eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PawłowiceSystematyczne dostawy materiałów dla obsługi sieci wodociągowej przez GZWiK w roku 2011



Ogłoszenie z dnia 2010-12-02

Pawłowice: Systematyczne dostawy materiałów dla obsługi sieci wodociągowej przez GZWiK w roku 2011
Numer ogłoszenia: 345777 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Pawłowicach , ul. Adama Mickiewicza 28a, 43-250 Pawłowice, woj. śląskie, tel. 032 4721119.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pawlowice.pl, www.gzwik.pawlowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Systematyczne dostawy materiałów dla obsługi sieci wodociągowej przez GZWiK w roku 2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są systematyczne dostawy materiałów eksploatacyjnych związanych z działalnością GZWiK w okresie od 01.01.2011r. do 31.12.2011r. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne zadania (na jedno zadanie lub więcej): a) Zadanie nr 1 - zasuwy, obudowy do zasuw, opaski przyłączeniowe, skrzynka do zasuw, skrzynki hydrantowe, rury, nasuwki, złączki, hydranty, króćce, zwężki, kolana hydrantowe, kołnierze, uszczelki, zawory, b) Zadanie nr 2 - kształtki elektrooporowe: mufy, redukcje, kolana, trójniki, przejścia, odgałęzienia, obejmy, tuleje, zaślepki, c) Zadanie nr 3 - łączniki rurowe, łączniki kołnierzowe, zaślepki, d) Zadanie nr 4 - części z polipropylenu (kolana, mufy, trójniki, złączki, redukcje), części mosiężne (nyple, redukcje, przedłużki), części ocynkowane (kolana, nyple, trójniki, mufki, kolana, korki, przedłużki, redukcje), szybkozłączki PE (złącza, trójniki), uszczelki, zawory antyskażeniowe, len, pasta, taśmy. Wymagania dot. zamawianych materiałów oraz ich ilość określono osobno dla każdego zadania w załącznikach do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.00.00-9, 44.16.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od poboru wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku oferta musi zawierać oświadczenie w myśl art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. Ocena zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku oferta musi zawierać oświadczenie w myśl art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. Ocena zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku oferta musi zawierać oświadczenie w myśl art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. Ocena zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku oferta musi zawierać oświadczenie w myśl art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. Ocena zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku oferta musi zawierać oświadczenie w myśl art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. Ocena zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony druk oferty, dla każdego wybranego zadania osobno

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadku zmiany przepisów o podatku od towarów i usług kwota wynagrodzenia zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT. Zmiana wynagrodzenia zostanie wprowadzona aneksem do umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości faktycznie zamówionych materiałów. Oznacza to, że ich ilość określona w SIWZ może ulec zmianie, co może wpłynąć na ostateczną wartość całego zamówienia. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób, o których mowa w umowie. Zmiana ta wymaga pisemnego oświadczenia Zamawiającego lub Wykonawcy pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pawlowice.pl, www.gzwik.pawlowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji, 43-250 Pawłowice, ul. A. Mickiewicza 28A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji, 43-250 Pawłowice, ul. A. Mickiewicza 28A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W celu zabezpieczenia szybkiego dostępu do materiałów w razie wystąpienia poważnych awarii Zamawiający wymaga, aby siedziba Wykonawcy położona była w odległości: a) dla zadania nr 1: nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego, b) dla zadania nr 4: nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zasuwy, obudowy do zasuw, opaski przyłączeniowe, skrzynka do zasuw, skrzynki hydrantowe, rury, nasuwki, złączki, hydranty, króćce, zwężki, kolana hydrantowe, kołnierze, uszczelki, zawory.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.00.00-9, 44.16.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kształtki elektrooporowe: mufy, redukcje, kolana, trójniki, przejścia, odgałęzienia, obejmy, tuleje, zaślepki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.00.00-9, 44.16.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łączniki rurowe, łączniki kołnierzowe, zaślepki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.00.00-9, 44.16.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: części z polipropylenu (kolana, mufy, trójniki, złączki, redukcje), części mosiężne (nyple, redukcje, przedłużki), części ocynkowane (kolana, nyple, trójniki, mufki, kolana, korki, przedłużki, redukcje), szybkozłączki PE (złącza, trójniki), uszczelki, zawory antyskażeniowe, len, pasta, taśmy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.00.00-9, 44.16.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.