eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa mikrokuwet, krwi kontrolnej do oznaczania Hb oraz dzierżawa 14 szt. hemoglobinometrów najnowszej generacji przez okres 36 miesięcy dla RCKIK we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-02

Wrocław: Dostawa mikrokuwet, krwi kontrolnej do oznaczania Hb oraz dzierżawa 14 szt. hemoglobinometrów najnowszej generacji przez okres 36 miesięcy dla RCKIK we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 345641 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu , ul. Czerwonego Krzyża 5/9, 50-345 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3715810, faks 071 3281713.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mikrokuwet, krwi kontrolnej do oznaczania Hb oraz dzierżawa 14 szt. hemoglobinometrów najnowszej generacji przez okres 36 miesięcy dla RCKIK we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mikrokuwet, krwi kontrolnej do oznaczania Hb oraz dzierżawa 14 szt. hemoglobinometrów najnowszej generacji przez okres 36 miesięcy dla RCKIK we Wrocławiu, tzn.: 1. Mikrokuwet do oznaczania HGB na hemoglobinometrach - w ilości 98.600 sztuk. 2. Krwi kontrolnej na trzech poziomach: Normal, Low, High- w ilości po 18 ampułek z każdego poziomu krwi kontrolnej przez okres 36 miesięcy. 3. Dzierżawa hemoglobinometrów najnowszej generacji - w ilości 14 sztuk. 4. Wymagania dotyczące mikrokuwet do oznaczania HGB na hemoglobinometrach: a) termin ważności mikrokuwet wynosi 24 miesiące, a po otwarciu opakowania z mikrokuwetami - minimum 3 miesiące. 5.Wymagania dotyczące krwi kontrolnej: a) termin ważności krwi kontrolnej po otwarciu ampułki - minimum 28 dni. 6.Wymagania dotyczące hemoglobinometrów : a) parametr mierzony- stężenie hemoglobiny we krwi włośniczkowej oraz krwi żylnej b) zakres pomiarowy- 0-256 g/L (0-25,6 g/dL) c) objętość próbki- 10 ?L d) czas pomiaru- 25-60 sekund e) dokładność pomiaru- ? 0,1 g/dL f) automatyczna transmisja danych z urządzenia do programu Bank Krwi. g) czytniki kodów kreskowych umożliwiające odczytywanie danych kodów paskowych w standardzie ISBT 128 h) możliwość wprowadzania nr -u donacji bez czytnika kodów kreskowych. i) możliwość powtórzenia badania tej samej próbki z tym samym kodem kreskowym i wydania wyniku ostatecznego. j) możliwość wpisania komentarza przy otrzymanym wyniku. k) możliwość gromadzenia, przetwarzania i przechowywania danych w pamięci hemoglobinometru (pamięć minimum 600 badań). l) możliwość zdefiniowania operatora (nazwisko, imię, kod, data aktywacji i dezaktywacji). m) możliwość określenia poziomu dostępu dla danego operatora hemoglobinometru (określenie praw do wszystkich funkcji hemoglobinometru). n) możliwość wprowadzania do pamięci hemoglobinometru danych o krwi kontrolnej (nr serii, data ważności, poziom, zakres wartości dopuszczalnych). o) możliwość prowadzenia kontroli jakości badań (dołączenie kuwety kontrolnej do każdego urządzenia, możliwość zapisu wyników kuwety kontrolnej oraz możliwość zapisu krwi kontrolnej low, high, normal w pamięci urządzenia, transmisja danych z kontroli jakości do systemu komputerowego, wydruki miesięczne w postaci graficznej). p) bezpłatna instalacja, uruchomienie i coroczna walidacja urządzeń w czasie trwania umowy oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń, zakończona podpisaniem protokołu przekazania. q) 36- miesięczna gwarancja na urządzenia. r) zapewniony w czasie trwania gwarancji bezpłatny autoryzowany serwis urządzeń, przy czym czas przyjazdu i ustalenia usterek lub uszkodzeń określamy na 24 godziny od momentu zgłoszenia usterki. Czas niezbędny do usunięcia usterek lub uszkodzeń nie może przekraczać 48 godzin od daty zgłoszenia. s) szkolenie pracowników- użytkowników hemoglobinometrów. t) zapewnienie opakowań transportowych dla hemoglobinometrów na ekipy wyjazdowe. u) instrukcja obsługi w języku polskim niezbędna do prawidłowego korzystania z hemoglobinometrów. v) urządzenie musi być dopuszczone do obrotu na rynku polskim w) możliwość zasilania hemoglobinometru na baterie oraz na prąd. 7. Inne wymagania: 7.1. Dołączenie świadectwa dopuszczenia do obrotu (certyfikat jakości) do każdej serii mikrokuwet w momencie dostawy. 