eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałowice › Zimowe utrzymanie dróg - nr sprawy ZP.3402-69/10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-26

Michałowice: Zimowe utrzymanie dróg - nr sprawy ZP.3402-69/10
Numer ogłoszenia: 345244 - 2010; data zamieszczenia: 26.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Michałowice , ul. Raszyńska 34/1, 05-816 Michałowice, woj. mazowieckie, tel. 022 7239335, 7239332, faks 022 7238178.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg - nr sprawy ZP.3402-69/10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w szczególności: 1. Dwustronne odśnieżanie i zwalczanie śliskości z zastosowaniem środków uszorstniających z domieszką środków chemicznych w ilości 30% - I kolejność. Utrzymanie I kolejności wg załączonego wykazu. 2. Odśnieżanie dwustronne - I i II kolejności utrzymania wg załączonego wykazu. 3. Dwustronne zwalczanie śliskości z zastosowaniem środków uszorstniających z domieszką środków chemicznych w ilości 30% - I i II kolejność utrzymania . 4. Jednostronne zwalczanie śliskości z zastosowaniem środków uszorstniających z domieszką środków chemicznych w ilości 30% - I i II kolejności utrzymania. 5. Zwalczanie śliskości nawierzchni dróg piaskiem 6. Odśnieżanie placów i parkingów 7. Ręczne odśnieżanie chodnika szer. 1,5 m do 2,0. 8. Ręczne zwalczanie śliskości poprzez posypanie piaskiem z dodatkiem soli 1-4 szer. 1,5 do 2,0 m. 9. Mechaniczne odśnieżanie chodnika szer. 1,5 m do 2,0. 10. Mechaniczne zwalczanie śliskości poprzez posypanie piaskiem z dodatkiem soli 1-4 szer. 1,5 do 2,0 m. 11. Wywiezienie śniegu 1t. 12. Praca ładowarki. 2.2 Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określony został w kosztorysie ofertowym robót, zał. A, B, do SIWZ . UWAGA ! Przystąpienie do usuwania zjawisk na drogach I kolejności utrzymania winno nastąpić w ciągu 1,5 godziny od wystąpienia zjawisk i ich zakończenia w ciągu 4 godzin. Natomiast na drogach II kolejności utrzymania przystąpienie winno nastąpić w ciągu 2 godzin od zgłoszenia i uzgodnienia z Zamawiającym i ich zakończenia w ciągu 6 godzin. Przystąpienie do odśnieżania chodników i usuwania niekorzystnych zjawisk nastąpić w ciągu 1-ej godziny od ich wystąpienia. Zimowe utrzymanie dróg gminnych zostało podzielone na I i II kolejność wg. ważności poszczególnych ulic ze względu na obsługę mieszkańców Gminy (wykaz w załączeniu do SIWZ). Przy opracowywaniu oferty należy wziąć pod uwagę fakt, że Zamawiający nie przewiduje zapłaty za gotowość, a tylko za efektywną pracę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • ZAMAWIAJĄCY przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego wybranemu wykonawcy usług, które stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 14 000,00 zł. dla całości zamówienia lub 7 000,00 zł dla Rejonu I i 7 000,00 zł dla Rejonu II

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z zał. 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania tj. 2 robót o podobnym zakresie do niniejszego zamówienia, polegające na zimowym utrzymaniu dróg o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł brutto ( każda) wraz z załączeniem dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca dołączy do oferty wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; w wykazie musi być uwzględniony dla jednego rejonu: piaskarki szt.2, samochody ciężarowe z pługami odśnieżającymi szt.2, ładowarka, równiarka, ciągnik z pługiem ; dla utrzymania chodnika - ciągnik mały z pługiem przystosowany do odśnieżania chodnika ( dla całości zamówienia wykaz sprzętu w podwójnej ilości ) - wykaz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony jeżeli wykonawca dołączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę, jakości lub kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz wykonawca złoży oświadczenie o dyspozycji całodobowej pod telefonem stacjonarnym i komórkowym i będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty 1) opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości 100 tys.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dowód wniesienia/wpłacenia wadium. Zaakceptowany - podpisany i wypełniony wzór umowy; Uproszczony kosztorys ofertowy Podpisany wykaz ulic I-szej i II-giej kolejności utrzymania Oświadczenie o dyspozycji całodobowej z wraz z podaniem numerów telefonów (telefon stacjonarny i komórkowy)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

