Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-02
Kraków: Wykonanie robót awaryjnych w placówkach oświatowych obsługiwanych przez Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków-Wschód.
Numer ogłoszenia: 345935 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków - Wschód , ul. Fatimska 8, 31-831 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6414474 wew. 370, faks (012) 641 44 83.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zeowschod.w.interia.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót awaryjnych w placówkach oświatowych obsługiwanych przez Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków-Wschód..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje usuwanie awarii w placówkach oświatowych obsługiwanych przez Zamawiającego w zakresie robót instalacji wod.-kan. gaz. i c. o., instalacji elektrycznych, robót ogólnobudowlanych, stolarskich i ślusarskich oraz dekarskich. Ogółem jest obecnie ~ 92 obiektów oświatowych wraz z żłobkami oraz Zespołem Ekonomiki Oświaty Kraków Wschód (liczby te mogą ulec nieznacznym zmianom)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, a w szczególności:posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedną robotę remontowo-budowlaną polegającą na usunięciu awarii w zakresie danej branży, na którą Wykonawca składa ofertę i o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto,dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 06.156.1118 ze zm.), a w szczególności: dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (dotyczy Części 3, Części 4, Części 5). dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych (dotyczy Części 1). dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych, która posiada uprawnienia SEP - 1kV D i E wraz z uprawnieniami do wykonania pomiarów ochronnych (dotyczy Części 2). kierownik robót budowlanych (dotyczy Części 3,4,5) oraz kierownicy robót sanitarnych (dotyczy Części 1) i elektrycznych (dotyczy Części 2) muszą posiadać aktualne zaświadczenia, że są członkami właściwych izb samorządu zawodowego oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, o którym mowa w art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 15.12.2000r.o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawców. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu uznany zostanie Wykonawca, który złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Sekcji III.2) a)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykonawcy składający ofertę muszą złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie w/w warunków: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (na druku stanowiącym załącznik nr 2A do specyfikacji) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na druku stanowiącym załącznik nr 2B do specyfikacji).2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykaz wykonanych robót remontowo-budowlanych (przynajmniej jednej) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na usunięciu awarii w zakresie danej branży, na którą Wykonawca składa ofertę i o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Dokumenty stwierdzające, że osoba personelu kierowniczego, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby samorządu budowlanego, potwierdzającym, że wskazana powyżej osoba jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, o którym mowa w art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (dotyczy Części 3, Części 4, Części 5). 5. Dokumenty stwierdzające, że osoba personelu kierowniczego, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych, wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby samorządu budowlanego, potwierdzającym, że wskazana powyżej osoba jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, o którym mowa w art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (dotyczy Części 1). 6. Dokumenty stwierdzające, że osoba personelu kierowniczego, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych, wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby samorządu budowlanego, potwierdzającym, że wskazana powyżej osoba jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, o którym mowa w art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów oraz uprawnienia SEP-1 kV D i E wraz z uprawnieniami do wykonywania pomiarów ochronnych wystawione na kierownika robót elektrycznych (dotyczy Części 2). b) Wykonawca jest zobowiązany złożyć również w ofercie: 1. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy (zał. Nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e), 3. Wzór Umowy (zał. Nr 3) podpisany przez Wykonawcę, co stanowi zobowiązanie się Wykonawcy do zawarcia umowy sporządzonej zgodnie ze wzorem. c) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust.1 ustawy Pzp. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub jego notarialny odpis musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. 2. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w pkt 9.1. i 9.2. specyfikacji - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt 9.4.1 specyfikacji. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają (podpisane przez ustanowionego Pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem): 3.1. każdy z osobna - dotyczący ich dokument wymieniony w punkcie 9.1.2. specyfikacji; 3.2. Oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wg załącznika 2B do specyfikacji (dokument wymieniony w pkt 9.1.1. specyfikacji). 3.3. dokumenty wymienione w punktach 9.1.3, 9.1.4, 9.1.5, 9.1.6, 9.2.2, 9.2.3., specyfikacji.4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienionych w punktach 8.1., 8.2., specyfikacji oceniane będzie łącznie. 5. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 6.Wykonawcy składający ofertę wspólną podlegają wykluczeniu z postępowania, gdy okoliczność skutkująca wykluczeniem Wykonawcy dotyczy któregokolwiek z nich..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zeowschod.w.interia.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków-Wschód, ul. Fatimska 8, 31-831 Kraków, Budynek C, pokój 07, pn-pt 9.30-13.00. Cena SIWZ: 5,20 zł + koszty przesyłki..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 07:50, miejsce: Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków-Wschód, ul. Fatimska 8, 31-831 Kraków, Budynek A, pokój 13, pn-pt 7.30-15.00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie robót awaryjnych w zakresie instalacji wod.-kan., gaz. i c.o..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje usuwanie awarii w placówkach oświatowych obsługiwanych przez Zamawiającego w zakresie robót instalacji wod.-kan. gaz. i c. o..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.60-4, 45.33.22.00-5, 45.33.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie robót awaryjnych w zakresie instalacji elektrycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje usuwanie awarii w placówkach oświatowych obsługiwanych przez Zamawiającego w zakresie instalacji elektrycznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie robót awaryjnych w zakresie prac stolarskich i ślusarskich..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje usuwanie awarii w placówkach oświatowych obsługiwanych przez Zamawiającego w zakresie prac stolarskich i ślusarskich..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7, 45.42.11.40-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie robót awaryjnych w zakresie prac dekarskich..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje usuwanie awarii w placówkach oświatowych obsługiwanych przez Zamawiającego w zakresie prac dekarskich..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie robót awaryjnych w zakresie ogólnobudowlanym..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje usuwanie awarii w placówkach oświatowych obsługiwanych przez Zamawiającego w zakresie ogólnobudowlanym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Szkolenia Doskonalenie Audytowania w ramach Systemu KZR INiG organizowanego przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 12-13 grudnia 2024 r.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynków przy ul. Cegielskiego 2 w Myślenicach oraz przy ul. Budowlanych 2 w Olkuszu
- Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- DOSTARCZANIE SUROWCÓW RECEPTUROWYCH - WG 6 PAKIETÓW
- Świadczenie usług w zakresie badań sprawdzających środki do odladzania dostarczone przez firmę UAB Airstiga
- Zakup i dostawa produktów farmaceutycznych (programy lekowe, substancje czynne w chemioterapii, pozostałe leki)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
- Przebudowa części dachu budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Grzymały-Siedleckiego 2 w Proszowicach
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Oddziału ZUS w Jaśle. Modernizacja sieci strukturalnej - O/Jasło, ul. Rynek
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.