eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Zakup i dostawa komory laminarnej oraz usługa przeniesienia posiadanej komory laminarnej do nowej lokalizacji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-17

Ogłoszenie nr 345830 - 2016 z dnia 2016-11-17 r.

Chorzów: Zakup i dostawa komory laminarnej oraz usługa przeniesienia posiadanej komory laminarnej do nowej lokalizacji
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 315155 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie, krajowy numer identyfikacyjny 27150341000000, ul. ul. Strzelców Bytomskich  11, 41500   Chorzów, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 499 115, faks 322 413 952, e-mail zp@zsm.internetdsl.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zsm.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa komory laminarnej oraz usługa przeniesienia posiadanej komory laminarnej do nowej lokalizacji

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowej komory laminarnej oraz usługa przeniesienia posiadanej komory laminarnej do nowej lokalizacji. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania: 1) zakup, dostawa i uruchomienie komory laminarnej, 2) przeniesieniem posiadanej komory laminarnej C-MaxPro 3-130 prod. Berner z dotychczasowej do nowej lokalizacji. Urządzenie będące przedmiotem postępowania zostało szczegółowo opisane w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, parametry urządzenia; Wymagania techniczne - warunki graniczne i pożądane": Części zadania nr 1 - "Zakup, dostawa i uruchomienie komory laminarnej", Części zadania nr 2 - "Usługa przeniesieniem posiadanej komory laminarnej z dotychczasowej do nowej lokalizacji". Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia. Dostawa, montaż i uruchomienie przedmiotu umowy nastąpi w nieprzekraczalnym terminie - do 25.11.2016r. Wyjątkiem jest usługa przeniesienia posiadanej komory laminarnej z dotychczasowej lokalizacji (Chorzów, Karola Miarki 40) do nowej lokalizacji przy ul. Strzelców Bytomskich 11 w Chorzowie, która powinna zostać zrealizowana w okresie między 27 a 29 grudnia 2016 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 33191000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamawiający informuje, że prace instalacyjne będą odbywać się na placu budowy (inwestycji w trakcie realizacji). Wykonawcą inwestycji pod nazwą: "Realizacja budynku dla potrzeby Oddziału Wewnętrznego z Pododdziałem Geriatrii oraz Oddziału Hematologicznego wraz z wykonaniem łącznika do Pawilonu nr II przy ulicy Strzelców Bytomskich 11 w Chorzowie - w systemie zaprojektuj i wybuduj" jest PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO- MONTAŻOWE "PERFEKT" Mirosław Serkies z siedzibą: ul. Emanuela Imieli 14, 41-605 Świętochłowice. 2. Przed przystąpieniem do wykonywania prac instalacyjnych sposób ich wykonania należy uzgadniać bezpośrednio z Kierownikiem Budowy Wykonawcy Inwestycji pn.: "Realizacja budynku dla potrzeby Oddziału Wewnętrznego z Pododdziałem Geriatrii oraz Oddziału Hematologicznego wraz z wykonaniem łącznika do Pawilonu nr II przy ulicy Strzelców Bytomskich 11 w Chorzowie - w systemie zaprojektuj i wybuduj" (w dalszej części zw. "Wykonawcy Inwestycji"), Panem Czesławem Kawą, uzyskując od ww. osoby zgodę na ich realizację (wejście na teren budowy). 3. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń / infrastruktury w inwestycji pod nazwą: "Realizacja budynku dla potrzeby Oddziału Wewnętrznego z Pododdziałem Geriatrii oraz Oddziału Hematologicznego wraz z wykonaniem łącznika do Pawilonu nr II przy ulicy Strzelców Bytomskich 11 w Chorzowie - w systemie zaprojektuj i wybuduj"- z winy Wykonawcy w toku realizacji robót, naprawienia ich i doprowadzenia do stanu poprzedniego odbędzie się na koszt Wykonawcy. 4. W celu usunięcia zniszczeń lub uszkodzeń spowodowanych przez Wykonawcę ich usunięcie Wykonawca zleci firmie "PERFEKT" dla zachowania wymogów technologicznych oraz gwarancji dla Zamawiającego na całość wykonanych robót.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zakup, dostawa i uruchomienie komory laminarnej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT78704
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SELMA IMPORT-EXPORT Anna Selma,  selma@post.pl,  ul. Cieszyńska 4 lok. 85,  02-716,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 86715
Oferta z najniższą ceną/kosztem 86715
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 86715
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Dostawa, uruchomienie i przekazanie do eksploatacji oferowanego urządzenia nastąpi w terminie między 14 a 25 listopada 2016 roku (dotyczy dostawy, montażu i uruchomienia nowej komory laminarnej).

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Przeniesieniem posiadanej komory laminarnej C-MaxPro 3-130
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT22296
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SELMA IMPORT-EXPORT Anna Selma,  selma@post.pl,  ul. Cieszyńska 4 lok. 85,  02-716,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23985
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23985
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23985
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Usługa przeniesienia posiadanej komory laminarnej, uruchomienie i przekazanie do eksploatacji nastąpi w terminie między 27 a 29 grudnia 2016 roku.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.