eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla SPZOZ Wolsztyn

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-16

Wolsztyn: sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla SPZOZ Wolsztyn
Numer ogłoszenia: 34530 - 2016; data zamieszczenia: 16.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. 68 347 73 00, 347 73 63, faks 68 3842590.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.bip-info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla SPZOZ Wolsztyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 niezależnych od siebie części (tj. pakiety). Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę pakietów. Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w poszczególnych pakietach. Nie dopuszcza się możliwości pominięcia pozycji w pakiecie. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy (w miarę zgłaszanych potrzeb) sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SPZOZ w Wolsztynie, PN/2/2016. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakietach nr 1-16 Tak określony przedmiot zamówienia w dalszej części nazwany będzie sprzętem sprzętu jednorazowego użytku. Wymagania dotyczące oferowanego sprzętu jednorazowego użytku: a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane sprzęt jednorazowego użytku w dniu dostawy posiadały nie krótszą niż 12 miesięczną datę przydatności do użytku. c) Zamawiający wymaga, aby sprzęt jednorazowego użytku, który jest zakwalifikowany do wyrobów medycznych spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne z godnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). d) Cały oferowany sprzęt jednorazowego użytku musi spełniać właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania (nadruki w języku polskim, znak CE na opakowaniu) i przechowywania oraz posiadać pozwolenie dopuszczające daną serię do obrotu. e) Zamawiający dla pakietu nr 9 wymaga przedstawienia wyników badań klinicznych potwierdzających minimum 7 dniowe właściwości barierowe portu wobec bakteryjnych szczepów szpitalnych wraz z instrukcją postępowania z portem- sposoby aktywacji, f) Zamawiający wymaga, aby w zakresie pakietów nr 2 ,10,11 poszczególny sprzęt jednorazowego użytku z danego pakietu pochodził od jednego producenta..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień w związku, z czym Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum: -w zakresie pakietu nr 1 dwoma dostawami sprzętu medycznego jednorazowego użytku na łączną kwotę brutto: co najmniej 800 zł każda w zakresie pakietu nr 2 dwoma dostawami sprzętu medycznego jednorazowego użytku na łączną kwotę brutto: co najmniej 17000 zł każda w zakresie pakietu nr 3 dwoma dostawami sprzętu medycznego jednorazowego użytku na łączną kwotę brutto: co najmniej 1000 zł każda w zakresie pakietu nr 4 dwoma dostawami sprzętu medycznego jednorazowego użytku łączną kwotę brutto: co najmniej 5 000 zł każda w zakresie pakietu nr 5 dwoma dostawami sprzętu medycznego jednorazowego użytku na łączną kwotę brutto: co najmniej 12000 zł każda w zakresie pakietu nr 6 dwoma dostawami sprzętu medycznego jednorazowego użytku na łączną kwotę brutto: co najmniej 22000 zł każda w zakresie pakietu nr 7 dwoma dostawami sprzętu medycznego jednorazowego użytku na łączną kwotę brutto: co najmniej 2600 zł każda w zakresie pakietu nr 8 dwoma dostawami sprzętu medycznego jednorazowego użytku na łączną kwotę brutto: co najmniej 4100 zł każda - w zakresie pakietu nr 9 dwoma dostawami sprzętu medycznego jednorazowego użytku na łączną kwotę brutto: co najmniej 11000 zł każda - w zakresie pakietu nr 10 dwoma dostawami sprzętu medycznego jednorazowego użytku na łączną kwotę brutto: co najmniej 7000 zł każda - w zakresie pakietu nr 11 dwoma dostawami sprzętu medycznego jednorazowego użytku na łączną kwotę brutto: co najmniej 46000 zł każda - w zakresie pakietu nr 12 dwoma dostawami sprzętu medycznego jednorazowego użytku na łączną kwotę brutto: co najmniej 3 700 zł każda - w zakresie pakietu nr 13 dwoma dostawami sprzętu medycznego jednorazowego użytku na łączną kwotę brutto: co najmniej 2 600 zł każda - w zakresie pakietu nr 14 dwoma dostawami sprzętu medycznego jednorazowego użytku łączną kwotę brutto: co najmniej 38 000 zł każda - w zakresie pakietu nr 15 dwoma dostawami sprzętu medycznego jednorazowego użytku na łączną kwotę brutto: co najmniej 800 zł każda - w zakresie pakietu nr 16 dwoma dostawami sprzętu medycznego jednorazowego użytku na łączną kwotę brutto: co najmniej 8 500 zł każda Spełnienie powyższego warunku należy potwierdzić wykazem głównych dostaw oraz dokumentem, że wykonane lub wykonywane dostawy zostały lub są zrealizowane należycie. 3. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wymagane warunki Wykonawca spełnia. Zgodnie z art. 26 ust. 2 b Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b upzp., odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o przedmiotowym Zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. W przypadku braku publikacji kursów walut NBP w dniu, o którym mowa powyżej, zastosowanie ma kurs ostatnio ogłoszony, przed ww. dniem zgodnie z treścią § 8 pkt 5 Uchwały nr 51/2002 Zarządu Narodowego Banku Polskiego z dnia 23 września 2002 roku, w sprawie sposobu wyliczania i ogłaszania bieżących kursów walut obcych (Dz. Urz. NBP z 2002 r., Nr 14, poz. 39 z późn. zm.).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub dokument sporządzony wg jego wzoru, -wypełniony i podpisany załącznik na pakiety tj. załączniki nr 2 -wskazanie części zamówienia, której wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy - na formularzu oferty, -informacja w zakresie ewentualnego zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa - na formularzu oferty, -w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo do złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, oraz wymieniać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, -w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo do złożenia oferty. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, -dokumenty określone w rozdziale VII SIWZ na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz IX SIWZ na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania narzucone przez Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - termin płatności - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany stawek podatku vat. W takim przypadku cena netto nie ulegnie zmianie, natomiast do niej zostanie doliczony podatek vat w obowiązującej wysokości. W przypadku zaistnienia w/w okoliczności wykonawca będzie zobowiązany niezwłocznie powiadomić pisemnie Zamawiającego o okolicznościach stanowiących podstawę sporządzenia aneksu do umowy ze wskazaniem podstawy prawnej proponowanej zmiany. -Wydłużenie terminu realizacji poszczególnych zamówień jednostkowych. Zmiana terminu realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu wyłącznie w przypadku zaistnienia okoliczności za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, a w szczególności w przypadku działania siły wyższej. W takim przypadku wykonawca niezwłocznie, pisemnie zawiadomi Zamawiającego o powyższych okolicznościach przedstawiając dowody potwierdzające zaistnienie powyższych okoliczności oraz wskaże proponowany termin dostawy. Nowy termin realizacji zostanie ustalony przez strony. -Wydłużenie terminu realizacji całej umowy nastąpi w przypadku, gdy w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy nie zostanie ilościowo zrealizowany cały jej przedmiot umowy. W takim przypadku Zamawiający powiadomi o tym fakcie wykonawcę. Umowa w takim przypadku może zostać przedłużona do czasu jej całkowitego zrealizowania nie dłużej jednak niż na okres kolejnych 6 miesięcy. Zmiana umowy ujęta powyżej wymaga sporządzenia aneksu do umowy zaakceptowanego przez obie strony. -Inne dopuszczalne zmiany umowy: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: a) jeżeli nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.) b) nastąpiła zmiana nazwy handlowej oferowanego przedmiotu zamówienia c) nastąpiła zmiana sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia d) nastąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji, zmiany producenta) - istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż określona w umowie e) w przypadku zaistnienie incydentu medycznego - możliwość wprowadzenia produktu równoważnego o tych samych parametrach i zastosowaniu f) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym produkcie g) w przypadku zmiany ilości sztuk w opakowaniu - nastąpi przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań. Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione przez stronę występującą z propozycją zmiany umowy. Zmiany umowy ujęte powyżej wymagają sporządzenia aneksu do umowy zaakceptowanego przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozwolsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ w Wolsztynie, ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2016 godzina 11:45, miejsce: SPZOZ w Wolsztynie, ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1, poz. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do parascentezy; szczegółowa wielkość i zakres zamówienia została określona w załaczniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. termin płatności - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2, poz. 1-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do cewnikowania żył; szczegółowa wielkość i zakres zamówienia została określona w załaczniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.42-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. termin płatności - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3, poz. 1-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do drenażu, filtr infuzyjny, szczegółowa wielkość i zakres zamówienia została określona w załaczniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. termin płatności - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4, poz. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kateterdo histerosalp.; szczegółowa wielkość i zakres zamówienia została określona w załaczniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. termin płatności - 2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5, poz. 1-8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do znieczuleń; szczegółowa wielkość i zakres zamówienia została określona w załaczniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.21-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. termin płatności - 2

