzwyczajnym, których skutki uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotowej umowy zgodnie z jej treścią, wówczas może zostać zmieniony termin zakończenia prac, o czas niezbędny do wykonania zamówienia. 2. W stosunku do opisu przedmiotu zamówienia, wielkości lub zakresu zamówienia, będących konsekwencją zmian w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub zmian w ogłoszeniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lodzkiwschodni.samorzady.pl/?k=239
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łodzi ul. Sienkiewicza 3 90-954 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Łodzi, Łódź ul. Sienkiewicza 3, pokój 809, VIII piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.