eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra Kalwaria › DOSTAWA LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO DO SZKÓŁ PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ GÓRA KALWARIA W SEZONIE GRZEWCZYM 2012/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-13

Góra Kalwaria: DOSTAWA LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO DO SZKÓŁ PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ GÓRA KALWARIA W SEZONIE GRZEWCZYM 2012/2013
Numer ogłoszenia: 345818 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych , ul. Św. Antoniego 1, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie, tel. 22 7271285, 7271286, faks 22 7271285, 7271286.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorakalwaria.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO DO SZKÓŁ PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ GÓRA KALWARIA W SEZONIE GRZEWCZYM 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego w łącznej ilości szacunkowej ok. 56 000 litrów na koszt Wykonawcy do n/w kotłowni szkół zlokalizowanych na terenie Gminy Góra Kalwaria: L.p Szkoła Adres Szacunkowa ilość oleju 1. Zespół Szkół w Coniewie, Coniew 28, 05-530 Góra Kalwaria 14 000 l 2. Gimnazjum w Cendrowicach Cendrowice ul. Szkolna 4, 05-530 Góra Kalwaria 21 000 l 3. Szkoła Podstawowa w Dobieszu, Dobiesz ul. Wolska 36, 05-530 Góra Kalwaria 21 000 l Razem: 56 000 Przedstawiona ilość oleju opałowego jest wielkością szacowaną na podstawie zużycia z lat ubiegłych oraz w SP w Dobieszu na podstawie podobnej powierzchniowo szkoły w Cendrowicach . Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zakupu mniejszej lub większej ilości oleju opałowego w stosunku do ilości podanej wyżej. Ewentualne zmiany ilościowe mogą być uzależnione w szczególności od: ilości posiadanych środków finansowych przez Zamawiającego oraz warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym. Ustala się minimalne wymagania dla dostarczonego oleju opałowego: Lp. Parametr Wartość Jednostka 1. Wartość opałowa nie niższa niż min. 42,60 MJ/kg 2. Skład frakcyjny: Do temp. 250 o C destyluje nie więcej niż Do temp. 350 o C destyluje nie mniej niż max. 65,00 min. 85, 00 %(v/v) %(v/v) 3. Lepkość kinetyczna w temp. 20 o C nie większa niż max. 6,00 mm2 /s 4. Temperatura płynięcia nie wyższa niż max. - 20, 00 o C 5. Pozostałość po koksowaniu z 10%-wej pozostałości dest. Nie większa niż max. 0,30 %(m/m) 6. Pozostałość po spopieleniu nie większa niż max .0,01 mg/litr 7. Zawartość siarki nie więcej niż max. 0,20 %(m/m) 8. Zawartość wody nie większa niż max. 200,00 mg/kg 9. Zawartość zanieczyszczeń stałych nie większa niż max. 24,00 mg/kg 10. Gęstość w temp. 15 o C nie wieksza niż max. 860,00 kg/m3 11. Temperatura zapłonu nie mniejsza niż min. 56 o C Całość dostaw ( suma dostaw do w/ w placówek oświatowych) ok 56 000 litrów. Wymagania dodatkowe Olej opałowy należy dostarczać na koszt Wykonawcy do kotłowni poszczególnych szkół. Dostawy realizowane muszą być specjalistycznymi autocysternami wyposażanymi w instalację odbierającą opary, wyposażonymi w urządzenia wydawcze z systemem pomiarowym ilości wydanego oleju opałowego (licznik paliwa) z ważną legalizacją tego urządzenia. Dostawa oleju opałowego do wskazanych przez Zamawiającego szkół winna odbywać się w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00 w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu złożenia przez Zamawiającego zapotrzebowania na olej opałowy na wskazany przez Wykonawcę numer faksu lub telefonicznie oraz w terminie 24 godzin w sytuacji, którą Zamawiający przedstawi w zamówieniu jako awaryjną. Zamawiający będzie składał zamówienia na dostawę paliwa w dni robocze w godz. od 7:30 do 15:30. Przewiduje się następująca szacunkową ilość dostaw dla: Zespół Szkół w Coniewie - 5-6 dostaw, Gimnazjum w Cendrowicach - 4-5 dostaw, Szkoły Podstawowej w Dobieszu - 4-6 dostaw. Wykonawca udokumentuje poprzez dołączenie do oferty ( np. świadectwo jakości, sprawozdania z badań) podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, że olej opałowy przedstawiony w ofercie spełnia wymogi normy jakościowej PN-C-96024:2001 Wykonawca musi wyrazić zgodę na możliwość stałej, okresowej lub wyrywkowej kontroli w niezależnym laboratorium akredytowanym przez Polskie Centrum Akredytacji zgodności dostarczonego paliwa przedstawionymi Zamawiającemu w ofercie wzorcowymi. Wykonawca musi legitymować się koncesją wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwem, zgodnie z art.32 ust.1 pkt 4 Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2006 r. Nr 89 poz. 625 z późn.zm) Zakup oleju opałowego dokonywany będzie po cenie aktualnie obowiązującej w momencie dostawy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • DOSTAWA LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO DO SZKÓŁ PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ GÓRA KALWARIA W SEZONIE GRZEWCZYM 2012/2013

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi posiadać: aktualnie obowiązującą koncesje Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, stosownie do przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 - Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 ze.zm.)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi dysponować minimum 1 specjalistycznym pojazdem tj. specjalistyczną autocysterną wyposażoną w instalację odbierającą opary, wyposażoną w urządzenia wydawcze z systemem pomiarowym ilości wydanego oleju opałowego (licznik paliwa) z ważną legalizacją tego urządzenia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi posiadać (opłacone) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę /Załącznik nr 1/ Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 /Załącznik nr 2/ Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania /Załącznik nr 3/ Pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: nastąpi zmiana danych adresowych Zamawiającego lub Wykonawcy, wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania przetargowego, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorakalwaria.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych ul. Św.Antoniego 1, 05-530 Góra Kalwaria (sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych ul. Św.Antoniego 1, 05-530 Góra Kalwaria (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.