eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ŁRPN-T/ ZP - 2/2011/PN - Zamówienie na usługi sprzątania i usługi porządkowe na rzecz Łódzkiego Regionalnego Parku Naukowo-Technologicznego Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-28

Łódź: ŁRPN-T/ ZP - 2/2011/PN - Zamówienie na usługi sprzątania i usługi porządkowe na rzecz Łódzkiego Regionalnego Parku Naukowo-Technologicznego Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 345747 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 308251 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Regionalny Park Naukowo-Technologiczny sp z o.o., ul. Dubois 114/116, 93-465 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6844444, faks 42 6845000.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego - Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŁRPN-T/ ZP - 2/2011/PN - Zamówienie na usługi sprzątania i usługi porządkowe na rzecz Łódzkiego Regionalnego Parku Naukowo-Technologicznego Sp. z o.o..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania i usługi porządkowe na rzecz Łódzkiego Regionalnego Parku Naukowo-Technologicznego Sp. z o.o. w zakresie: 1) Sprzątania budynku Łódzkiego Inkubatora Technologicznego, wg wymagań określonych poniżej; 2) Sprzątania terenu przyległego do budynku Łódzkiego Inkubatora Technologicznego, wg wymagań określonych poniżej; 3) Sprzątania dachu wg wymagań określonych poniżej; 4) Sprzątania terenu znajdującego się w ulicy Dubois bezpośrednio przyległego do ogrodzenia nieruchomości, wg wymagań określonych poniżej. Ad 1) Budynek Łódzkiego Inkubatora Technologicznego jest budynkiem dwukondygnacyjnym, częściowo podpiwniczonym. Przeznaczenie budynku - biurowe. Większość pomieszczeń przeznaczona jest na wynajem dla firm zewnętrznych. Wynajęte powierzchnie są wyłączone z zakresu niniejszego postępowania. Poniżej prezentowane są powierzchnie przeznaczone do sprzątania objęte przedmiotowym postępowaniem: Kondygnacja Rodzaj powierzchni m2 Piwnica Klatka schodowa 18,14 m2 Parter Komunikacja (powierzchnia korytarzowa) 112,27 m2 Sala konferencyjna 150,23 m2 Klatka schodowa 18,14 m2 Pomieszczenie socjalne (zlewozmywak, umywalka, szafki kuchenne, lodówka, czajnik, kuchenka mikrofalowa) 8,23 m2 WC męski (miska ustępowa, umywalka, pisuar, lustro, podajniki na mydło, papier i ręczniki, glazura, terakota) 5,60 m2 WC dla osób niepełnosprawnych (miska ustępowa, umywalka, lustro, podajniki na mydło, papier i ręczniki, glazura, terakota) 3,53 m2 WC damski (miska ustępowa, umywalka, lustro, podajniki na mydło, papier i ręczniki, glazura, terakota) 5,20 m2 Pokoje biurowe Zarządu i pracowników Technoparku: Pokój nr 3 24,00 m2 Pokój nr 4/5 49,00 m2 Kuchenka sekretariatu 3,84 m2 Pokój nr 6 24,00 m2 Pokój nr 7 24,00 m2 Fasada szklana 17,68 m2 Drzwi wejściowe szklane o wymiarach 200 x 120 cm 2,40 m2 Drzwi wejściowe szklane o wymiarach 250 x 190 cm 4,75 m2 Okna PCV z szybą podwójnie zespoloną, otwierane do wewnątrz: Okna o wymiarach 200 x 240 cm - 13 szt. 62,40 m2 Okna o wymiarach 100 x 240 cm - 6 szt. 14,40 m2 Okna o wymiarach 100 x 180 cm - 4 szt. 7,20 m2 Piętro Komunikacja 80,47 m2 Klatka schodowa 18,14 m2 Pomieszczenie gospodarcze 4,03 m2 Pomieszczenie socjalne (zlewozmywak, umywalka, szafki kuchenne, lodówka, czajnik, kuchenka mikrofalowa) 8,23 m2 WC męski (miska ustępowa, umywalka, pisuar, lustro, podajniki