eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Wrocławskiej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-26

Wrocław: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Wrocławskiej.
Numer ogłoszenia: 345430 - 2010; data zamieszczenia: 26.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 270894 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Wrocławskiej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Wrocławskiej. Opis przedmiotu zamówienia - asortyment, ilość i parametry poszczególnych materiałów, jest zawarty w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzu cenowym. Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ nazwy handlowej materiału eksploatacyjnego pochodzącej od producenta sprzętu - określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardów, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia - do jakiego sprzętu dany materiał eksploatacyjny ma służyć. Zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. Przez równoważność należy rozumieć produkty zachowujące lub przewyższające normy, parametry standardy, jakimi cechują się materiały wyspecyfikowane przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ, w szczególności: funkcjonalność, jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalenia), nie zamazywanie się druku (kopii), sygnalizacja zużycia - odpowiadające wyrobom producenta urządzenia. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne muszą spełniać warunek bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem, w stopniu nie mniejszym niż w przypadku wyrobu producenta urządzenia, a w szczególności dotyczy to wydajności, która nie może być mniejsza niż w materiałach oryginalnych. Wszystkie oferowane materiały muszą być nie starsze niż 6 miesięcy od daty produkcji, fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane i nierefabrykowane. Wymaga się, aby dostarczane materiały eksploatacyjne były w oryginalnym opakowaniu fabrycznym, z zabezpieczeniem stosowanym przez producenta. Opakowanie winno zawierać znak firmowy producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, opis zawartości, termin przydatności do użycia. Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję prawidłowego działania (datę ważności) przez okres min.12 miesięcy, licząc od daty dostawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA KRYSTIAN, Plac Zwycięstwa 1, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 579280,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 276131,46

  • Oferta z najniższą ceną: 276131,46 / Oferta z najwyższą ceną: 617100,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.