23.2 Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 144 ust. 1 ustawy dopuszcza następujące istotne zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności, tj.: 1) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa 2) w wypadku zmian formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zgodnie z art. 149 ustawy 3) w wypadku niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które mają wpływ na realizację zamówienia publicznego 4) w wypadku zmian nr rachunku bankowego wykonawcy, na który jest płacone wynagrodzenie 5) w wypadku przedłużania się uzgodnień zewnętrznych w organach administracji publicznej z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy 6) w wypadku wystąpienia konieczności robót dodatkowych lub zamiennych 7) w wypadku, gdy podczas realizacji zamówienia konieczne stanie się wprowadzenie zmian projektowych lub technologicznych 8) W wypadku zmian personelu wykonawcy odpowiedzialnego za realizacje przedmiotu zamówienia- zmiany kluczowych specjalistów przedstawionych w ofercie - Zmiany z inicjatywy Zamawiającego lub Wykonawcy, w każdym uzasadnionym przypadku za uprzednią pisemną zgodą zamawiającego, akceptującego nowego specjalistę, pod warunkiem, że spełnia on kryteria przyjęte w SIWZ. 9) W wypadku zmian terminu wykonania umowy lub jej części. Strony umowy podpiszą aneks do umowy przedłużający okres wykonywania usługi o niezbędny czas. 10) W wypadku zmian przepisów prawa (VAT, przepisy branżowe związane z przedmiotem zamówienia) Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia. 11) w wypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, jeżeli tak zamiana leży w interesie publicznym 12) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. 13) w wypadku zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy albo zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.michalowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego pok. 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego pok.16 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg - Rejon I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dwustronne odśnieżanie i zwalczanie śliskości z zastosowaniem środków uszorstniających z domieszką środków chemicznych w ilości 30% - I kolejność. Utrzymanie I kolejności wg załączonego wykazu. 2. Odśnieżanie dwustronne - I i II kolejności utrzymania wg załączonego wykazu. 3. Dwustronne zwalczanie śliskości z zastosowaniem środków uszorstniających z domieszką środków chemicznych w ilości 30% - I i II kolejność utrzymania . 4. Jednostronne zwalczanie śliskości z zastosowaniem środków uszorstniających z domieszką środków chemicznych w ilości 30% - I i II kolejności utrzymania. 5. Zwalczanie śliskości nawierzchni dróg piaskiem 6. Odśnieżanie placów i parkingów 7. Ręczne odśnieżanie chodnika szer. 1,5 m do 2,0. 8. Ręczne zwalczanie śliskości poprzez posypanie piaskiem z dodatkiem soli 1-4 szer. 1,5 do 2,0 m. 9. Mechaniczne odśnieżanie chodnika szer. 1,5 m do 2,0. 10. Mechaniczne zwalczanie śliskości poprzez posypanie piaskiem z dodatkiem soli 1-4 szer. 1,5 do 2,0 m. 11. Wywiezienie śniegu 1t. 12. Praca ładowarki. 2.2 Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określony został w kosztorysie ofertowym robót, zał. A do SIWZ ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg - Rejon II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dwustronne odśnieżanie i zwalczanie śliskości z zastosowaniem środków uszorstniających z domieszką środków chemicznych w ilości 30% - I kolejność. Utrzymanie I kolejności wg załączonego wykazu. 2. Odśnieżanie dwustronne - I i II kolejności utrzymania wg załączonego wykazu. 3. Dwustronne zwalczanie śliskości z zastosowaniem środków uszorstniających z domieszką środków chemicznych w ilości 30% - I i II kolejność utrzymania . 4. Jednostronne zwalczanie śliskości z zastosowaniem środków uszorstniających z domieszką środków chemicznych w ilości 30% - I i II kolejności utrzymania. 5. Zwalczanie śliskości nawierzchni dróg piaskiem 6. Odśnieżanie placów i parkingów 7. Ręczne odśnieżanie chodnika szer. 1,5 m do 2,0. 8. Ręczne zwalczanie śliskości poprzez posypanie piaskiem z dodatkiem soli 1-4 szer. 1,5 do 2,0 m. 9. Mechaniczne odśnieżanie chodnika szer. 1,5 m do 2,0. 10. Mechaniczne zwalczanie śliskości poprzez posypanie piaskiem z dodatkiem soli 1-4 szer. 1,5 do 2,0 m. 11. Wywiezienie śniegu 1t. 12. Praca ładowarki. 2.2 Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określony został w kosztorysie ofertowym robót, zał. B do SIWZ ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.