eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łazy › Wykonanie numeracji i ewidencji dróg publicznych kategorii gminnej w granicach administracyjnych miasta i gminy Łazy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-20

Łazy: Wykonanie numeracji i ewidencji dróg publicznych kategorii gminnej w granicach administracyjnych miasta i gminy Łazy.
Numer ogłoszenia: 34557 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Łazy, ul. Traugutta 15, 42-450 Łazy, woj. śląskie, tel. 032 6729326.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lazy.bip.jur.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie numeracji i ewidencji dróg publicznych kategorii gminnej w granicach administracyjnych miasta i gminy Łazy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie numeracji i ewidencji dróg publicznych kategorii gminnej w granicach administracyjnych miasta i gminy Łazy zawierającej: wykaz dróg, książki dróg, dzienniki objazdu, plany liniowe dróg, oraz wszelkich niezbędnych opracowań zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonanie w systemie referencyjnym numeracji i ewidencji dróg gminnych ok. 35 km na terenie miasta Łazy i ok. 105,5 km na terenie wiejskim gminy Łazy, pow. Zawiercie, woj. Śląskie wraz z dostarczeniem oprogramowania stanowiącego narzędzie do wprowadzania i edycji wprowadzanych danych oraz generowania zestawień wraz z wprowadzanymi danymi i z zastosowaniem odpowiednich zabezpieczeń przed utratą danych i przeszkoleniem 2 pracowników. Wykonanie map ściennych techniczno - eksploatacyjnych: - w skali 1: 10 000 dla ulic na terenie miasta i gminy wraz z nazwami laminowanej /2 szt./. Wykonanie map dróg miasta i gminy Łazy w formie książkowej format A-3 laminowanej w skali 1:5 000 z podziałem na sołectwa, długościami i powierzchnią każdej drogi / 1 szt./ Mapy powinny być z wydrukiem kolorowym z zaznaczeniem na nich przebiegu dróg gminnych, powiatowych i wojewódzkich dla dróg gminnych, numeru i kierunku przebiegu dróg Program do wykonania i prowadzenia numeracji i ewidencji dróg oraz struktura danych w programie musi być zgodna z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom /Dz. U. z dnia 25 kwietnia 2005 r. Nr 67, poz. 582/ a wprowadzanie i uzupełnianie nowych danych ewidencyjnych powinno się odbywać bez konieczności wykonywania dodatkowych opracowań. Program musi umożliwiać generowanie danych w sposób zgodny z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie trybu sporządzania informacji oraz gromadzenia i udostępniania danych o sieci dróg publicznych, obiektach mostowych, tunelach oraz promach /Dz. U. z dnia 25 kwietnia 2005 r. Nr 67, poz. 583/. Program musi umożliwiać export danych do plików tekstowych. Program musi posiadać możliwość ewidencjonowania nowo powstałych dróg i dokonywania we własnym zakresie powstałych zmian. Ewidencję należy założyć na podstanie dokładnych pomiarów terenowych w pasie drogowym oraz na podstawie pozyskanej przez Wykonawcę dokumentacji ze Starostwa Powiatowego Zawiercie. Szczegółowy zakres danych wymaganych przy ewidencjonowaniu dróg przedstawia załącznik Nr 1 do SIWZ Szczegółowy wykaz dróg objętych numeracją i ewidencją przedstawia załącznik Nr 2 do SIWZ Zamówienie ma być dostosowane do sprzętu, na którym będzie zainstalowany program zgodnie z parametrami przedstawionymi w załączniku Nr 3 do SIWZ Przeszkolenie dwóch pracowników w zakresie obsługi programu. Ewidencję każdej drogi należy wykonać w formie elektronicznej oraz w formie papierowej w 2 egz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.31.90.00 - Usługi dostarczania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.90.00 - Usługi dostarczania danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, 2.udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwóch zamówień polegających na wykonaniu numeracji i ewidencji dróg w systemie referencyjnym o zakresie nie mniejszym jak 100 km jedno, potwierdzonym dokumentami od zamawiających że zamówienia zostały wykonane należycie; 3.zapewnią w zespole projektowym udział co najmniej dwóch osób: - jednej z uprawnieniami budowlanymi w branży drogowej posiadającej aktualny wpis do Izby Architektów. - jednej z uprawnieniami zawodowymi w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków : a) oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej w/w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. c) wykaz zawierający wykonanie co najmniej dwóch zamówień polegających na wykonaniu numeracji i ewidencji dróg w systemie referencyjnym o zakresie nie mniejszym jak 100 km jedno ,wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ d) wykaz osób, które będą brały udział w pracach projektowych wraz z uprawnieniami budowlanymi i geodezyjnymi oraz zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającymi ich przynależność do izby na dzień składania ofert, oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert lub innego dokumentu, z którego wynika przynależność do ww. izby i posiadanie ww. ubezpieczenia; e) wypełniony druk FORMULARZ CENOWY stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. f) wycenę prac projektowych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lazy.bip.jur.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łazach ul.Traugutta 15, 42-450 Łazy pokój 303.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawijacego Sekretariat Urzędu Miejskiego w Łazach..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.