eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników/uczestniczek projektu pn.Systemowy Projekt Aktywizacji - SPA w Bytomiu z podziałem na trzy części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Bytom: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników/uczestniczek projektu pn.: Systemowy Projekt Aktywizacji - SPA w Bytomiu z podziałem na trzy części
Numer ogłoszenia: 345546 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3886740, 032 3886700, faks 032 2818093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna m.Bytomia działająca w formie jednostki budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników/uczestniczek projektu pn.: Systemowy Projekt Aktywizacji - SPA w Bytomiu z podziałem na trzy części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem nin. zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie wskazanych poniżej kursów dla osób nieaktywnych zawodowo i bezrobotnych, znajdujących się w wieku aktywności zawodowej, które korzystają ze świadczeń pomocy społecznej i podlegają wykluczeniu społecznemu lub są zagrożone wykluczeniem. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pod nazwą: Systemowy Projekt Aktywizacji - SPA w Bytomiu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na następujące części: część A: Kurs opiekuna/opiekunki osób starszych i niepełnosprawnych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do Specyfikacji; cześć B: Kurs pracownika małej gastronomii - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik B do Specyfikacji; cześć C: Kurs operatora wózków jezdniowych z modułem wymiany butli gazowej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik C do Specyfikacji 3.Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Istotne postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 6 do specyfikacji.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na przeprowadzeniu kursu w zakresie odpowiadającym opisowi przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich części).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę lub usługi polegające na przeprowadzeniu szkolenia: - w przypadku części A: z zakresu sprawowania opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi zrealizowaną na kwotę co najmniej 8.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodu, wskazującego, że usługa została wykonana należycie; - w przypadku części B: pozwalającego podjąć pracę w gastronomii na kwotę co najmniej 6.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodu, wskazującego, że usługa została wykonana należycie; - w przypadku części C: pozwalającego podjąć pracę na stanowisku operatora wózków jezdniowych zrealizowaną na kwotę co najmniej 5.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodu, wskazującego, że usługa została wykonana należycie. 2. Wykonawca może polegać w zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - w zakresie określonym art. 26 ust. 2b ustawy. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument zobowiązania powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. UWAGA: W przypadku gdy Wykonawca w zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu powoła się na potencjał podwykonawcy, a w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dokona zmiany podwykonawcy lub zrezygnuje z podwykonawcy, zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż określonym w ust. 1. 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie dostarczonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ wg formuły: spełnia - nie spełnia. Przedłożone dokumenty muszą zawierać potwierdzenie każdego elementu określonego w warunku. 4. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyższej;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty; 2) szczegółowa wycena zamówienia dla danej części zamówienia stanowiąca odpowiednio załącznik nr 1A i/lub 1B i/lub 1C do specyfikacji; 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do specyfikacji); oraz - jeżeli dotyczy: 4) dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku gdy o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub innego dokumentu, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 6) dowód/dowody wskazujący/-ce, iż zasoby podmiotu trzeciego, na które powołuje się Wykonawca zostaną mu udostępnione do realizacji zamówienia, np. pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z którego/-ych w szczególności wynika, co następuje: a) kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, b) jaki jest zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, c) czego konkretnie dotyczy zobowiązanie, d) w jaki sposób będzie wykonywane zobowiązanie, e) jakiego zakresu dotyczy zobowiązanie. W sytuacji, gdy przedmiotem zobowiązania są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie przedmiotu zamówienia (np. doświadczenie) konieczne jest wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu przedmiotu zamówienia. Dokument/dokumenty dotyczące zobowiązania podmiotu trzeciego należy złożyć w oryginale (do tego celu można wykorzystać załącznik nr 7 do specyfikacji).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - miejsce realizacji kursu (kryterium szczegółowo opisane w cz. XV ust. 2 specyfikacji) - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy, tj. w sytuacji wystąpienia następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów; 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia brutto, w tym cen jednostkowych brutto, w przypadku zmiany obowiązujących przepisów dotyczących podatku VAT; 3) konieczność wprowadzenia zmian do umowy będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących POKL lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej i/lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, nie mających wpływu na cenę przedmiotu umowy; 4) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy, bądź zrezygnowania z podwykonawcy. