eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie opracowania pn. Strategia komunikacji wizerunkowej województwa dolnośląskiego w kraju i za granicą na lata 2009-2014 ze szczególnym uwzględnieniem EURO 2012 .

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-02

Wrocław: Wykonanie opracowania pn. Strategia komunikacji wizerunkowej województwa dolnośląskiego w kraju i za granicą na lata 2009-2014 ze szczególnym uwzględnieniem EURO 2012 .
Numer ogłoszenia: 345745 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219977 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7769397, faks 071 7769141, 7769702.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie opracowania pn. Strategia komunikacji wizerunkowej województwa dolnośląskiego w kraju i za granicą na lata 2009-2014 ze szczególnym uwzględnieniem EURO 2012 ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z następującymi wymogami: 1. Forma przedmiotu zamówienia: Wykonawca wykona wstępną wersję przedmiotu zamówienia i przekaże Zamawiającemu w formie elektronicznej w terminie do końca 3-go miesiąca od dnia podpisania umowy. Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu w terminie do końca 4-go miesiąca od dnia podpisania umowy wersję ostateczną przedmiotu zamówienia w postaci pisemnej: format A-4, oprawa bindowana, czcionka Times New Roman wielkość 12; w liczbie 3 egzemplarze oraz według następujących parametrów technicznych: w wersji elektronicznej na CD (format pdf) w liczbie 3 egzemplarze oraz 3 egzemplarze w wersji prezentacyjnej na CD zawierające plansze, grafiki, wykresy, itp.) Dodatkowo obiekty graficzne, które zostały wykonane w innych programach załączone w postaci plików programów źródłowych. 2. Struktura przedmiotu zamówienia: Struktura operacyjna strategii komunikacji wizerunkowej województwa dolnośląskiego powinna uwzględniać następujące etapy: a) Analiza czynników strategicznych ( sytuacja obecna /środowisko marketingowe/ ograniczenia/silne i słabe strony). b) Określenie i analiza grup docelowych. c) Analiza sytuacji konkurencyjnej i prognoza trendów w zakresie promocji regionów. d) Sformułowanie spójnej wewnętrznie idei przewodniej/wizji marki i określenie celów strategicznych, które pozwolą wypracować unikatowy wizerunek Dolnego Śląska. e) Analiza logo turystycznego Dolnego Śląska - Miś Ślężański - zbadanie rozpoznawalności logo i sugestie dotyczące jego dalszego wykorzystania ( ten punkt powinien odpowiedzieć na pytanie: czy logo ma funkcjonować nadal, czy należałoby z niego zrezygnować ? Jeśli tak, to czy zastąpić je innym znakiem i rozszerzyć na logo regionu ? ). f) Plany strategiczne i operacyjne dotyczące działań promocyjnych. g) Wytyczne dotyczące realizacji i kontroli działań / efektów ( wdrażanie, monitoring, ewaluacja, szacunkowe koszty kampanii promocyjnych na poszczególne lata w okresie 2009-2014 ( ze szczególnym naciskiem na 12 miesięcy poprzedzających EURO 2012 ). 3.Struktura dokumentu: a) Opracowanie o objętości min. 70 stron powinno powstać w oparciu o wyniki szeroko zakrojonych badań wizerunkowych w tym badań własnych, konsultacji społecznych, zebranych materiałów źródłowych i danych statystycznych na każdym etapie tworzenia strategii. Badania powinny dotyczyć mieszkańców Dolnego Śląska, mieszkańców odpowiednio wybranych województw Polski (min. pięciu) oraz turystów poza granicami kraju (min. trzech ). b) Opracowanie musi być powiązane ze Strategią Rozwoju Województwa Dolnośląskiego na lata 2000-2020, Programem Rozwoju Turystyki w Województwie Dolnośląskim na lata 2004 - 2013; Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, oraz dokumentem PERSPEKTYWA 2010 . c) Opracowanie musi uwzględniać, oprócz zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej EURO 2012, inne o podobnej skali i zasięgu wydarzenia, które mogłyby być realizowne w długofalowej perspektywie czasowej. d) Opracowanie powinno być spójne z pozostałymi działaniami promocyjnymi w województwie dolnośląskim, ze szczególnym uwzględnieniem działań promocyjnych Wrocławia-jako stolicy Dolnego Śląska oraz miasta o silnym wizerunku zewnętrznym. e) Opracowanie powinno uwzględniać przeprowadzoną w latach 2007-2008 kampanię pn Markowe produkty turystyczne Dolnego Śląska. 4. Do oferty Wykonawca musi dołączyć opis - konspekt przedstawiający sposób realizacji przedmiotu zamówienia w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny jego zawartości merytorycznej. Konspekt powinien odpowiadać strukturze przedmiotu zamówienia i zawierać max do 30 stron..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.30.00.00 - Projekt i realizacja badań oraz rozwój .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 240000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa Eskadra sp. z o.o., Ul. Jeleniogórska 17, 30-422 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 240000
  • Oferta z najniższą ceną: 181157.80 oferta z najwyższą ceną: 420290.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.