eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pod nazwą - Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy poprzez dostosowanie pawilonu C do wymogów prawa - etap I - Nr EZP-252-39/2011

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-28

Morawica: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pod nazwą - Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy poprzez dostosowanie pawilonu C do wymogów prawa - etap I - Nr EZP-252-39/2011
Numer ogłoszenia: 345951 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 387784 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pod nazwą - Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy poprzez dostosowanie pawilonu C do wymogów prawa - etap I - Nr EZP-252-39/2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej przy realizacji zadania pod nazwą - Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy poprzez dostosowanie pawilonu C do wymogów prawa - etap I. 2. Szczegółowy zakres usługi obejmuje następujące czynności: a) sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem robót budowlanych zgodnie z art. 25, 26, 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz zasadami działania inspektora nadzoru tj: - kontrola jakości wykonywanych robót budowlanych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim zapisów, - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, - uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbiorze końcowym. b) pełnienie funkcji koordynujących na budowie, c) uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez strony procesu inwestycyjnego, d) stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego, e) kontrola dokumentacji wykonywanych robót budowlanych, f) rekomendacja możliwych zmian w realizacji przedmiotu umowy na roboty budowlane, g) podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację inwestycji, h) współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanej inwestycji, i) bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót i ewentualnych trudnościach w ich realizacji, j) składanie comiesięcznych raportów o stanie zaawansowania inwestycji oraz występujących trudnościach w realizacji robót budowlanych w terminie do 10 dnia miesiąca za miesiąc poprzedni. 3. Usługa nadzoru inwestorskiego wykonywana będzie w okresie realizacji robót budowlanych, aż do końcowego ostatecznego ich odbioru i przekazania całego obiektu w użytkowanie oraz w trakcie przeprowadzania przeglądów gwarancyjnych zrealizowanej inwestycji, przez okres trwania gwarancji na wykonane roboty budowlane. Częstotliwość kontroli wykonywanych robót budowlanych przez inspektorów nadzoru w trakcie ich realizacji nie może być niższa, niż co najmniej jeden raz w tygodniu. Każdy pobyt inspektora nadzoru na budowie powinien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy. Zakłada się, że realizacja robót budowlanych będzie zakończona w ciągu 4 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. Zakres robót obejmuje: roboty budowlane, instalacje sanitarne (co, wod-kan, wentylacji wraz z przyłączami), instalacje elektryczne, instalacje ppoż, instalacje teletechniczne. 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz sposób ich wykonania określony jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które dostępne są w formie elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego www.morawica.com.pl - przetarg pod nazwą - Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy poprzez dostosowanie pawilonu C do wymogów prawa - etap I - Nr EZP-252-37/2011, który dotyczy wyłonienia Wykonawcy robót budowlanych. 5. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz warunkami realizacji inwestycji wymienionej w powyższym pkt. 4, gdyż na tej podstawie określi cenę ryczałtową za całkowite wykonanie przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 2PM Sp. z o.o., ul. Kabacki Dukt 3/88, 02-798 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37864,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.