7.2. Dołączenie świadectwa dopuszczenia do obrotu (certyfikat jakości) do każdej serii krwi kontrolnej (low, high, normal) w momencie dostawy. 7.3. Mikrokuwety, krew kontrolna oraz dzierżawione hemoglobinometry muszą być dopuszczone do obrotu na rynku polskim. 8. Termin i miejsce wykonania zamówienia. 8.1.Terminy dostaw: a) dostawa dzierżawionych hemoglobinometrów - 10 dni od dnia podpisania umowy. b) dostawy mikrokuwet i krwi kontrolnej odbywać się będą sukcesywnie przez okres 36 miesięcy, wg składanych za pośrednictwem fax-u lub telefonicznie zamówień, określających faktyczne potrzeby Zamawiającego - dostawa powinna nastąpić najpóźniej w czwartym dniu licząc od daty złożenia zamówienia lub zgodnie z terminem ustalonym na zamówieniu. 8.2. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego tj. Wrocław, ul. Czerwonego Krzyża 5/9. Do obowiązków Wykonawcy należy dostarczyć przedmiot zamówienia do magazynu mieszczącego się w siedzibie Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 13.00 transportem zapewnionym przez Wykonawcę i na jego koszt. 9.Termin płatności: a) -za każdorazową dostawę mikrokuwet i krwi kontrolnej wykonaną zgodnie z umową, wynosi 30 dni od daty dostawy i wystawienia faktury VAT, b) -z tytułu czynszu dzierżawnego urządzenia - 30 dni licząc od ostatniego dnia miesiąca, którego płatność dotyczy, na podstawie faktur VAT doręczonych Zamawiającemu.10.1..Płatność będzie dokonywana przelewem na wskazane w fakturze konto Wykonawcy. Zakres zamówienia - 36 miesięcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże się uprawnieniami lub czynnościami potwierdzonymi dokumentami wydanymi zgodnie z wymaganiami określonymi w §1, pkt 1 oraz w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie lub oświadczenie wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, 2) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, pkt. 1-10, ust 2 Ustawy P.z.p., 3) Wykonawcy, których oferta została wybrana, przedłożą przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowę regulującą współpracę tych wykonawców. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. III. SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Wykonawca musi dołączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 1.). 3. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2.). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium. (jeżeli wadium jest wniesione w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub w poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy dołączyć do oferty oświadczenie Wykonawcy o wybranej formie dokumentu wadialnego, który zostanie złożony w formie oryginału w sekretariacie Zamawiającego tj. w pokoju nr S.3.07 A do dnia 11.12.2008 r. do godz. 09:00). 6. Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 3.) 7. Zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 4.) 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane powinien złożyć odpowiednio dokumenty zgodnie z § 2. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty niżej wymienione dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a) deklaracja zgodności CE z normami UE potwierdzająca oznakowanie oferowanych wyrobów medycznych znakiem CE zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896. ze zm.) b) specyfikacja techniczna oferowanego hemoglobinometru. Ww. dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (oprócz dokumentu z poz.1). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-wroclaw.rckik.com.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu ul. Czerwonego Krzyża 5/9 50-345 Wrocław, Dział Administracyjno-Gospodarczy, III piętro, pokój S. 4. 05..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu, ul. Czerwonego Krzyża 5/9 50-345 Wrocław, Sekretariat pok. S.3.07A..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.