eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › ZC/2/2011 - Dostawa środków do utrzymania czystości na I półrocze 2011 r.



Ogłoszenie z dnia 2011-03-03

Lublin: ZC/2/2011 - Dostawa środków do utrzymania czystości na I półrocze 2011 r.
Numer ogłoszenia: 34568 - 2011; data zamieszczenia: 03.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Lubelska, ul. Nadbystrzycka 38D, 20-618 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5384633, faks 081 5384372.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZC/2/2011 - Dostawa środków do utrzymania czystości na I półrocze 2011 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa środków do utrzymania czystości na I półrocze 2011 r. Zadanie 1: Środki czystości zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, Zadanie 2: Profesjonalne środki myjąco- pielęgnujące zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, Zadanie 3: Ręczniki papierowe, papier toaletowy zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, Zadanie 4: Ręczniki i ścierki zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, Zadanie 5: Worki na śmieci zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, Zamówienie poniżej 193 000 Euro.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.51.40.00 - Bielizna toaletowa i kuchenna 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Środki czystości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Waldemar Kruszyński, zam. Lublin, ul. Krańcowa ..., prowadzący działalność gospodarcza p.n. Przedsiębiorstwo Handlu Hurtowego Waldemar Kruszyński, ul. Łęczyńska 53, 20-313 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59547,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51700,09

  • Oferta z najniższą ceną: 51700,09 / Oferta z najwyższą ceną: 57032,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Profesjonalne środki myjąco-pielegnujące

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bogdan Oleszczak, zam. Lublin, ul. M.Ćwiklińskiej..., prowadzący działalność gospodarczą p.n. PPHU Sanimex Bogdan Oleszczak, ul. Gospodarcza 44H, 20-211 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9586,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9650,59

  • Oferta z najniższą ceną: 9650,59 / Oferta z najwyższą ceną: 9999,02

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Ręczniki papierowe, papier toaletowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BDS Piotr Brus, Dariusz Drączkowski Spółka Jawna, ul. Garbarska 16, 20-340 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59102,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67138,50

  • Oferta z najniższą ceną: 66742,45 / Oferta z najwyższą ceną: 68890,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Ręczniki i ścierki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ALBEL A.Semeniuk, A. i A.Borowiec Sp.J., ul. Mickiewicza 41, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6929,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5619,20

  • Oferta z najniższą ceną: 5619,20 / Oferta z najwyższą ceną: 6341,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Worki na śmieci

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo ANNEX Sp. z o.o., ul. Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5595,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5221,40

  • Oferta z najniższą ceną: 5221,40 / Oferta z najwyższą ceną: 7015,60

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa środków do utrzymania czystości, a więc usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych, która została wyceniona na kwotę brutto 173 136,10 zł. Wartość ta jest mniejsza niż kwoty progowe/ unijne. Według wiedzy zamawiającego jest wielu wykonawców, którzy w ramach prowadzonej przez nich działalności gospodarczej są w stanie zrealizować przedmiot zamówienia, a zapraszając do składania ofert 11 wykonawców zostanie zapewniona konkurencyjność.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.