na mydło, papier i ręczniki, glazura, terakota) 5,60 m2 WC dla osób niepełnosprawnych (miska ustępowa, umywalka, lustro, podajniki na mydło, papier i ręczniki, glazura, terakota) 3,53 m2 WC damski (miska ustępowa, umywalka, lustro, podajniki na mydło, papier i ręczniki, glazura, terakota) 5,20 m2 Fasada szklana 26,52 m2 Okna PCV z szybą podwójnie zespoloną, otwierane do wewnątrz: Okna o wymiarach 200 x 240 cm - 13 szt. 62,40 m2 Okna o wymiarach 100 x 240 cm - 6 szt. 14,40 m2 Okna o wymiarach 100 x 180 cm - 5 szt. 9,00 m2 Stropodach Powierzchnia dachu 624,05 RAZEM Powierzchnia użytkowa podłóg 571,38 m2 Powierzchnia przeszkleń 51,35 m2 Powierzchnia okien 169,80 m2 Powierzchnia dachu do odśnieżania 624,05 m2 Pokoje biurowe wyposażone są w meble biurowe (biurka, krzesła tapicerowane, regały i szafy na dokumenty). Sala konferencyjna wyposażona w stoły i krzesła tapicerowane. Kuchenka sekretariatu wyposażona w mini lodówkę, ekspres do kawy, zlewozmywak, czajnik i szafki kuchenne. Podłoga powierzchni korytarzowych, schodów, łazienek i pomieszczeń socjalnych wykonana z terakoty, podłoga w pomieszczeniach biurowych i sali konferencyjnej wyłożona zmywalną wykładziną PCV. W zakres obowiązków Wykonawcy wchodzi: 1.1. Codzienne (do godz. 7.30) zamiatanie i mycie na mokro schodów i podłóg w klatkach schodowych, powierzchniach korytarzowych, sali konferencyjnej, pomieszczeniach socjalnych, pomieszczeniach biurowych Zarządu i pracowników Technoparku oraz w kuchence sekretariatu. 1.2. Codzienne (do godz. 7.30) mycie powierzchni szklanych drzwi wejściowych 1.3. Codzienne (do godz. 7.30) czyszczenie blatów biurek, szaf, półek w pomieszczeniach Zarządu i pracowników oraz blatów stołów w sali konferencyjnej 1.4. Codzienne (do godz. 7.30) mycie misek ustępowych, desek sedesowych, pisuarów, umywalek, baterii kranowych, luster, uchwytów dla osób niepełnosprawnych w toaletach 1.5. Codzienne (do godz. 7.30) opróżnianie koszy na śmieci w toaletach, pomieszczeniach biurowych, pomieszczeniach socjalnych, sali konferencyjnej, powierzchniach korytarzowych i kuchence sekretariatu i zakładanie czystych worków 1.6. Codzienne uzupełnianie mydła, ręczników i papieru toaletowego w toaletach 1.7. Codzienne (do godz. 7.30) mycie zlewozmywaków i umywalek wraz z bateriami kranowymi oraz blatów szafek w pomieszczeniach socjalnych i kuchence sekretariatu 1.8. Codzienne (do godz. 7.30) czyszczenie na sucho kserokopiarek i drukarek zlokalizowanych na korytarzu oraz w pomieszczeniach Zarządu i pracowników Technoparku 1.9. Codzienne (do godz. 7.30) czyszczenie na sucho tablic ściennych i obrazów zlokalizowanych w korytarzach, sali konferencyjnej oraz pomieszczeniach Zarządu i pracowników Technoparku. 1.10. Raz w tygodniu mycie glazury w toaletach oraz pomieszczeniach socjalnych 1.11. Raz w tygodniu czyszczenie podajników na mydło, ręczniki papierowe i papier toaletowy w toaletach 1.12. Raz w miesiącu sprzątanie serwerowni i kotłowni pod nadzorem wskazanego pracownika Zamawiającego. 1.13. Raz w kwartale rozmrażanie i mycie lodówek oraz kuchenek mikrofalowych w pomieszczeniach socjalnych i kuchence sekretariatu. 