eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejów › Wykonywanie obsługi informatycznej Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-02

Jędrzejów: Wykonywanie obsługi informatycznej Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie
Numer ogłoszenia: 345635 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Jędrzejowie , ul. 11 Listopada 83, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 386 37 41, faks 0-41 386 37 42.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatjedrzejow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie obsługi informatycznej Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiot zamówienia: Wykonywanie obsługi informatycznej Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie w roku 2009. 3.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. 3.3.Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV: 72260000-5,72700000-7,72300000-1,72310000-1. 3.4.Adres strony internetowej, na której zostanie zamieszczona SIWZ: www.powiatjedrzejow.pl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00-5, 72.70.00.00-7, 72.30.00.00-1, 72.31.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. O zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 1.2. O zamówienie publiczne mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące szczegółowe warunki: 1.2.1. zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na wykonanie obsługi informatycznej tożsamej z przedmiotem zamówienia oraz złożą dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie 1.2.2. posiadają praktyczną znajomość: zasad prowadzenia Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, oraz obsługiwania i administrowania niżej wyszczególnionego oprogramowania: - EwOpis i EwMapa - do prowadzenia ewidencji gruntów i budynków; - Ośrodek - do ewidencjonowania dokumentacji i zarządzania dokumentami państwowego zasobu geodezyjnego; - Bank Osnów - zawierający informacje o punktach osnowy geodezyjnej; - obsługa i administracja systemów operacyjnych: Windows 2003 Server, Windows NT, Windows XP (wersje Proffesional, Home) oraz wcześniejszych wersji systemów operacyjnych serii Windows i DOS; - administracja baz danych: Oracle; FireBird; - obsługa i administracja oprogramowania do kontroli stanu ewidencji gruntów i budynków, w tym: V-SWDE, V-RAPORTER; V-IPE; A-SWDE, SWDE-Topo, Raporter, SWDE Konwertor, LPIS-SWDE; 1.2.3. posiadają aktualne certyfikaty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia 1.3.Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metodą spełnia - nie spełnia. 1.4.Wykaz dokumentów, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zawiera rozdz. IX SIWZ 1.5. Zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.5.1.W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz musi spełniać warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy i pkt 1.2 niniejszego rozdziału, a także muszą spełniać łącznie warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2-3 ustawy. 1.5.2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty; 1.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.1.2. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.1.3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.1.4. oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 2 do SIWZ, 1.1.5. referencje od poprzednich zamawiających poświadczone przez geodetę powiatowego potwierdzające, że usługi zostały wykonane z należytą starannością ( załącznik nr 4 do SIWZ ) 1.1.6. wykaz wykonanych usług dotyczących przedmiotu zamówienia w okresie co najmniej ostatnich 3 lat przedstawiony w załączniku nr 6 SIWZ. 1.1.7. Kopia certyfikatu kompetencji w zakresie technologii dostosowania danych Ewidencji Gruntów i Budynków do wymogów Zintegrowanego Systemu Katastralnego. 1.1.8. Kopia certyfikatu kompetencji w zakresie administrowania systemem Integrującej Platformy Elektronicznej i Powszechnej Taksacji Nieruchomości ( uprawnienia administratora II poziomu). 1.2. Wykonawca parafuje każdą stronę projektu umowy stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ. 1.2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 1.2.2.. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.3. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum / spółkę cywilną warunki określone w rozdziale VIII specyfikacji muszą spełniać łącznie wszyscy uczestnicy konsorcjum/ spółki cywilnej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatjedrzejow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jędrzejowie u. 11 Listopada 83, 28-300 Jędrzejów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jędrzejowie u. 11 Listopada 83, 28-300 Jędrzejów pok. 10 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.