eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Dostawa odczynników laboratoryjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-05

Nowy Sącz: Dostawa odczynników laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 345740 - 2009; data zamieszczenia: 05.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Sączu , ul. Nawojowska 17A, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4435438, faks 018 4435732.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników laboratoryjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 12 części: 1. odczynniki chemiczne, 2. certyfikowane materiały odniesienia, 3. podłoża bakteriologiczne, 4. sączki, filtry, 5. wykrywacze rurkowe, 6. lateksy, 7. odczynniki bakteriologiczne, 8. wskaźniki kontroli sterylizacji, 9. szczepy wzorcowe bakterii, 10. szalki Petriego, 11. surowice diagnostyczne, 12. korki celulozowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00 - 24.49.65.00 24.49.63.00 - 24.49.63.00 36.71.20.00 - 36.71.20.00 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 24.45.15.10 - 24.45.15.10 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który : 1. Posiada uprawnienia do wykonania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia. 2. Posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w Części III. INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW w rozdziałach: Wymagane oświadczenia, dokumenty i Wykaz oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wwymienione warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy (załącznik nr 4). W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ustawy, należy przedstawić niżej wymienione dokumenty. Dokumenty te, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r (Dz.U.87, poz.605 i nr 188 z 2008 r. poz.1155) . w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane), mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykaz oświadczeń i dokumentów: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi czynności objętych postępowaniem oraz wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku, gdy Wykonawcą jest spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość zamówienia przedstawiona w ofercie przekracza dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego spółki, wymaga się przedłożenia uchwały Wspólników, zgodnie z art. 230 ustawy z dnia 15 września 2000 r. - Kodeks spółek handlowych (Dz. U. nr 94, poz. 1037). 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 4. Wykaz dostaw objętych przedmiotem zamówienia zrealizowanych w ostatnich trzech latach. (załącznik nr 5 do SIWZ) 5. Oświadczenie o posiadaniu dokumentów uprawniających do wprowadzenia oferowanych wyrobów do obrotu i użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami wymienione w SIWZ Część I Przedmiot zamówienia oraz zobowiązanie się do ich dostarczenia wraz z dostawą zamówionego towaru. (załącznik nr 7 do SIWZ ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse.krakow.pl/nowysacz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Sączu ul. Czarnieckiego 19 pok. Nr 14 sekcja administracyjno-techniczna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Sączu ul. Nawojowska 17A pok. Nr 1 kancelaria..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.