eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stoczek Łukowski › Zakup pomocy dydaktycznych i innego sprzętu niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno - komunikacyjnych dla szkoły podstawowej w Starej Róży w ramach Rządowego programu Cyfrowa Szkoła

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-13

Stoczek Łukowski: Zakup pomocy dydaktycznych i innego sprzętu niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno - komunikacyjnych dla szkoły podstawowej w Starej Róży w ramach Rządowego programu Cyfrowa Szkoła
Numer ogłoszenia: 345558 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stoczek Łukowski , Pl. T. Kościuszki 1, 21-450 Stoczek Łukowski, woj. lubelskie, tel. 025 7970182, faks (025) 797 00 47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stoczeklukowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pomocy dydaktycznych i innego sprzętu niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno - komunikacyjnych dla szkoły podstawowej w Starej Róży w ramach Rządowego programu Cyfrowa Szkoła.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych dla Szkoły Podstawowej w Starej Róży w ramach Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych Cyfrowa szkoła. Dostawa powinna zostać zrealizowana jednorazowo do Zespołu Oświatowego w Starej Róży, Stara Róża, 21-450 Stoczek Łukowski, powiat łukowski, województwo lubelskie. Zamówienie obejmuje zakup wymienionych poniżej pomocy dydaktycznych i sprzętu: 1) przenośny komputer ucznia - 10 szt. 2) przenośny komputer nauczyciela - 8 szt. 3) szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów dla uczniów posiadająca funkcję ładowania baterii (szafa stojąca i wózek) - 2 szt. 4) sieciowe urządzenie wielofunkcyjne umożliwiające co najmniej drukowanie, kopiowanie, scanowanie - 2 szt. 5) drukarka - 2 szt. 6) skaner 1 szt. 7) tablica interaktywna - 2 szt. 8) systemem mocowania kompatybilny z tablicami interaktywnymi - 2 szt. 9) projektor krótkoogniskowy - 2 szt. 10) głośniki - 10 szt. 11) projektor multimedialny - 2 szt. 12) ekran projekcyjny - 3 szt. 13) wizualizer - 1 szt. 14) kontroler WLAN zarządzający siecią bezprzewodową - 1 szt. 15) punkt dostępowy będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej - 3 szt. 16) ruter z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań - 1 szt. 17) System do zbierania i analizowania odpowiedzi - 1 szt. Zakres zadania obejmuje zakup i dostawę przedmiotu zamówienia wraz z jego instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem kadry dydaktycznej w zakresie obsługi zakupionego sprzętu. Szczegółowy wykaz sprzętu będącego przedmiotem zamówienia oraz jego specyfikacja techniczna załącznik nr 2 do SIWZ. Dostarczony sprzęt ma być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2012 r., nieregenerowany, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, wolny od wad, wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie może nosić śladów używania oraz musi być dopuszczony do użytkowania w placówkach oświatowych, wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Winien spełniać wymogi norm UE (w przypadku komputerów przenośnych wymogi normy Energy Star 5.0), posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, deklaracje CE, certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu. Dostarczony sprzęt ma posiadać niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 38.65.21.00 - Projektory 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu 48.81.31.00 - Elektroniczne tablice informacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o złożone dokumenty i informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonym przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunek Wykonawca spełnia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 dostawę o charakterze i zakresie podobnym do przedmiotowego zamówienia oraz o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunek Wykonawca spełnia. Dla spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, ekonomicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunek Wykonawca spełnia. Dla spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, ekonomicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem ekonomicznym i finansowym do wykonania zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunek Wykonawca spełnia. Dla spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, ekonomicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a. Formularz przedłożenia oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, b. Uproszczony kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie formularza ofertowo - cenowego, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; c. Szczegółowe dane techniczne oferowanego wyposażenia w postaci dokumentacji technicznych, zdjęć, rysunków, homologacji i innych dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ; d. Wykaz ewentualnych podwykonawców oraz tych części przedmiotu zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom. Przepisy określone w punkcie V.1.c SIWZ stosuje się odpowiednio; e.Podpisany przez Wykonawcę wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia umowne, które mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy: a. wynagrodzenie Wykonawcy b. termin płatności, c. termin zakończenia realizacji, d. forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków: a. Zmiany stawki podatku VAT na przedmiot zamówienia, b. Zmiany podwykonawcy wykazanego do wykonania części zamówienia; c. Zmiany personelu kierowniczego wykonawcy; d. Wystąpienia nieprzewidzianych warunków fizycznych; e. Konieczności zmiany harmonogramu dostaw, na skutek działania siły wyższej, zdarzeń losowych oraz działań władz i organów Państwa;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stoczeklukowskiug.bip.e-zeto.com/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stoczek Łukowski, Pl. T. Kościuszki 1, 21-450 Stoczek Łukowski, pok. 2 do dnia: 21.09.2012 r., za wyjątkiem dni wolnych od pracy, w godz. 8:00 - 15:00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2012 godzina 12:45, miejsce: Urząd Gminy w Stoczku Łukowskim, 21-450 Stoczek Łukowski, Plac Tadeusza Kościuszki 1, pokój nr 102 na I piętrze budynku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany w ramach rządowego programu CYFROWA SZKOŁA.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.