eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Modernizacja schodów w budynku Starostwa Powiatowego w Radomiu przy ulicy Granicznej 24

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-05

Radom: Modernizacja schodów w budynku Starostwa Powiatowego w Radomiu przy ulicy Granicznej 24
Numer ogłoszenia: 345930 - 2009; data zamieszczenia: 05.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Domagalskiego 7, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0483655801 w. 112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radompowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja schodów w budynku Starostwa Powiatowego w Radomiu przy ulicy Granicznej 24.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja schodów w budynku Starostwa Powiatowego w Radomiu przy ul. Granicznej 24 o następującym zakresie prac: Kładzenie i wykładanie podłóg, obejmujące: rozebranie posadzki i cokołów na zaprawie cementowej, wyrównanie posadzki zaprawą samopoziomującą, przygotowanie powierzchni lastrykowych schodów do klejenia wykładzin, położenie wykładziny PCW antypoślizgowej. 2) Szczegółowy zakres prac i robót zawierają załączniki nr 1 i nr 2 do specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają n/wym. wymagania kadrowe, tzn. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania / nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej. Ocena spełnienia przez Wykonawcę wyżej wymienionych warunków, dokonana będzie na podstawie dołączonych do oferty dokumentów metodą 0-1, gdzie: 0 - oznacza nie spełnienie warunku; 1 - oznacza spełnienie warunku. Niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a oferta będzie odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez zamawiającego potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 4. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, lub inne dokumenty rejestrowe, potwierdzające spełnianie warunku określonego w pkt 6 ust. 1) specyfikacji. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) informację o osobie przewidzianej i przygotowanej zawodowo do pełnienia funkcji kierownika budowy - zgodnie z załącznikiem nr 5; do którego musi być dołączona kopia uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane), oraz dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.spradom.finn.pl/serwis/przetargi.jsp.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Radomiu, ul. Domagalskiego 7, 26-600 Radom, pok. 111.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Radomiu, ul. Domagalskiego 7, 26-600 Radom, pok. 021.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.