eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zaniemyśl › Zagospodarowanie i remont budynku garażowego w Łęknie ul. Poznańska 12 z przeznaczeniem do nowych funkcji użytkowych (Ośrodek Pomocy Społecznej).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-01

Ogłoszenie nr 34562 - 2017 z dnia 2017-03-01 r.

Zaniemyśl: Zagospodarowanie i remont budynku garażowego w Łęknie ul. Poznańska 12 z przeznaczeniem do nowych funkcji użytkowych (Ośrodek Pomocy Społecznej).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 5212 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zaniemyśl, krajowy numer identyfikacyjny 63125818700000, ul. ul. Średzka  9, 63020   Zaniemyśl, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 612 857 580, faks 612 857 747, e-mail inwestycje@zaniemysl.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zaniemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie i remont budynku garażowego w Łęknie ul. Poznańska 12 z przeznaczeniem do nowych funkcji użytkowych (Ośrodek Pomocy Społecznej).

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje prace związane z zagospodarowaniem i remontem budynku garażowego z przeznaczeniem do nowych funkcji użytkowych, termomodernizacje całego obiektu oraz jego rozbudowę o nową strefę wejścia. Wykonać należy: 1. Budowę wiatrołapu - obejmuje stolarkę drzwiową, zadaszenie, instalacje wewnętrzne, dojście do wiatrołapu 2. Roboty modernizacyjne - rozbudowa mediów w oparciu o istniejące uzbrojenie znajdujące się w budynku: Zaopatrzenie w wodę z istniejącego przyłącza Ciepła woda z projektowanej kotłowni gazowej Instalacje elektryczne - z istniejącego przyłącza Odprowadzenie ścieków do istniejącej kanalizacji sanitarnej centralne ogrzewanie - z projektowanej kotłowni gazowej wentylacja - z projektowanej centrali wentylacyjnej sieci teleinformatycznej, instalacji SSWiN itp. Wszystkie instalacje wykonać jako nowe. Dobór elementów, sposób montażu oraz przebieg poszczególnych instalacji opisano w projekcie budowlanym. 3. Roboty termomodernizacyjne: prace przygotowawcze, zamurowania, izolacja przeciwwilgociowa ścian fundamentowych i strefy cokołu, docieplenie: strefy cokołu, ścian zewnętrznych, stropodachu wentylowanego oraz niewentylowanego elementy dekarskie i ślusarskie, stolarka okienna, instalacja odgromowa, opaski, kolorystyka. 4. zagospodarowanie terenu: wykonanie chodników, miejsc parkingowych, itp. Dokładny zakres prac zawarty jest w dokumentacji projektowej. Zamawiający załącza dokumenty dodatkowe jak przedmiary, obejmujące wszystkie roboty do wykonania zgodnie z obowiązującymi normami i najlepszą wiedzą techniczną, kosztorys ofertowy do wypełnienia. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie ryczałtowe. Zamawiający wymaga minimum 3 letniej (36 miesięcznej) gwarancji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45215222-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT526941.17
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Ewa Błaszczyk,  wolicawilczki@onet.pl,  ul. Poznańska 42,  63-040,  Nowe Miasto n/Wartą,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 648137.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 648137.64
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 983963.09
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.