To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-18
Ogłoszenie nr 345876 - 2016 z dnia 2016-11-18 r.
Ełk: Zadanie I "Świadczenie usług przygotowania i dostarczania gorących posiłków jednodaniowych (gorąca zupa z wkładką mięsną i pieczywem) do siedziby MOPS Ełk, znajdującej się przy ul. Wojska Polskiego 24 w Ełku". Zadanie II "Przygotowanie i dostarczanie posiłków w postaci pierwszego i drugiego dania, w pojemnikach jednorazowych, dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy dla osób z chorobą Alzheimera oraz innymi zaburzeniami psychicznymi" znajdującego się przy ul. Kościuszki 28B, 19-300 Ełk.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 329371-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
79015414500000, ul.
ul. Piłsudskiego
8,
19300
Ełk, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
87 732 67 18, faks
87 732 67 18, e-mail
mops-elk@elknet.pl
Adres strony internetowej (URL): http://elk-mops.bip-wm.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie I "Świadczenie usług przygotowania i dostarczania gorących posiłków jednodaniowych (gorąca zupa z wkładką mięsną i pieczywem) do siedziby MOPS Ełk, znajdującej się przy ul. Wojska Polskiego 24 w Ełku". Zadanie II "Przygotowanie i dostarczanie posiłków w postaci pierwszego i drugiego dania, w pojemnikach jednorazowych, dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy dla osób z chorobą Alzheimera oraz innymi zaburzeniami psychicznymi" znajdującego się przy ul. Kościuszki 28B, 19-300 Ełk.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie I 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowania i dostarczania własnym transportem, gorących posiłków jednodaniowych (gorąca zupa z wkładką mięsną i pieczywem) do siedziby MOPS Ełk, znajdującej się przy ul. Wojska Polskiego 24 w Ełku. Zakres usługi obejmuje: a) przygotowanie i dostarczenie w termosach Wykonawcy (spełniających wymagania dot. przechowywania i transportu żywności), własnym transportem, gorących posiłków jednodaniowych (gorąca zupa z wkładką mięsną i pieczywem), dla około 100 osób, do siedziby MOPS, znajdującej się przy ul. Wojska Polskiego 24 w Ełku,. b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa (Załącznik Nr 1 do SIWZ) do specyfikacji istotnych warunków, c) wymienione w SIWZ ilości posiłków należy traktować, jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby żywionych osób, d) zamówienie przez Zamawiającego mniejszej ilości posiłków niż wymieniona w SIWZ nie może być podstawą żadnych roszczeń. e) w przypadku braku środków na dożywianie beneficjentów w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający może rozwiązać umowę z Wykonawcą. f) Wykonawca określi cenę netto i brutto 1 posiłku, i cena ta będzie stała w czasie trwania umowy. g) posiłki muszą być przygotowywane przy bezwzględnym przestrzeganiu zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego, Instytutu Żywienia i zgodnie z obowiązującymi normami w zakładach żywienia zbiorowego. h) kuchnia główna, w której będą przygotowywane posiłki, musi posiadać stosowne zezwolenia na wywóz posiłków na zewnątrz wydaną przez właściwy terenowy organ inspekcji sanitarnej. i) środki transportu, którymi będą transportowane posiłki, muszą posiadać zezwolenie SANEPID-u do transportu żywności, pojemniki transportowe muszą posiadać stosowne atesty oraz zapewniać utrzymanie właściwej temperatury w czasie transportu. Zadanie II Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczania posiłków w postaci pierwszego i drugiego dania, w pojemnikach jednorazowych lub w termosach (spełniających wymagania dot. przechowywania i transportu żywności), Wykonawcy, dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy dla osób z chorobą Alzheimera oraz innymi zaburzeniami psychicznymi znajdującego się przy ul. Kościuszki 28B w Ełku". Zakres usługi obejmuje: a) przygotowywanie i dowóz w pojemnikach jednorazowych lub w termosach Wykonawcy (obiadów w postaci pierwszego i drugiego dania) przez pięć dni w tygodniu, dla około 42 uczestników ŚDS. b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa (Załącznik Nr 3 do SIWZ). c) zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania szacowanej ilości posiłków, d) zamawiający zastrzega sobie prawo nie zamawiania posiłku w określonym dniu w związku z np. wyjazdem na wycieczkę, obchodami świąt i uroczystości w ŚDS, o czym zawiadomi Wykonawcę w formie pisemnej, e) Wykonawca będzie odpowiedzialny za przygotowanie posiłków i dostarczenie ich w odpowiednich do tego celu pojemnikach, we wskazane przez Zamawiającego miejsce ŚDS w godzinach 1330 - 1345 , f) Wykonawca ma obowiązek sporządzania odpowiednich posiłków uwzględniających zalecenia dietetyczne, np. dieta cukrzycowa, dieta wysokobiałkowa, i.t.p., po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, g) rodzaje i ilość diet zlecanych przez Zamawiającego wynikać będzie z liczby przebywających osób oraz ze wskazań medyczno - dietetycznych, h) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli jakości, walorów smakowych, zachowania diet oraz gramatury posiłków zgodnie z jadłospisem, przedstawionym przez Wykonawcę z tygodniowym wyprzedzeniem, podawanym w każdą środę na tydzień następny. i) Wykonawca odpowiedzialny będzie za odbiór brudnych naczyń i pojemników po wydanych posiłkach z wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca, w tym samym dniu w którym posiłki zostały wydane, j) posiłki muszą być przygotowywane przy bezwzględnym przestrzeganiu zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego, Instytutu Żywienia i zgodnie z obowiązującymi normami w zakładach żywienia zbiorowego. k) kuchnia główna, w której będą przygotowywane posiłki, musi posiadać stosowne zezwolenia na wywóz posiłków na zewnątrz wydaną przez właściwy terenowy organ inspekcji sanitarnej. l) środki transportu, którymi będą transportowane posiłki, muszą posiadać zezwolenie SANEPID-u do transportu żywności, pojemniki transportowe muszą posiadać stosowne atesty oraz zapewniać utrzymanie właściwej temperatury w czasie transportu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
55321000-6
Dodatkowe kody CPV:
55520000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT174694.44 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 174694,44 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.