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6, poz. 1-4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: uzup. zestaw do przezs. tracheotomii, przyrząd do podaw. płynów; filtry szczegółowa wielkość i zakres zamówienia została określona w załaczniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. termin płatności - 2

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7, poz.1-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiennik ciepła, filtry; szczegółowa wielkość i zakres zamówienia została określona w załaczniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. termin płatności - 2

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8, poz. 1-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do znieczulenia; szczegółowa wielkość i zakres zamówienia została określona w załaczniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. termin płatności - 2

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9, poz. 1-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: porty donaczyniowy, szczegółowa wielkość i zakres zamówienia została określona w załaczniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. termin płatności - 2

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11, poz. 1-12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaniule; szczegółowa wielkość i zakres zamówienia została określona w załaczniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. termin płatności - 2

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12, poz. 1-6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kraniki, rampy; szczegółowa wielkość i zakres zamówienia została określona w załaczniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. termin płatności - 2

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13, poz. 1-4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dreny; szczegółowa wielkość i zakres zamówienia została określona w załaczniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.31.40.00-3, 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. termin płatności - 2

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14, poz. 1-15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przyrządy do przetoczeń; szczegółowa wielkość i zakres zamówienia została określona w załaczniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.21-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. termin płatności - 2

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15, poz. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rurka lub igła ...szczegółowa wielkość i zakres zamówienia została określona w załaczniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.21-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. termin płatności - 2

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16, poz. 1-9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ostrza, skalpele; szczegółowa wielkość i zakres zamówienia została określona w załaczniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. termin płatności - 2

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10, poz. 1-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaniula dla dzieci i noworodków, dotętnicza; szczegółowa wielkość i zakres zamówienia została określona w załaczniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. termin płatności - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.