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego potencjał Wykonawca powoływał się w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 2; 5) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia, jeżeli dochowanie terminu określonego w § 2 ust. 1 niniejszej umowy jest niemożliwe z uwagi na przedłużającą się procedurę przetargową. W sytuacji gdy od dnia zawarcia umowy do terminu wykonania przedmiotu umowy pozostał okres krótszy niż 40 dni wówczas Wykonawca może domagać się przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o ilość dni brakujących do zachowania ww. terminu; 6) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany miejsca realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy, pod warunkiem zachowania standardu zgodnego z wymogami specyfikacji. W sytuacji, gdy pierwotnie wskazanym miejscem odbywania zajęć była gmina Bytom, wskazana nowa lokalizacja musi znajdować się w obrębie gminy Bytom. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w formie aneksu, za wyjątkiem sytuacji opisanej w ust. 1 pkt 6, wynikającej z zagrożenia żywiołem, dla ważności zmian, strony dokonają niezwłocznego ich potwierdzenia na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Bytomiu ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom, Dział Administracyjny, II piętro, pokój nr 131.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Bytomiu ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom, Dział Administracyjny, II piętro, pokój nr 131.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach PO KL - projektu pod nazwą: Systemowy Projekt Aktywizacji - SPA w Bytomiu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ A: Kurs opiekuna/opiekunki osób starszych i niepełnosprawnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników/uczestniczek: maksymalnie 13 osób dorosłych - uczestników/uczestniczek projektu. Liczba dzieci wymagających opieki: maksymalnie 1 dziecko w wieku żłobkowo-przedszkolnym. UWAGA: 1. Wskazana liczba uczestników/uczestniczek/dzieci może ulec zmniejszeniu z przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć. 2. Zamawiający dopuszcza, po uprzednim powiadomieniu o tym fakcie Zamawiającego, dołączenie uczestników/uczestniczek kursu do innych grup szkoleniowych o zbieżnej tematyce organizowanych przez Wykonawcę. Czas trwania: zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, lecz nie później niż do dnia 19.12.2014 r. Miejsce odbywania zajęć: miasto Bytom i/lub okolice. Liczba godzin zajęć: 160 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. UWAGA: 1. Zamawiający przez godzinę rozumie godzinę lekcyjną trwającą 45 min. 2. Liczba godzin zajęć w danym dniu szkoleniowym powinna wynosić od 6 do 8 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. miejsce realizacji kursu (kryterium szczegółowo opisane w cz. XV ust. 2 specyfikacji) - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ B: Kurs pracownika małej gastronomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników/uczestniczek: maksymalnie 6 osób dorosłych - uczestników/uczestniczek projektu. UWAGA: 1. Wskazana liczba uczestników/uczestniczek może ulec zmniejszeniu z przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć. 2. Zamawiający dopuszcza, po uprzednim powiadomieniu o tym fakcie Zamawiającego, dołączenie uczestników/uczestniczek kursu do innych grup szkoleniowych o zbieżnej tematyce organizowanych przez Wykonawcę. Czas trwania: zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, lecz nie później niż do dnia 19.12.2014 r. Miejsce odbywania zajęć: miasto Bytom i/lub okolice. Liczba godzin zajęć: 160 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. UWAGA: 1. Zamawiający przez godzinę rozumie godzinę lekcyjną trwającą 45 min. 2. Liczba godzin zajęć w danym dniu szkoleniowym powinna wynosić od 6 do 8 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. miejsce realizacji kursu (kryterium szczegółowo opisane w cz. XV ust. 2 specyfikacji) - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część C: Kurs operatora wózków jezdniowych z modułem wymiany butli gazowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników/uczestniczek: maksymalnie 7 osób - uczestników/uczestniczek projektu. Liczba dzieci wymagających opieki: maksymalnie 2 dzieci w wieku przedszkolnym. UWAGA: 1. Wskazana liczba uczestników/uczestniczek/dzieci może ulec zmniejszeniu z przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć. 2. Zamawiający dopuszcza, po uprzednim powiadomieniu o tym fakcie Zamawiającego, dołączenie uczestników/uczestniczek kursu do innych grup szkoleniowych o zbieżnej tematyce organizowanych przez Wykonawcę. Czas trwania: zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, lecz nie później niż do dnia 19.12.2014 r. Miejsce odbywania zajęć: miasto Bytom i/lub okolice. Liczba godzin zajęć: 67 godzin dla każdego uczestnika/uczestniczki, w tym 52 godzin zajęć teoretycznych oraz 15 godzin zajęć praktycznych, przy czym w ramach zajęć praktycznych każdy uczestnik/uczestniczka musi odbyć 7 godzin indywidualnych jazd wózkiem. UWAGA: 1. Zamawiający przez godzinę rozumie godzinę lekcyjną trwającą 45 min. 2. Liczba godzin zajęć w danym dniu szkoleniowym powinna wynosić od 6 do 8 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. miejsce realizacji kursu (kryterium szczegółowo opisane w cz. XV ust. 2 specyfikacji) - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.