eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszana › OPRACOWANIE ZMIANY FRAGMENTU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY MSZANA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-05

Mszana: OPRACOWANIE ZMIANY FRAGMENTU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY MSZANA
Numer ogłoszenia: 345524 - 2009; data zamieszczenia: 05.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Mszana , ul. 1 Maja 81, 44-325 Mszana, woj. śląskie, tel. 032 4759740, 4759755.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE ZMIANY FRAGMENTU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY MSZANA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: IV.1.1.Opracowanie zmiany fragmentu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Mszana zgodnie z ustawą z dnia 23 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.Nr 80, późn. 717 z późn. zmianami oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz. 1587) dla obszaru określonego w załączniku do UCHWAŁY Nr XXXI/55/2009 RADY GMINY MSZANA z dnia 14 września 2009r. IV.1.2.Opracowanie dokumentów o których mowa w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, oraz przygotowanie projektów pism, które sporządzane są w toku postępowania formalno-prawnego (zgodnie z wymogami/w art. 17), we własnym zakresie i na własny koszt, skompletowanie dokumentacji formalno prawnej (dokumentacja prac planistycznych) UWAGA: Wszystkie czynności będące przedmiotem zamówienia Wykonawca wykona we własnym zakresie i na własny koszt Ustala się obowiązek opracowania części graficznej miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w programie MapInfo Professional w wersji 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.20.00 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę oraz którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, t.j. wykonali co najmniej 2 miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego o powierzchni min. 2 ha. Za wykonane plany należy rozumieć plany plany uchwalone z podaniem ich wartości i przedmiotu oraz dat wykonywania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie 4. dysponują bądź będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania opracowań planistycznych (uprawnienia urbanistyczne oraz legitymują się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy. Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełni-nie spełnia. VII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowania: 1.KOMPLETNA OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczaniu z postępowania należy załączyć do oferty: b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert ) - załącznik 1. c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego - załącznik 2 oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczania Społecznego (załącznik 3) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). d) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik 4. e) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy dołączyć do oferty: f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, t.j. wykonali co najmniej 2 miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego o powierzchni min. 2 ha -załącznik nr 6 Za wykonane plany należy rozumieć plany uchwalone. g) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wg wzoru określonego w załączniku 7. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoba, które będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (główny projektant) posiada wymagane uprawnienia do wykonywania opracowań planistycznych (uprawnienia urbanistyczne) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. h) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt g wykonawca wskazał, osoby, którymi będzie dysponował - dołączyć (jeżeli dotyczy) jako załącznik 8. i) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności- załącznik 9. j) pełnomocnictwo (konsorcjum, spółka cywilna) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy, (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub, jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika - dołączyć jeśli dotyczy- załącznik 10. k) harmonogram rzeczowo finansowy -załącznik 11 l) parafowany projekt umowy - załącznik 12 Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy nie złożyli w określonym terminie wymaganych powyżej oświadczeń lub dokumentów lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert tj. na dzień 19.10.2009 3. FORMA DOKUMENTÓW Dokumenty, o których mowa powyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą (za zgodność z oryginałem) przez wykonawcę (tj. osoby wymienione w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy), lub osoby posiadające pełnomocnictwo. W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres upełnomocnienia. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone (za zgodność z oryginałem) przez notariusza. Jeżeli kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości Zamawiającego, może on żądać oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopi dokumentu. Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. Wykonawcy występujący wspólnie 4. OFERTA SKŁADANA PRZEZ SPÓŁKĘ CYWILNĄ W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dokumenty, o których mowa w rozdz. VII SIWZ ust. 1 lit. b, c, d, e przedkładają wszyscy wspólnicy spółki. Wspólnicy spółki cywilnej zobowiązani są ustanowić pełnomocnika wg załącznika nr 10 do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przy czym na oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (d) wystarczy, że podpis złoży pełnomocnik. Uwaga: Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców tj. wspólników spółki cywilnej. 5. OFERTA SKŁADANA PRZEZ KONSORCJUM a) wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika wg załącznika nr 10 do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. b) w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum. c) wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę konsorcjum regulują przepisy kodeksu cywilnego. d) oferta składana przez konsorcjum zostanie utworzona z dokumentów wymienionych w rozdz. VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem, iż dokumenty wymienione ust.1 pkt b, c, d, e składane są przez każdego z uczestników konsorcjum osobno. Przy czym oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (d) może złożyć ustanowiony pełnomocnik (lider) w imieniu całego konsorcjum. 6. WYKONAWCA ZAGRANICZNY Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w SIWZ w rozdz. VII ust.1 pkt b, c, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w SIWZ w rozdz. VII ust. 6 a i b - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczaniu z postępowania należy załączyć do oferty: b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert ) - załącznik 1. c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego - załącznik 2 oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczania Społecznego (załącznik 3) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). d) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik 4. e) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy dołączyć do oferty: f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, t.j. wykonali co najmniej 2 miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego o powierzchni min. 2 ha -załącznik nr 6 Za wykonane plany należy rozumieć plany uchwalone. g) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wg wzoru określonego w załączniku 7. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoba, które będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (główny projektant) posiada wymagane uprawnienia do wykonywania opracowań planistycznych (uprawnienia urbanistyczne) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. h) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt g wykonawca wskazał, osoby, którymi będzie dysponował - dołączyć (jeżeli dotyczy) jako załącznik 8. i) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności- załącznik 9. j) pełnomocnictwo (konsorcjum, spółka cywilna) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy, (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub, jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika - dołączyć jeśli dotyczy- załącznik 10. k) harmonogram rzeczowo finansowy -załącznik 11 l) parafowany projekt umowy - załącznik 12 Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy nie złożyli w określonym terminie wymaganych powyżej oświadczeń lub dokumentów lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert tj. na dzień 19.10.2009.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mszana.ug.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mszana-Referat Planowania Inwestycji 44-325 Mszana ul. 1 Maja 81.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mszana 44-325 Mszana ul. 1 Maja 81 sekretariat - pokój nr 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.