1.14. Raz w kwartale dwustronne mycie elewacji szklanej 1.15. Raz w kwartale dwustronne mycie okien Ad 2) Sprzątanie terenu przyległego do budynku Łódzkiego Inkubatora Technologicznego Teren przyległy do budynku obejmuje: - betonowy parking obejmujący 35 miejsc postojowych o łącznej powierzchni 392,50 m2 - betonową zatoczkę przy wjeździe do budynku (parking dla pracowników Technoparku na 7 miejsc parkingowych)) - pochylnię dla osób niepełnosprawnych o powierzchni 16,40 m2 - powierzchnię przyrodniczo czynną (trawniki) o łącznej powierzchni 3 257,30 m2 - powierzchnię komunikacji kołowej (2 055,90 m2) - powierzchnię komunikacji pieszej ( 676,30 m2) W zakres obowiązków Wykonawcy wchodzi: 2.1. Codzienne zamiatanie utwardzonej powierzchni parkingów, wewnętrznych dróg pieszych i kołowych; 2.2. Codzienne zamiatanie lub odśnieżanie schodów zewnętrznych prowadzących do budynku oraz pochylni dla osób niepełnosprawnych; 2.3. Codzienne grabienie liści w sezonie jesiennym wraz z usuwaniem liści z terenu Technoparku; 2.4. W okresie zimowym codzienne (do godz. 7.00) odśnieżanie terenu i posypywanie piaskiem powierzchni parkingów, chodników i drogi wewnętrznej dla ruchu kołowego. W przypadku nasilonych opadów śniegu dostosowanie tempa i częstotliwości odśnieżania do konieczności zapewnienia bezpieczeństwa dla ruchu pieszego i kołowego. Usuwanie odgarniętego śniegu z terenu Technoparku; 2.5. Raz na trzy tygodnie koszenie trawy (w okresie od kwietnia do końca października) wraz z usuwaniem skoszonej trawy; 2.6. Raz w miesiącu przycinanie krzewów i roślin zlokalizowanych na powierzchni biologicznie czynnej. Ad) 3) Sprzątanie dachu (stropodach o powierzchni 624,05 m2) W zakres obowiązków Wykonawcy wchodzi: W okresie zimowym bieżące odśnieżanie dachu każdorazowo podczas intensywnych opadów śniegu oraz usuwanie sopli lodowych zwisających z dachu i parapetów okiennych, również w dni wolne od pracy; Ad 4) Sprzątanie terenu znajdującego się w ulicy Dubois bezpośrednio przyległego do ogrodzenia nieruchomości Technoparku o długości 93,39 m obejmującego: - chodnik położony wzdłuż ogrodzenia, furtki i bramy wjazdowej prowadzącej do nieruchomości przy ul. Dubois 114/116. - pas trawnika zlokalizowany pomiędzy ogrodzeniem a chodnikiem W zakres obowiązków Wykonawcy wchodzi: 4.1. Zamiatanie raz w tygodniu chodnika 4.2. Codzienne i bieżące odśnieżanie chodnika i posypywanie go piaskiem w okresie zaśnieżenia. 4.3. Koszenie raz na trzy tygodnie trawy w okresie od kwietnia do października wraz z usuwaniem skoszonej trawy 4.4. Grabienie raz w miesiącu liści w okresie jesiennym (wrzesień-listopad) wraz z usuwaniem liści Do obowiązków Wykonawcy należą ponadto: - bieżące dostawy środków czystości (środki do sprzątania, płyn do mycia naczyń, mydło w płynie, worki na śmieci) oraz artykułów higienicznych (papier toaletowy, ręczniki papierowe) - bieżące dostarczanie środków zapobiegających gołoledzi - bieżące dostarczanie sprzętu do odśnieżania Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie gospodarcze o powierzchni użytkowej 4,03 m2 zlokalizowane na piętrze budynku do celów przechowywania środków czystości, artykułów higienicznych i drobnego sprzętu porządkowego. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej budynku i terenu przed złożeniem oferty...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ATOS Sp. z o.o., ul. Widzewska 14, 90-229 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34568,64

  • Oferta z najniższą ceną: 34568,64 / Oferta z najwyższą ceną: 78113,83

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.